![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oww waren jullie dat ...... ![]() Quote cleaned: Idd, het was tof. Da van de muziek maar tot 22 ben ik het volledig eens, muziek , sfeer, dat moet er allemaal zijn. Maar die bende achterlijke hollanders die naast ons tent lagen hadden bena alles van ons in brand gestoken, op nog geen meter van ons 2 tenten, vuur aan het stoken waarbij de vlammen wel tot 2 a 2,5 meter hoog kwamen was niet plezant, zeker niet als ze er deo, lege bakken jupiler, cameerstoeltjes, lege flesjes hollands zeikbier, wiskey cola zitten opkappen. Hiervoor hebben we 2 keer de security moeten gaan zoeken, en deze hebben zeer goed gehandeld! (Die bende hollanders waren met de witte jetta waar vanalles met stift opgeschreven stond, als ze hier meelezen, nen welgemeende F*ck you! End Quote. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tja je kunt ook klagen over die waalen en belgen die zich aan het aaien waren midden in de nacht toen ze bezopen terug kwamen van de feestavond, en dus even door die ruzie een dikke Audi bekrassen en beschadigen.
En over die gasten die die Reddingsflare afschoten die brandend boven op een Golfje terecht kwam (trouwens van de zelfde eigenaar) Soms moeten mensen toch even iets verder nadenken voor ze iets doen, maar dat is mijn mening. Wij hebben het erg goed naar onze zin gehad, Waaazzzuuup in de nacht kwam van onze tent af weet niet of er mensen zijn die dat gehoort hebben maar wij hebben er lol meegehad. Ik zeg volgend jaar zijn we er weer bij. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Eens, echter hoorde ik dat er een aantal hollanders bij de klopperij waren ?
Geen id verder, wij hebben het reuze naar onze zin gehad (ok we hadden wat lawaai met de Rat kever,orange guns,en disco show) maar na viendelijk vragen van de bewaking hebben we zachter gedaan zeg maar ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zou kunnen, ik heb alleen belgen en franstallige personen gehoort, maar het doet er ook niet toe Gunter heeft ze namenlijk vriendelijk gevraagt bij de prijsuitreiking om volgend jaar maar thuis te blijven. (De rotte appels).
Wij hebben goed gelachuh met mensen die al zwalkend over het terrein liepen te zoeken naar hun tent. Of van die gasten die s`morgens eerst hun luchtbed kwamen afspoelen en daarna de complete tent. Wij hebben daar geen last van gehad, goed gedronken en gegeten en natuurlijk weinig geslapen. Maar dit was het allemaal wel waard hoor. Ik zeg toppie hoor.. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Ik begin zo na het zien van de foto's echt spijt te krijgen dat ik niet het hele weekend ben gegaan
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Terrecht ![]() Wij staan gelukkig op de berg altijd en hadden ook dit jaar weer top buren! Gewoon met elkaar overleggen en blijven praten dan komt het altijd goed. |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tja, het was niet eens zo'n erg groot vuurtje tot er een paar belgen langs kwamen die al ons hout er even op gooiden ![]() Ben het helemaal met ze eens dat ze kwaad zijn, maar het was dus niet helemaal onze schuld. Oké we hadden het ook meteen uit kunnen maken, maarja.. wij waren ook niet 100% nuchter meer ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zal ik volgend jaar maar weer eens meegaan? ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja klopt dat waren de mensen wie achter ons stonden. Maar moet ik heel eerlijk zeggen dat ik hun het hele weekend al wel een beetje agresief over vond komen, wij waren ook al homo's etc. weet wel wie het waren maar daar wil ik me niet over uit laten zou mischien ook wel door de drank komen dat die mensen zo waren.. Toen onze overburen een onderling meningsverschil hadden gingen de nederlanders gingen zich er mee bemoeien en toen liep het een beetje uit de hand.. Maar de hele ophef was maar een uurtje of zo. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Drank neemt remmingen weg, en versterkt dus de persoonlijkheid die er al in zit...
|
||||
|
||||
![]() Mensen!
Ik ben net een uurtje uitgerust (Lees: na 3 dagen!) van Vagfest. Wat een malle bende zeg! Vrijdag tm zondag alleen maar gave auto's, dronken rondrijden, sigaretjes roken, muziek luisteren en lol. Veel lol! Oh ja, en thanks to Polo club holland ook nog de moddafokking lekkerste nasi die ik ooit op heb! en meteen ook de smerigste bbq, maar dat terzijde! Wat ik wel minder vond wat dat we in onze partytent (legertent) na 10 uur echt geen muziek meer mochten draaien. Eerste avond viel nog wel mee, moest het om 10 uur heel zacht, en na iedere 10 minuten zeuren van de security om 12 uur echt uit. Tweede avond mocht de t2 pickup met muziek erop na half 10 niet meer van z'n plek. Toen we om 3 uur terug kwamen van de party beneden en wilde barbequen kregen we problemen met het feit dat we een lamp naast de bbq zette. Niet zo flauw jongens! Deed overigens niets af van een geweldig weekend. Dubclub + Polo club holland, het was gezellig gozers!! Wat filmpjes: Partytent (nee, hij staat niet in de fik!) Party-tent Partybus! (Flink wat kvavava op een pick-up!) Partybus T2 Pickup En natuurlijk nog zo'n hoogtepuntje van het weekend. Toen er ineens 200+ auto's hun knipperlichten aan deden zetten! En er wat vuurwerk werd afgestoken en er een T1 bus stond te klapperen met z'n dikke motor. Luister vooral niet naar het gebrabbel van Rick (pintenman), Ties, Tim, Amputinus en Misha (The Hair, The Pics, The legend) lights on! |
|
||||
|
||||
![]() Zoals hierboven al meerdere malen is beschreven was het echt een top meeting (op een enkel akkefietje na dan)!!
Ik zal sommige mensen hier gerust stellen. Wij hebben tot diep in de nacht/ochtend met een biertje bij de bbq gezeten, mooi vuurtje en muziek erbij ![]() Mij VAG fest begon helaas iets minder goed. Net verheugd op een weekendje VAG met mijn nieuwe velgen eronder, begaf mijn golf 1 het. Ondanks dat het echt klote was toch maar naar Boom gegaan, hier heb ik zeker geen van gehad.. Post hier toch ff een zielige foto van een gaar golfje, dan is ie stiekem toch nog een beetje daar geweest ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ziet er stoer uit! echt dikke wielen onder voor onder een MK1! I love it een golf 1 met kleine wielen en op zn bek! Old German Style ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik heb er echt van genoten. Was aant balen dat t zondag al voorbij was.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Qua sfeer idd, alleen mijn lichaam was blij dat het weer zondag was ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hehe mijne ook was zaterdag zo naar de klote
van de vrijdagavond dat ik niet verder dan de partytent gekomen ben ![]() met gevolg dat ik zondag nog lamlendig was.. Altijd lekker een weekendje belgie hebt een week nodig om bij te komen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Graag gedaan Martijn ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Marc pics!
![]() |