|
||||
|
||||
Quote:
ik heb nog niet van die stickers,lijkt me welgeinig om ze erop te doen. ik heb nu 2 van die golf2-karikatuur??stickers op mn zijruitjes |
|
||||
|
||||
Quote:
damn, das de tweede in nederland met C koplampen an ze golf...of niet?? |
|
||||
|
||||
Quote:
in het VW (golf) scene boek zijn ze trouwens al regelmatig voorbij gekomen. |
|
||||
|
||||
Nederlandse golfjes? Of uit super slecht vertaalde duitse magazines?
|
|
||||
|
||||
dat laatste
|
|
||||
|
||||
ok, gelukkig...dan zijn het duitse bakkies over het algemeen....zucht
|
|
||||
|
||||
Quote:
yuppers, want jij was het niet ik dacht eerst dat het rallye lampen waren, pas van dichtbij zag ik dat het raddo's waren.
|
|||
|
|||
Quote:
Dat is Rob uit Maartensdijk, hij zit ook hier op het forum (heeft alleen nog niets gepost), zit btw ook op het Vwf. Last edited by CPP : 11-11-2004 at 00:33. |
|
||||
|
||||
ah lache... zie je wel, de scene is eigenlijk zoooo klein
|
||||
|
||||
een man met smaak!!
|
|
||||
|
||||
steeds vaker kom ik op de a59 bij denbosch een gruwlijk mooie transporter tegen die dakdragers met een surfplank erop heeft en in two tone is de onderkant is primer look ongeveer vanaf de onderkant tot 50cm omhoog is ie primer en de rest is wit/lichtblauw. projectzwo grill ding ziet er mega mooi uit! iemand enig idee wie hij is..ik kom hem altijd tegen op het moment als ik GEEN camera bij heb dus tot op heden geen foto!
|
|
||||
|
||||
kever cabrio, gespot in oudenbosch. maar ik kom hem ook wel eens tegen in roosendaal. heb helaas geen duidelijke foto kunnen maken van de zijkant, de chauffeur had nogal veel plezier met de rotondes. het zag er in ieder geval wel netjes uit op zich.
|
||||
|
||||
bordeaux (sorry als het verkeerd geschreven is) rode golf 2 GTI, kwam rond 10 uur vanmorgen uit Priotershoek gereden in Gemert.
zwart geblindeerde ramen, gele dobbelstenen aan spiegel. |
|
||||
|
||||
"fel" rode golf 3, half dichte achterklep, gelaste motorkap verlenger, mooi verlaagd..........Pandelaar ???? in Gemert
was een mooie auto, iemand van hier of een bekende???? |
|
||||
|
||||
spiegeling in een raam bij ik geloof de Rabobank, witte jetta I op verbreed staal... Iemand van hier? geluid was ook behoorlijk trouwens.
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
hey heb je er al verbreed staal onder??????
|
|
||||
|
||||
sinds vandaag
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat zit jij veel in gemert :p |
|
||||
|
||||
jah moes er vandaag zijn voor me werk
|
|
||||
|
||||
Een donkerrode kever is gespot in Vlissingen (zei mijn collega) terwijl hij mijn auto stond te bekijken... Probeerde nog met een serieus uitlaat-geluid de aandacht te trekken, maar ik was te druk bezig op kantoor...
|