|
||||
|
||||
dat is top om te horen dat er een nederlander in het systeem van roettele zit
ben benieuwd naar de vorderingen .. |
|
||||
|
||||
Quote:
Al verwachtingen wat betreft vermogen? Is de rest van het blok nu standaard of ook aangepast?
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
wel leuk zon g65 lader maar als ik de verhalen van ruud16vg60 lees op corrado forum zijn het echte prutsers die de boel belazeren maar ik ben benieuwd naar vermogens die gehaald gaan worden
|
|
|||
|
|||
Quote:
Linkje?
|
||||
|
||||
Op het Corrado-Forum heeft iemand een Roettele G65 opengemaakt. Met nogal schokkend resultaat. Misschien interessant voor je om te lezen:
Quote van Ruud 16V-G60 "mijn ervaring met de G65 van Roettele vandaag mijn G65 lader binnen gehad en direct opengemaakt om te kijken.Het resultaat; -het is geen G65 maar een G 62,5 -de hoofdas diep ingelopen en gewoon blauw van de hitte -grote lager in inlaatkant knaagt aan alle kanten -lagers van excentrische as zit een tik in -keeringen zitten er niet ver genoeg in en zitten helemaal scheef -dichtlijsten zijn hele goedkope -lager aan uitlaatzijde is niet de goede -excentrische asje helemaal verroest en daar betaal je dan 1650 euro voor"
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
Heb verschillende dingen gekocht en getest van devcon en araldite.
Maar geen van hun coatings kon de temperaturen of de langdurige wrijving aan. En dat spul wat je zo kunt kopen is vaak keramisch, dus vreet de lijsten op. En het uitzettingscoefficient komt niet overeen, dus kan het los scheuren van de verdringer na een tijdje door het uitzetten en krimpen van de verdringer. Heb voor honderden euro's van dat spul gekocht en getest, allemaal nutteloos voor de lader. Toen in contact gekomen met een bedrijf die verschillende chemische middelen en ook coatings kan maken. Samen met 1 medewerker besproken wat het moet doen,en waar het allemaal tegen moet kunnen. Heb verschillende staaltjes gekregen en getest, en deze samenstelling is de beste. Samenstelling blijft voor anderen natuurlijk geheim, evenals de freesmachine die ik ervoor gebouwd heb Het is ook kneiter slecht voor het milieu en voor jezelf als het nog in vloeibare vorm is. Maar dat is met alles zo, als het slecht voor jou is, en voor het milieu, dan moet je het gebruiken want dan heb je goed spul Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Amen! (steekt nog een sigaar op)
|
|
|||
|
|||
polo3 heb ji geen ervaring met roetele leek toch wel wat een g65 voor meer vermogen
|
|
||||
|
||||
Nou ruud waar zijn die foto,s....
op de site van roettele staat nergens een lader voor 1650euro.... ook is de maat 62mm nergens te vinden alleen 63 en 63,3... moord en brand roepen tegen een andere reviseur is te makkelijk... en wat er op het corradoforum staat geloofd toch niemand moet je ze eens zien als er een vrouw reageerd |
|
||||
|
||||
Maar het is wel een beetje boerenbedrog om je product g65 te noemen en dan maar een g63 te leveren. En die prijs heb ik net opgezocht op de site van Roetelle en een lader met hun behuizing kost toch echt wel 1699 euri's...
|
|
||||
|
||||
je mag de lader wel komen bekijken bij mij hoor Richard !!! ik heb niets te verbergen en vertel gewoon de waarheid.Ik heb de nota van 1640 euro gewoon liggen,zodat je ook daar niet aan hoeft te twijfelen
|
|
||||
|
||||
Ik zou liever voor een nagelnieuwe lader af VW gaan.
Deze aanpassen en bewerken klaar. Ben je misschien iets duurder uit maar ik heb daar meer vertrouwen in. |
|
||||
|
||||
nagelnieuwe lader
http://www.ebay.de/itm/VW-Originalt...=item336da3cfce Produktionsjahr:1999 neue Version Artikelnummer: 220882784206 Last edited by richard-polo : 05-09-2014 at 13:34. |
|
||||
|
||||
und nieuws van roettele-racing over de G75 lader
|
|
||||
|
||||
Wir sind dabei für Österreich einen Gruppe A G65 Lader zu bauen der keinen Luftfilteranschluss mehr hat sondern nach vorne hin offen ist, damit die Luft direkt in den Lader durch den Kühlergrill gedrückt wird.
|
|
|||
|
|||
ik hou altijd in mijn achterhoofd de problemen die er waren destijds met de g60 lader De g40 was een mooie technische ontwikkeling maar de g60 gaf eenvoudigweg omdat die groter was veel problemen. Dus denk ik nu dat een nog groter exemplaar weer opnieuw problemen zal leveren
|
|
||||
|
||||
Tja we zullen zien! veel problemen kunnen eventueel altijd nog opgelost worden
{en het is gewoon prachtig dat deze man er energie tijd en geld in stopt om het verder te ontwikkelen } er is weer wat meer nieuws over de 75 lader |
|
||||
|
||||
DOEBEIDIBA!!!!
Enorm object |
|
||||
|
||||
Ben benieuwd wanneer het ei van columbus over de g-lader gelegd is
|