|
|||
|
|||
verlopig alleen ruimte voor max twee wagens. En dan is ie ff vol. Maar langs komen graag. (als je helpt ) of . ? Gezellig gr. @dick weet je t al van die stabi?
|
||||
|
||||
nee,zal vanavond even kijken
|
|
||||
|
||||
je moet een andere stabi als je ook een 5bak erin zet en de steun van de dynamo iets bijwerken.Verder past het allemaal .
|
|
||||
|
||||
steun van de dynamo kan zo blijven, de stabi en schakelmechaniek moeten wel vervangen worden idd.
|
|||
|
|||
info?
Quote:
|
|||
|
|||
.
Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 18:13. |
|
|||
|
|||
Quote:
thanks voor de info alleen zover ik weet zit er aan de 1.3mpi een 4 bak met een lange 4 dus dat houd in dat ik niks hoef te verbouwen ? ga van de week het blok halen ik zal t kenteken eens vragen en de exacte gegevens ff opzoeken van t torretje grtjs andy
|
|||
|
|||
.
|
|||
|
|||
nz is toch geen multi point. ? Ik wil uiteindelijk naar een trottle body hoge toeren janker. met vrij progameerbare comp. Maar dat is een jaren plan.
|
||||
|
||||
dynamo steun bij werken is alleen nodig als je een golf dynamo op een polo wilt meubelen
|
|
|||
|
|||
.
|
|||
|
|||
sorry van de berichten zat op internet net als nu via m'n telefoon snap ook niet waarom die 3x is weggegaan? En waarom ik pm deed kwam je naam tegen en heb daarop geklikt en pm gedaan. Echt een mega huis. Kom er nu vaak langs als ik naar m'n schuur ga. Polo hobbyen. Thanks voor de info en code ga ik ff kijken. Gr
|
|||
|
|||
update
zo ff een update! Auto is nu kaal van binnen en buiten. En is gelukkigg overal kei en keihard. wellms stabi kit besteld. Nokkenas 1.6 komt morgen. Ophanging is bij de poedercoat vent. Ik hoop volgende week de motor ruimte klaar te hebben voor t spuiten. Zal van het weekend ff pics maken en posten.
VW POLO 1f 1981 project VW Touran familie cross VW POLO GTI 6r 2011 WIT is nu de daily Last edited by 2sneaky bora : 02-12-2009 at 21:53. Reason: picture |
|
||||
|
||||
Mooi man
|
|
||||
|
||||
mooi spul andy
|
|||
|
|||
Dat wordt een echte hoeker!
Ben benieuwd naar de foto's !! |
|
|||
|
|||
@ mark2fpolo ja een witte kart
nu alleen ff kijken wat voor banden enz de maat voor de 8j wordt 175 50 13 maar als die strak erom liggen vind ik dat voor aan de voorkant ook wel mooi maar je das 7j dus wat doen we daar omheen?? of 175 50 13 of een smallere maat maar hoe en wat geen idee volgende week ga ik picture s maken als de spullen van de coater terug zijn dan gooi ik alle spullen op een rij en dan ff schieten en posten
|
||||
|
||||
Volgens mij had ik toen op mijn 7j atsjes 175/50R13 Dat keek wel mooi.
Ik kan er alleen zo gauw geen foto van vinden. Maaruuh je bent lekker bezig hoor!!
|
|||
|
|||
ja dat zal het wel worden 175 50 13
Zo ben vandaag ff in ESSEN geweest golfbal gekocht voor in de polo en nieuwe raamdraaiers en gereedschap en een compo set maar die gaat een hele tijd de kast in eerst deze week maar eens druk schrobben en kaal maken van de motor ruimte dan kan die van de week in de epoxy dan vers kitje erin en dan lekker wit spritze en dan hopen dat de spullen van de poedercoater terug komen en dan gaan we schroeven
|
||||
|
||||
Quote:
na-apert