![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ja apart ding hoor.
Vind hem wel wat hebben ![]() Jammer van het roestplekje bij de voorruit! Echt zonde.. Nog steeds plannen om hem te verkopen??
|
||||
|
||||
![]() Quote:
IDD , vond het ook erg wennen de wielen! Maar het wordt steeds dikker ![]() Quote:
Jah idd plek bij de voorraam is minder, maar gelukkig voor de rest keihard ! geen gekkigheid ![]() En jah staat nog steeds te koop , omdat ik morgen al ga kijken voor m'n andere wagen! Waar ik dus tijdje naar op zoek en staat nu te koop vandaar ![]() Moet vanavond ook even mijn te koop topic op frissen met de extra's enz.. Misha super bedankt kel ! echt top foto's ![]() Rest weer bedankt voor de reakties En de rest die het niet weet deze jetta staat te koop ![]() Groetjes Frans |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit Frans!
|
|
||||
|
||||
![]() zo even te koop topic aangepast en netjes alles ingevuld
![]() http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=59919 |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag bij een passat vr6 weze kijken, maar was helaas echt een drama
![]() Dus gaan we weer lekker verder met de jetta ( hij blijft te koop ![]() nieuwe update vandaag binnen gekomen : - golfbal pookje ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo der zit weer verse apk op ! kan ie weer mooi jaar vooruit
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
goed bezig ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo Jetta verkocht nu op zoektocht naar wat anders
![]() Dus topic mag dicht, want maak wel nieuwe aan zodra ik nieuw gebakje heb ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoplakeej
|
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd Frans!
|