|
|||
|
|||
Nee Joh, ik heb wel een mooie Touareg
Gewoon hoog op de pootjes met 20"wielen
|
||||
|
||||
Voor de touareg mannen... Ik heb nog een set 22 inch van een touareg mogen weg.
|
|||
|
|||
Mijn set gisteren opgehaald. Zijn best mooi geworden. Alleen konden ze mijn naafkapjes niet meer vinden. Of ze sturen ze me na en anders krijg ik nieuwe van ze.
Een velg is gericht en daarna alle vier gepoedercoat en zijn ze met een road force balancer gebalanceerd waarbij je een uitdraai krijgt welke velg je het beste op welke plek kan zetten. Voordeel van poeder coaten is dat de remstof niet meer in je lak brandt. Dit is veel harder en sterker waardoor je zo ook makkelijker schoon krijgt. Best bling bling Een blik op mijn vernieuwde velgen.
|
|||
|
|||
Vandaag de velgen in de velgenwas gezet en de banden in bandenzwart. Toch ben ik een paar puntejes tegen gekomen waar ik minder tevreden over ben. Er zitten wat putjes in een velg van het poeder coaten, daar ga ik dus mee terug.
Ze zien er nu nog mooier uit
|
|||
|
|||
Oke dan, warm weer dus winterbanden = exit
Meteen de kabel aan de rechter voorkant vervangen, deze was al beschadigd toen ik hem kocht. Heb ik voor 30 euro via ebay gekocht. Een tweedehands maar gewoon goed. Alle wielen verwisseld en de laatste was aan de beurt. Hier de defecte kabel. Is voor de signalering van versleten remblokken en tevens zit de ABS sensor daar ook aan vast. Zo had ik het tijdelijk gemaakt. Werkte wel Beneden aan dezelfde kabel zit ook de ABS sensor of zo je wilt, wieltoeren sensor. Kabel loswerken en de andere meteen plaatsen. En als laatste de stekker bovenin vastzetten. Kind kan de was doen. Voordeel van zo'n grote auto is dat je wel lekker de ruimte hebt Oude defecte kabel kan de prullenbak in En hoe ziet hij er weer uit met de mooie velgen? Close up Overigens nog steeds de handremblokjes achter niet vervangen. Nu gebruik ik ze ook nooit maar is de volgende klus die er aan gaat komen......denk ik
|
||||
|
||||
mooie Touareg zo hoor !
|
|
||||
|
||||
Mag wel een iets zwaarder krikje gebruiken voor zo'n boot.