|
|||
|
|||
Quote:
Hier kun je de autozug boeken. autozug Je zal eerst naar Düsseldorf moeten rijden want vandaar vertrekt de trein. Men is zo een 15 uur onderweg, en de goedkoopste coupé deel je met 4 andere mensen, of je moet met 5 mensen gaan dan heb je geen probleem. Je arriveert vervolgens in Villach dit is zo een kleine 20 km van Velden, zelf vond ik het goed te doen, maar was op 18'' met een bandje van 225/45 en met de originele ophanging, geen probleem.( je MOET meer dan 10 cm bodem vrijheid hebben) Maar ga je het wat extremer aanpakken, dan kun je schade gaan rijden aan je velgen als ze je niet goed gaan begeleiden op de laadwagons, er zitten links en recht van voor naar achteren over heel de laadwagons ijzeren profielen van een 10 cm hoog, waar je dus tussen moet rijden, hier worden de auto's op vast gezet met ijzeren klemmen die voor en achter je wielen komen te zitten. Er mag niemand mee om je te begeleiden, je bent van die mensen daar afhankelijk, en ik vertel je er zit een kleine druk op het laden van de auto's, en ze zwaaien met die klemmen of het niets is, ik ben in ieder geval als laats van die wagon af gekomen tot alles in orde was, en iedereen van de wagon af was. Het looppad op de wagons is een kleine 50 cm dus houd niet veel over als ze met tassen gaan lopen leuren, de handbagage moet men eigelijk al uit de auto halen voor dat de auto's op de laadwagons gaan. Maar er zijn altijd van die grappenmakers die nog een tas hebben vergeten die ze nodig hebben voor in de coupe, zodat ze vervolgens lekker tegen je spiegel aan lopen duwen, of met hun tas langs je auto gaan. En vergeet niet je alarm helemaal uit te schakelen, de meeste mensen worden daar niet vrolijk van als je in de laatste coupe bij de auto's slaapt. Je maakt een aantal stops, maar weet niet precies waar, er komen halverwege nog meer auto's en mensen bij. Als je nog meer wil weten hoor ik het wel, dit is een beetje de reis met de autotrein. Gr, Patrick. |
|
||||
|
||||
Genoteerd op www.vwteampg.nl
|
|
||||
|
||||
Quote:
Deze misschien even toevoegen aan het topic van de wortherseetips? Lijkt me wel handig aan gezien de vraag al meerdere malen voorbij gekomen is. Gr Jan. |
|
||||
|
||||
Hallo Tjeerd de Vries,
hiermit bestätige ich Ihre Reservierung für ein Appartement vom 08.05.2010 bis 15.05.2010 . Einen guten Rutsch ins neue Jahr
|
||||
|
||||
Het hotel is gereserveerd en we hebben er zin in!! Wij zitten in hotel seewirt in maria wörth, meer mensen van hier die daar geboekt hebben?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Als jij met de camper gaat mag je wel een dag eerder vertrekken, dit wordt een Porsche party! Wij, en Peter ook, komen met wat Duitse wapenschilden die kant op
|
||||
|
||||
haha... haal jullie wel in. Lekker mn bedje gebruiken ipv een neergeklapte stoel...
|
|
||||
|
||||
Whoei Wörthersee ik heb er zin in!
wij gaan met een groepje en dan lekker zelf rijden ik in me diesel en me maten met de corrado's FEEST!!! zal snel ff boeken
|
||||
|
||||
Vandaag de aanbetaling de deur uitgedaan, het aftellen kan beginnen
|
||||
|
||||
NOG 115 DAGEN
|
|||
|
|||
Ik kan niet wachten !
|
|||
|
|||
Vandaag te horen gekregen dat de camping waar we zouden staan, failliet is gegaan.
Lekker op het laaste moment zeg maar. Iemand nog tips of een hotel/appartement met plek voor 4personen? |
|
||||
|
||||
hotel perdacher is misschien een idee, voorwaarde is wel dat je minimaal voor een week moet boeken.
|
|
||||
|
||||
NOG 114 Dagen
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
Had al wat anders gevonden, zitten dit jaar in Velden zelf. Toch nog bedankt! |
|
|||
|
|||
ik ben net terug van 14 tot 24 januari
was niks te zien!!!!!!! |
|
|||
|
|||
mooi kan je eindelijk een rondje volgas om het meer
zonder gelijk een berg plat pette achter je aan te hebbe
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
nog 99 dagen..
|
||||
|
||||
Ook weer een hotel te pakken, wel weer lastig. We waren weer aan de late kant met regelen.
BAM!!! WöRTERSEE!!! |