|
||||
|
||||
k1100lt
Quote:
Ik weet dat hij niet mooi is maar het is wel de meest praktische motor voor woon/werkverkeer. Zie: http://www.bmwk.nl |
|
||||
|
||||
Quote:
GSX 1400?
|
||||
|
||||
Jep
|
||||
|
||||
Cool ding. Ik doe zelf ook het een en ander met Suzuki's
|
||||
|
||||
Ohja ik had ook nog een motor staan
Moet nog steeds nieuw spul bestellen voor de remmen, opzich zou ik dan een testritje kunnen maken |
|
||||
|
||||
Ik heb ook zon ding in de skuur
alleen nog w8en op mooi weer, verder is ie dr klaar voor: Gsxr750 K8 met volledig titanium carbon Yoshi TRC system. mvg Mike |
|
||||
|
||||
Super mooie gsxR
|
|
|||
|
|||
Erg mooie motor, vind dat zelf het mooiste model van de serie.
|
|||
|
|||
Gisteren effe een rondje door Naarden gereden met een vriend..
Honda is van mij, Ducati van hem.
|
|||
|
|||
Van de week mijn kawa ninja 600 verkocht en vervangen voor een koppelrijker machientje
Shadow 1100 c1 met paar custom eigenschappen zoals spatbord zadel en stuur voor de ty-raps aan het stuur komt nog een andere oplossing Last edited by dub35i : 03-04-2010 at 19:06. |
|
||||
|
||||
Hondaaah!
|
||||
|
||||
Vind alleen die ty-rips aan het stuur wel jammer...
|
|
||||
|
||||
Nog steeds geen remmen |
|
|||
|
|||
Quote:
Word aan gewerkt... Stuur zit er net op en was nog de enige oplossing.. Volgende stap is eventueel binnendoor wegwerken of andere soort klemmetjes |
|
|||
|
|||
Upgrade gedaan weer aan mijn fiets:
Tailraiser gemonteerd en front wave disk. Nu staat de Buell voor een Remap en Torquehammer uitlaat bij Twinmotorcycles en het vervangen van een van de cilinderkoppakkingen welke lekte. Zaterdag weer lekker sturen met een goed geluidje !! |
|
||||
|
||||
Quote:
Je krijgt echt een totaal andere motor terug. De beste aanpassing die ik gedaan heb aan mijn Buell!
|
|||
|
|||
Dat is wel de planning michiel
Hoe ben jij te spreken over het geluid van de uitlaat? Ik heb hem enkel even rustig rijdend en stationair gehoord maar hij klonk mooi diep en zwaar. |
|
|||
|
|||
Zo'n buell klinkt echt super bruut
|
||||
|
||||
Quote:
Erg mooi, diep geluid maar trek hem maar eens open! Dan begint hij echt te brullen
Derby S 1.3 '77 Polo 1.6 16V steilheck '87 Polo 1.3 steilheck GT '91 het polo 86(c) register Last edited by Michiel86c : 15-04-2010 at 16:45. |
|
||||
|
||||
Vandaag heb ik mijn 'uitlaat' maar eens een likje verf gegeven |