|
||||
|
||||
Er staan een hoop mooie foto's tussen!
Desondanks het heerlijke weer toch maar eventjes geweest. M'n camera is onder het fotograferen ook nog eens gesneuveld dus dat wordt weer een duur geintje |
|
||||
|
||||
Leuke meeting, moest eerder weg zoals zovelen...iemand nog mooie foto's gemaakt van de PssssAT???
Die zou ik dan wel in mijn topic willen zetten! |
|
||||
|
||||
Heeft er nog iemand mooie foto's gemaakt van mijn rode MKII op rsl's?
Werd wel gefotografeerd toen ik het terrein af reed, was iemand met een goede camera, dus ben wel benieuwd...
|
|||
|
|||
Quote:
@ robertjan007: als je deze foto's in groot-formaat wilt, moet je me maar even een PM sturen, breng ik je wel in contact met onze club-fotograaf die ze genomen heeft gisteren. Altijd leuk als achtergrond van je pc toch? |
|
||||
|
||||
Onze foto's staan ook online in het fotoalbum op www.subdubbers.nl
|
|
||||
|
||||
Fancy Filter! (maar ehmz welk?)
|
|
|||
|
|||
Quote:
als het een vrouw was was het hoogst waarschijnlijk onze eigen vwteamarnhem fotografe dus kijk op www.vwteamarnhem.com |
|
||||
|
||||
yep, was annemieke, foto's komen zsm on line.
|
||||
|
||||
Quote:
Heb er wel eentje van gemaakt met m'n brakke camera : |
|
||||
|
||||
Quote:
Lof voor de catering, goede burgers voor weinig, men was en kan er niet op berekend zijn en ik vind dat ze het goed hebben gedaan. Het was gvd zondag en dan hebben mensen nog haast. Soms schaam ik me voor Nederlanders. Ik heb liever deze catering dan een friet hok. En ik heb nog nooit kunnen pinnen voor vette hap op een meeting en hier wel , een dik pluspunt! Organisatie was ook erg goed! Jongens ik ben er volgend jaar weer bij en zal ook ff mijn foto's naar Jaap doorpassen. Dan komen ze er ook op. |
|
||||
|
||||
was een leuke meeting, maar wat duurde het weer g*dsgruwelijk lang voordat we eindelijk wat eten en/of drinken hadden.
snappen die mensen van dat cafe na 3 keer de mist in gegaan zijn, niet dat ze wat moeten veranderen?? bedankt voor de leuke meeting en het mooie weer en tot volgend jaar! |
|
||||
|
||||
Quote:
je reed wel weg idd maar k wee tnie of je deze bedoeld want was nie bij de uitgang iig
|
|||
|
|||
Quote:
Zijn inderdaad HDR foto's zoals Lennart al aangaf, en je wilt niet weten hoeveel Photoshop werk er in deze foto is gaan zitten om er voor te zorgen dat niet elk (bewegend) persoon er 3x opstond Maker is Bas Oostveen, beter bekend als Basjuh op het VW Polo Club forum, TeamIbiza Forum en VWForum. |
|
||||
|
||||
was idd gezellige meeting . zelfs mijn hok nog op de foto .
achteraf te lezen in diverse fora dat meer mensen mij gezien hebben dan ik hun (tja was ook met mijn dochter ). de opzet was top , volgend jaar weer (en dan met betere lak )
|
|||
|
|||
Quote:
heb me hier ook maar ff aangemeld maar je kan ook overdrijven jarno heb er wel ff werk aan gehad idd maar tis nou niet dat ik er de hele avond mee bezig ben geweest ofzo.. @de rest bedankt voor de complimenten, altijd leuk om te horen |
|
||||
|
||||
Tnx voor de foto, je ziet nu bijna niet dat ze gerold is !
|
||||
|
||||
...Foto's op onze eigen site laten even op zich wachten....
Shame on us...! De server kon de drukte van de afgelopen dagen niet helemaal bij benen, maar we zijn er mee bezig!