|
||||
|
||||
Van de partij, met de golf 1....
Eerste meet voor mij dit jaar. Hopelijk heb ik tegen die tijd de hoedenplanksteunen binnen.
|
|||
|
|||
Quote:
Ja wel Twan .... |
|
||||
|
||||
Quote:
nee helaas niet Alberto, volgend jaar beter... hoop ik
|
||||
|
||||
ik zal hier zeker aanwezig zijn.
vond VAG-fest toch wel zo slecht vorig jaar dikke bende daar en veel kutauto`s was er zelf met de bedrijfsauto (fabrieks af standaard goedkope caddy) die was daar showwaardig gelijk aan de gemiddelde auto ofwel een paar hele mooie en voor de rest veel ratstyle goedkoop 5 euro tjoening Ontopic op naar vw Speed heb de tas al ingepakt en het paspoort maar vast in het dashboard kastje gelegd |
|
||||
|
||||
ik zie net dat we dan het bergcup weekeind in osnabruck hebben...
kan er heelaas niet bij zijn dus ach dan van de winter weer... :P groet frank.
|
|||
|
|||
Quote:
ja wel Cor snap echt niet dat mensen voor het Vag fest kiezen dat is toch echt al sins het hofstade tijd perk helemaal aan het zakken ze hebben 1 geluk ..dat het een weekend meeting is .... en die zijn er niet zo veel meer persoonlijk vind ik het een slecht treffen sorry Last edited by Alberto : 18-07-2009 at 12:12. |
|
||||
|
||||
Krijgen we deze keer weer een jojo
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat ik met de boot ga.
|
|
||||
|
||||
Quote:
............NoNo...........
|
||||
|
||||
Wel leuk voor de kids trouwens, kheb me neefje er blij mee gemaakt, word ook een VW fanaatje Me andere neefje heb trouwens ze rijbewijs gehaald We hebben op het bedrijf ook een golfje type 3 voor hem staan... maar ik dwaal nu tever af van het onderwerp
|
|
||||
|
||||
Ik hoop dat de mijne dan eindelijk klaar is na 2 hele lange jaren !!!.
Dat zal een mooie lange rit worden, en ik hoop dat Roy voor mij nog ff een visum kan regelen anders moet ik illegaal mee vanuit Friesland haha. |
|
|||
|
|||
Quote:
En anders geef aan de vreemdenlingen dienst aan dat je mij kent. Wellicht helpt het
|
||||
|
||||
Trouwens mijn complimenten voor de hamburgertent op de afgelopen midwintermeeting! Ooh god wat waren die broodjes lekker
|
|
||||
|
||||
wij twijfelen nog....
VAGfest of Hellendoorn? kever, rallye , polo of de retro of 2 tegelijk? |
|
||||
|
||||
Hellendoorn! Rallye en Retro
|
|
||||
|
||||
ik neig ook eerlijk gezegd meer naar Hellendoorn...vagfest ben ik nou al 2 keer geweest.
Alleen gaat mijn voorkeur echter uit naar de combi rallye-kever. De retro moet eigenlijk voor het mooie eerst een nieuw laklaagje hebben(wat al in de planning staat ) Maar aan de andere kant..... retrootje mag ook wel een keertje op stap |
|
||||
|
||||
of een 3e bestuurder Mijn keuze is snel gemaakt, ik vind die Rallye's prachtig, maar het is je eigen keuze
|
|
||||
|
||||
Oh maar de rallye gaat zowieso mee...als het dashboard op tijd klaar is trouwens
|
|
||||
|
||||
Ik kneep hem van de week even zekeringkast verbrand, gelukkig allemaal weer verholpen
|
|
||||
|
||||
dat zijn geen geintjes inderdaad. Altijd fijn als zoiets opgelost is
|