|
||||
|
||||
hij is goed opgekknapt,ziet er echt goed uit.
en wat maakt die nieuwe camera mooie fotos molle. |
|
||||
|
||||
De wagen is er heel erg op vooruit gegaan Ruurd. Zonder die skirts is echt veel beter. En de exclusiv grill weer erin zie ik... super
|
||||
|
||||
ja nog even en hij kan ook in het toppic van dikke corrados
|
|
||||
|
||||
echt een hele mooie corrado
|
|
|||
|
|||
De Corrado is goed opgeknapt!
Succes ermee!
|
|||
|
|||
Quote:
Idd valt me niks af, nu eerst maar even beter onder de knie krijgen. Zitten heel wat functies en opties op
|
|||
|
|||
Dikke corrado!
|
|||
|
|||
Dikke corrado ruurd!
En mooie pics ja |
|
||||
|
||||
mooie corrado aardige kerel trouwens waarvan je hem gekocht heb, ga er altijd heen voor onderdelen voor me gti
|
|||
|
|||
Pieter op de knotskes .... |
|
|||
|
|||
hij was de knielappen vergeten,jullie moesten hem zeker ook weer overend helpen
en ruurd een knappe corrado moet ik zeggen en molle succes met je nieuwe canon eos. Last edited by geale16vg60 : 09-05-2010 at 17:01. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ahum, Tis zijn auto niet he @Ruud. Waarom nou een 2e hands TEc schroefsetje eronder van een paar tientjes . €200 heb je een nieuwe frisse set. Corr is wel mooi geworden Last edited by Domi : 09-05-2010 at 17:25. |
|
|||
|
|||
Quote:
is maar een jaartje oud en voor dat geld kon ik hem niet laten liggen zien we later wel weer eens. bedankt voor de reacties maar is zeker niet mijn auto is die van elly maar zal er wel wat meer strax mee rijden als de mk1 niet meer rijdt.of moet een heel goedkoop autotje er bij kunnen krijgen. dat ze de corrie thuis houdt. |
|
|||
|
|||
is de oude set van Michael (mikeymk2edition) hier op het forum wat ik van hem begreep ja,persoonlijk had ik er ook een nieuwe set onder gezet,(heb in november onder de Fire&Ice ook een nieuwe Vmaxx schroefset gemonteerd,en dat bevalt mij ERG goed moet ik zeggen),maar ja ieder zijn prioriteiten en je kan niet in andermans beurs kijken he ..
Maar verder ziet de Corrado er met de nieuwe ''aanpassingen'' mooi uit Ruurd enne mooie ''gezinsauto'' voor/van Elly haha |
|
||||
|
||||
ja de schroefset moest goedkoop zei ruurd de auto was toch maar voor ellie en is het budget voor de golf 1 gti wat hoger he
oeps ,sorry ellie Last edited by monark : 09-05-2010 at 18:26. |
|
||||
|
||||
Quote:
ja myn eareme knotskes doche noch zear en het zijn altijd de zelfden die bezig zijn |
|
|||
|
|||
het zijn altijd de zelfden die bezig zijn
ja klopt maar geeft niks is leuk werk zo sleutel vooral met een leuk groepje binnenkort maar eens met de mk1 beginnen wordt ook een heel projeckt. Last edited by fire and ice vr6 : 09-05-2010 at 18:44. |
|
|||
|
|||
nieuwe apk er weer op.
|
|
|||
|
|||
Hele mooie corrado mijn complimenten.
Groetjes ron |