|
|||
|
|||
Het gaat helemaal goedkomen. De Honda jongens gaan zich gedragen
En zowieso, wat er al wordt gezegd. We zijn allemaal auto liefhebbers, dus dat komt wel goed. |
|
||||
|
||||
Zal zelf even kijken of dit haalbaar is maar dat weet ik vanavond.
Leuk om te zien dat er zoveel mensen gaan! @Vento vice, als je van oud naar nieuw wilt zetten mag je wel naast ons staan
|
||||
|
||||
Ik begin me nu wel af te vragen of dit allemaal wel gaat passen.
|
|
||||
|
||||
Misschien dat ik nog 2 flink verlaagde kevers mee weet te sleuren... is er ook nog wat oldskool
|
||||
|
||||
Quote:
Het is daar best groot en de stoep is heel erg laag rijd vriendelijk dus dat komt allemaal goed. maar het gaat wel aardig druk en vol staan. Gaat erg leuk worden, heb er veel zin in!
|
|||
|
|||
wordt een mooie meet zo te zien . maar passen we allemaal op dat stukje
|
||||
|
||||
Misschien kom ik Audi even representen, lekker in de buurt
|
||||
|
||||
Zet mij ook maar op de lijst met de fire and ice 1.8i 1991
|
||||
|
||||
Quote:
Gezellig! Zitten je velgen er dan al onder?
|
||||
|
||||
Quote:
uhh.. nee nog niet, mitchell. 1 velg moet ik nog helemaal afbijten en schuren. 3 zijn al geschuurd. Heb vorig weekend wat polijst spul binnen gehad dat moet eerst nog gebeuren en de nieuwe bandjes nog
|
||||
|
||||
Zeg, schiet 's op d'rmee!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Quote:
Oke, oke... Mijn sebrings liggen nu bij de spuiter en had vanmiddag me bandjes binnen gekregen... Foto's zullen vanavond al te zien zijn in het topic van me golf...
|
|||
|
|||
ik ben er zeker weten ook bij! en inderdaad, we zijn allemaal auto liefhebbers, dus een honda, peugeot of welk ander merk dan ook tussen de VW's moet gewoon kunnen vind ik!
Ik ga me in ieder geval goed vermaken door van deze 2 groepen auto's veel foto's te schieten! |
|
|||
|
|||
lijkt mij ook wel wat
kom dan met de bora variant 1.8t maar wat is het adres nu precies foodstrip las ik en zag wat foto s ? en dan op vrijdag avond ? grtjs andy
|
||||
|
||||
Quote:
Vrijdag 12 juni 2009 Foodstrip Amsterdam Zuid-Oost Aanvang: 20.00 uur Het adres is: Tafelbergweg 4 1105 BN Amsterdam Het valt vanaf de snelweg al behoorlijk op, er steekt een grote paal met 3 grote ronden verlichte reclame borden boven de gebouwen uit.
|
|||
|
|||
ik ga kijken of ik t halen kan kwa werk
t is een soort van druk dat weekend maar t lijkt me zeker ff leuk grtjs andy
|
||||
|
||||
Up!
hoe meer autos en mensen hoe meer vreugd. Dus meld je Aan en kom gezellig langs!
|
|||
|
|||
Mitta,
Gooi eens een update lijstje van de aanwezigen van die avond erop? |
|
||||
|
||||
Zoals het er nu naar uitziet ga ik er ook bijzijn. Ik neem de Golf 3 "country" GL mee, of m'n nieuwe aanwinst (Skodaaaa).
Komen waarschijnlijk ook nog 2 jongens uit Almere bij en iemand uit Huizen... Hoe ziet het er uit met de weersvoorspellingen eigenlijk?
|
||||
|
||||
is die turbo nou nog niet klaar?
groeten base