Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 18-07-2009, 17:59
polopower polopower is offline
Postwhore

Je tufte gisteren rond 18:00 langs de zaak... Mooi hoor!
Old 19-07-2009, 00:31
Klaas-jan's Avatar
Klaas-jan Klaas-jan is offline
Postwhore

Ja klopt even tanken he HAHA . 1 op 14 trouwens , vind ik knap !!
The (Great White) one
Mn jetta 1

cleanen jetta 1

-jetta-
It's the five letter word.
Reply With Quote
Old 21-07-2009, 14:19
spleetje spleetje is offline
Forum Newbee

Quote:
Originally Posted by Klaas-jan
Ja klopt even tanken he HAHA . 1 op 14 trouwens , vind ik knap !!

with all due respect,but the stickers are ruining it for me.ik ben blij dat ie weer rijd en mooi loopt,maar waarom die stickers? met de sebrings zag ie er eerlijk gezegd netter uit maar nu is ze weer gewoon een retrobladiblabla bla ,maar goed what ever floats your boat!! peace
Reply With Quote
Old 21-07-2009, 14:51
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline
5 Cylinder Turbo Donateur - Literpul

wat iedereen ook zegt....
super jetta
de plank,de stickers...top!
Old 21-07-2009, 21:46
FEMME's Avatar
FEMME FEMME is offline
Volksforum Aandeelhouder

Quote:
Originally Posted by spleetje
with all due respect,but the stickers are ruining it for me.ik ben blij dat ie weer rijd en mooi loopt,maar waarom die stickers? met de sebrings zag ie er eerlijk gezegd netter uit maar nu is ze weer gewoon een retrobladiblabla bla ,maar goed what ever floats your boat!! peace

Oat dy jonge dat no mooi fynt (ik trouwens ek wol hjer) dan mat ir dy plaatsjes der toch mooi opplakke of net
En dus vind ik dat retro super mooi staat bij deze kleur, dus Klaas GA ZO DOOR!!!
Old 21-07-2009, 22:35
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Haal die zogenoemde retro-meuk d'r gewoon vanaf, en maak er wat unieks van. Dat wanabe retro hebben we nu allemaal wel genoeg moeten meemaken imho.

De basis is prima, maak er dan aub ook iets echt moois van.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
Old 21-07-2009, 23:24
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Haal die zogenoemde retro-meuk d'r gewoon vanaf, en maak er wat unieks van. Dat wanabe retro hebben we nu allemaal wel genoeg moeten meemaken imho.

De basis is prima, maak er dan aub ook iets echt moois van.

zoals wat retro is en blijft gewoon vet...
zie niet in wat je er voor anders mee wil doen afgezien van een highwing en 1.5ton polyester...
Old 22-07-2009, 09:17
nickyy nickyy is offline
VW Fanatic

ik vind het super gaaf zo klaas-jan..
mijn golf is precies dezelfde kleur, zo'n dakrekje staat er gewoon super mooi bij vind ik!
Old 22-07-2009, 22:08
FEMME's Avatar
FEMME FEMME is offline
Volksforum Aandeelhouder

Quote:
Originally Posted by nickyy
ik vind het super gaaf zo klaas-jan..
mijn golf is precies dezelfde kleur, zo'n dakrekje staat er gewoon super mooi bij vind ik!

Old 22-07-2009, 22:18
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Quote:
Originally Posted by De Pul
zoals wat retro is en blijft gewoon vet...
zie niet in wat je er voor anders mee wil doen afgezien van een highwing en 1.5ton polyester...

Retro? Oude zooi wordt voor achterlijke bedragen verkocht, omdat het nu geen oude zooi meer heet, maar retro.

Niet alles wat mensen op auto's schroeven is automatisch retro. Stickers die met 40.000.000 tegelijk in Taiwan zijn gedrukt afgelopen jaar zijn niet retro. Een BrilKever met bagagerekje en ski's uit 1951 is retro, een Golf met een surfplank van de kringloop en Heineken-krat is niet retro.

Retro is iets dat terugkomt uit het verleden, maar vroeger reden de Golfjes 2 niet rond met hutkoffers en olievaten op hun dak!

Die Jetta is gewoon een prima basis voor een heel nette strakke auto. Verlaging, apart setje velgen, misschien eens iets aparts bedenken voor het interieur, bijzondere motor, etc... d'r is genoeg te verzinnen. Ik vind de Jetta er leuk uitzien zoals ie er nu bij staat, maar ik ben gewoon vreselijk uitgekeken op die stijl die door Jan en alleman "retro" wordt genoemd.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
Old 22-07-2009, 22:42
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline

het gaat om de stijl....in dit geval is het dus de bedoeling om iets er ouder uit te laten zien dan het is,en dat vind ik wel mooi.
een civic1300 met monster-bumpers en boekenplank op de klep word immers ook bestempeld als zijnde fast&furious?? terwijl die auto niet eens snel is en het ook geen zeldzame super-car is.
en zo blijft er altijd wel wat te jammeren,laat iedereen gewoon datgene doen waar ze blij en/of opgewonden van worden,iedereen happy
Old 23-07-2009, 12:42
mylittleretro's Avatar
mylittleretro mylittleretro is offline
VW Enthousiast

Gelukkig doen we GELUKKIG uiteindelijk toch wat we zelf willen

En ja, ik vind em super gaaf die jetta. En ja ik heb ook een nevada beige golf met een dakrekje en raamrekjes. En je raadt het al...das onze retro
Reply With Quote
Old 23-07-2009, 21:47
Klaas-jan's Avatar
Postwhore

He' wat een drukte !!!
The (Great White) one
Mn jetta 1

cleanen jetta 1

-jetta-
Reply With Quote
Old 26-07-2009, 11:31
Klaas-jan's Avatar
Postwhore

The (Great White) one
Mn jetta 1

cleanen jetta 1

-jetta-
Reply With Quote
Old 26-07-2009, 11:46
Dexter's Avatar
Dexter Dexter is offline
Postwhore

Dakrek eraf, stickers er heel snel af [t is geen honda].

Quote:
Retro? Oude zooi wordt voor achterlijke bedragen verkocht, omdat het nu geen oude zooi meer heet, maar retro.

Niet alles wat mensen op auto's schroeven is automatisch retro. Stickers die met 40.000.000 tegelijk in Taiwan zijn gedrukt afgelopen jaar zijn niet retro. Een BrilKever met bagagerekje en ski's uit 1951 is retro, een Golf met een surfplank van de kringloop en Heineken-krat is niet retro.

Retro is iets dat terugkomt uit het verleden, maar vroeger reden de Golfjes 2 niet rond met hutkoffers en olievaten op hun dak!

Die Jetta is gewoon een prima basis voor een heel nette strakke auto. Verlaging, apart setje velgen, misschien eens iets aparts bedenken voor het interieur, bijzondere motor, etc... d'r is genoeg te verzinnen. Ik vind de Jetta er leuk uitzien zoals ie er nu bij staat, maar ik ben gewoon vreselijk uitgekeken op die stijl die door Jan en alleman "retro" wordt genoemd.

Ik ken de vorige eigenaren van de wagen [inclusief ikzelf] toen der tijd zag de wagen er naar mijn mening wel dope uit, dakrek en stickers verneuken het een beetje voor mij.
Old 26-07-2009, 12:05
FEMME's Avatar
FEMME FEMME is offline
Volksforum Aandeelhouder

Quote:
Originally Posted by Dexter
Dakrek eraf, stickers er heel snel af [t is geen honda].

Ik ken de vorige eigenaren van de wagen [inclusief ikzelf] toen der tijd zag de wagen er naar mijn mening wel dope uit, dakrek en stickers verneuken het een beetje voor mij.

Wat een gezeik hier Als Klaas dat nou wel mooi vind dan is het toch klaar . En wat jij dope (is gewoon mooi volgens mij) vind moet je zelf weten. En een Honda met dakrek ben ik nog niet tegen gekomen . Iemand anders zijn auto afkraken is zo klaar maar iedereen moet zelf weten wat hij of zij met z'n auto doet..
Old 26-07-2009, 15:51
Dexter's Avatar
Dexter Dexter is offline
Postwhore

Sorry dat ik even mijn mening geef.
Old 01-08-2009, 23:45
bluebastard bluebastard is offline
Postwhore

Quote:

De spijker op z'n kop wat mij betreft !!

Reply With Quote
Old 02-08-2009, 13:31
Klaas-jan's Avatar
Postwhore

Nu ben ik toch wel heel benieuwd hoe de jetta er destijds uit zag , weet niet van wie die nu precies geweest is maar fotos zijn wel heel welkom in deze topic .
Zal wel een plaat van een auto geweest zijn als ik het zo mag geloven .
Maar niet geteurd heb al andere velgen besteld voor de jetta , niet door deze reacties maar omdat ik de pirellis er niet geweldig onder vind staan heel mooie velg maar niet oor deze auto .
The (Great White) one
Mn jetta 1

cleanen jetta 1

-jetta-
Reply With Quote
Old 02-08-2009, 21:59
FEMME's Avatar
FEMME FEMME is offline
Volksforum Aandeelhouder

Quote:
Originally Posted by Klaas-jan
Nu ben ik toch wel heel benieuwd hoe de jetta er destijds uit zag , weet niet van wie die nu precies geweest is maar fotos zijn wel heel welkom in deze topic .
Zal wel een plaat van een auto geweest zijn als ik het zo mag geloven .
Maar niet geteurd heb al andere velgen besteld voor de jetta , niet door deze reacties maar omdat ik de pirellis er niet geweldig onder vind staan heel mooie velg maar niet oor deze auto .

Posting Rules