|
||||
|
||||
Loopvlak valt er zeker binnen, hoogte moet geen probleem opleveren ... zijn geen regels over.
Enige regel die er is is dat je een goed werkend veersysteem moet hebben, nou dat heeft hij. Enige waar ze in feite over kunnen zeuren is de spoorbreedte, kan niks anders doen dan afwachten!
|
||||
|
||||
Bullocks!
|
||||
|
||||
Beetje jammer...
Ik heb gewoon de pagina met keuringseisen van de RDW uitgeprint en bij m'n kentekenpapieren zitten. Mochten ze ooit moeilijk doen kan ik ze die dus gewoon meteen laten zien. |
|
|||
|
|||
ze kunnen het er ook nog op gooien dat je de verkeersveiligheid in gevaar brengt !
omdat de auto zo onwijs laag ligt dat je bij kuilen/hobbel het contact met de weg kan verliezen ! maar balen is het zeker !! gr. Martijn
|
||||
|
||||
Mja .. ik vrees het meest voor de spoorbreedte, afwijking van origineel.. die mag geloof ik maar 2% zijn.
Verder steken de wielen niet te ver uit en over de laagte zijn voor zover ik weet geen regels. Maar goed, afwachten en hopen op het beste is het enige wat we op dit moment kunnen doen!
|
||||
|
||||
zuur man ! en zeker klote zo net voor je weer terug gaat !
succes man |
|
||||
|
||||
Zeker balen. Maarja niks aan te doen. Je hebt je auto niet nodig dus ze laten het maar horen. Je papier krijg je wel terug al moet er wat geschroefd worden oid.. Komt wel goed
|
|||
|
|||
misschien dat je kan zeggen dat je hem net hebt gekocht en dat de andere wielen in de schuur liggen,,,
wel zuur dit! succes! |
|
||||
|
||||
Quote:
Je kunt ze laten zien je hebt er alleen zo weinig aan. Er zijn genoeg dingen die niet zijn die niet mogen alleen niet in de keuringseisen van het RDW zijn opgenomen. Neem bijvoorbeeld het aantal decibel dat je auto mag produceren, zegt de RDW niets over maar de verkeerswet wel.
|
||||
|
||||
Klopt soms zijn de regels erg krom ,want zo had ik laatst een discussie met Oom agent over de stadslichten in de knipperlichten van de rode jetta .
Dit mag dus volgens de RDW (rijksdienst voor wegverkeer )wel , maar volgens het RVV (rijksdienst voor verkeers veiligheid)weer niet ,omdat de auto niet origineel zo geleverd is uit de fabriek ...... Hij maakte er verder geen probleem van ,maar volgens de wet van de agent mag het dus niet ,en zo zijn er veel meer dingen ......
|
||||
|
||||
We horen het wel, trouwens nog altijd niks gehoord van de blauwpetten.. lekker betrouwbaar die gasten.
'je krijgt in het weekend of aanstaande maandag een telefoontje met het resultaat' .. uhu
|
||||
|
||||
Gewoon iedere dag 10x bellen of ze al wat weten.... worden ze het vanzelf beu
Jan
|
||||
|
||||
Al iets vernomen?
|
||||
|
||||
Nope, ons moeder was van de week langs geweest bij 't bureau... de agent in kwestie had vrijdag om 21.30 dienst (gisteren dus).
Wellicht krijg ik vandaag wat te horen van ons mam of ze al wat heeft gehoord... de pliesie zou haar nu bellen dacht ik.
|
||||
|
||||
wel vreemd... zal je dagelijkse auto maar zijn...
|
|
||||
|
||||
Ja dat is 't ook, maar goed ik zit nu in Engeland .. anders had het ook echt zo lang niet geduurd.
Moest ik die maandag nog in NL zijn stond ik er in de middag op de stoep om verhaal te halen. Maar goed, ik kan er vanaf hier weinig aan doen..
|
|||
|
|||
Misha, laat pa/ma ff bellen, want dit kan niet natuurlijk... dat onderzoek had zelfs in dat weekend kunnen gebeuren (doen ze ook op 's zaterdags) en je moet nu gewoon weten hoe of wat...
|
|
||||
|
||||
Jaaaaa ............ de pliesie is je beste vriend.
Dat ze maar boeven gaan vangen stelletje eikels |
|
||||
|
||||
Ons mam had gebeld vrijdag.. maar volgens de agent die me had aangehouden waren ze er nog mee bezig??
|
||||
|
||||
jaja... ze weten dus niet precies waar ze je op kunnen pakken. Ze hebben nog wat meer tijd nodig om net dat ene even te vinden....
|