|
||||
|
||||
Quote:
Heb er zelf 2 ingebouwd,en bij meerdere geholpen,maar al die keren de chassisbalk niet hoeven aan passen...geen problemen met spanrol enz...ook niet met het later vervangen van een riem oid... De plek op het onderblok waar de motorsteun zit aan de distributie kant,zit een metalenplaat waar een waterkanaal achterzit.Kan zijn dat ze die plaat vervangen hebben voor de Golf 1 motorsteun,ipv de steun over die plaat te monteren...scheelt iets van 3mm.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
Ik zal morgen wel even kijken hoe precies die steun zit gemonteerd.
tja 3mm Kan soms net genoeg zijn. |
|
|||
|
|||
Vandaag weer even goed bezig geweest. Heb zelfs een paar honderd meter gereden Maar met de banden die eronder zaten was het niet te doen om harder dan 40km/u te rijden. maar zijn gewoon noodwielen zodat hij toch ergens op kan staan.
Verder bezig geweest met de motor. bepaalde dingen klein beetje veranderd cq aangepast. Zoals de radiateur die constant tegen de IC aan bonkte. Dat is nu opgelost. Toch zijn er wel veel dingen die ik wil veranderen om het geheel een beetje netjes te maken. Nu is het eigenlijk gewoon een rommeltje onder de motorkap. Dan bedoel ik meer de bedrading. Na de zomer gaat het blok er toch uit en wordt alles even grondig aangepakt. Interieur vandaag er even helemaal uitgehaald en de NATTE matten eruit gehaald. Ook de dikke isolatiematten verwijderd. En zelf een gedeelte weggegooid omdat ze zo zeiknat waren en behoorlijk aan de geur waren Ik doe dan ook geen isolatiematten er meer in. De lekkage kwam bij het rubber vandaan van de rembekrachtiger. Die zat los voor het gat. Morgen ga ik de binnenkant helemaal schoonmaken en afnemen. En dan de gewone interieurmatten er weer in doen. Voorstoelen die er zaten komen er ook niet in. Ik heb nog een set corrado stoelen staan in het zwart en die zitten veel lekkerder en lager. Al met al nog veel werk nog wel. Meer dan ik dacht Maar we komen er wel We gaan gewoon door. |
|
||||
|
||||
Als je geen isolatie matten plaatst past je vloerbedekking ook niet meer netjes, deze ligt dan te laag en sluit niet goed meer aan.
|
|||
|
|||
Vandaag de matten er weer in gedaan. Achterste deel waren de isolatie matten nog goed. Ook alles even goed gereinigt.
Voor heb ik er eerst dikke vloerbedekking ondergelegd om de ruimte op te vullen die was ontstaan door het verwijderen van de isolatie matten. Ook de complete binnenkant van de auto schoongeschrobt. Alles is nu weer fris. Buitenkant van de auto ook maar eens gewassen. Het stof van 3 mnd er maar even afhalen. Ziet er nu een stuk beter uit. Ook vandaag even een blokje om geweest met de g60. Motor loopt goed en de bak is niks mis mee. Aandrijafassen zijn nog heel Morgen het dash er weer inbouwen en alles netjes vastzetten, daarna de auto de stallingruimte in drukken. Later maar weer eens zien. |
|
|||
|
|||
ook fotos gemaakt domi.
|
|||
|
|||
Quote:
Haha. Zal morgen wel even doen. |
|
||||
|
||||
Maaruh, hoelang ga je deze nu houden??
|
|||
|
|||
Vandaag de auto zover klaar gekregen dat alles er in zit. De corrado voorstoleen zitten lekker diep. Helaas zijn het stoelen van een JET uitvoering met een rode achterkant
Maar ze zitten goed dus laat ze eerst lekker zitten. Ooit had ik ook de achterbak die erbij hoorde maar heb die helaas weggegooid Dashboard zit er nu ook weer netjes. Hij zit nu weer met alle schroeven vast Auto staat nu in de stalling. Volgende week even verder. |
|
||||
|
||||
Ziet er weer top uit DOMI
Gr Mac Jappie |
|
|||
|
|||
Quote:
Thanks..... Ik doe mijn best Begint langzamerhand weer een nette auto te worden. Zit alleen te denken wat voor wielen ik ga doen. Denk toch maar DE Golf 1 GTI velg. ATS Cup 15inch 7J ET 28. |
|
||||
|
||||
Emblemen liggen hier voor je klaar hoor
|
|||
|
|||
Quote:
ats blijft een mooie velg onder een 1 . is mijn mening |
|
|||
|
|||
goede keuze kwa velgen domi.
|
|||
|
|||
Gister het originele GTI interieur verkocht. Vond het groene vreselijk lelijk.
vandaag op de sloop even een corrado interieur gescoord. Het gaat om ELECTRISCH RECARO half stof/leder. Mijn maat zijn oom tipte me dat er 2 corrado's G60 op de sloop stonden. Dus gelijk heen gegaan. De leren deurpanelen zaten er ook nog in. Maar daar kan ik niks mee dus die mooi laten zitten. Het interieur moet wel even een reinigingsbeurt hebben en van 1 stoel laat de stiksel/naad wat los. Over een lengte van ca 10CM. Ook vandaag de 15inch g60 stalen wielen er even onder gezet. Onder de passat GT zit nu weer de zomerwielen met 2 nieuwe bandjes dus konden de stalen even onder de type 1. Welliswaar nog met winterbanden maar het is in ieder geval beter dan de 14inch dingen. Foto,s met mobiel gnomen. Last edited by Domi : 16-07-2009 at 22:07. |
|
||||
|
||||
ziet er goed uit !
gr siep |
|
|||
|
|||
Quote:
Thanks, Nog goed thuis gekomen gister? |
|
|||
|
|||
Heel mooi domi !
Zal mooi staan dat interieurtje !
|
|||
|
|||
ziet er goed uit domi.
|
||||
|
||||
Quote:
Zekers Was zo maar weer thuis En hij vond het interieur TOP was erg blij gr siep |