|
||||
|
||||
het is vast en zeker een lak met meerdere invalhoeken. want hij is achteraan bijna zwart en voor bijna bruin. Na zoveel geld uitgegeven te hebben lijkt het me sterk dat het kleurverschil is.
Super wagen trouwens
|
|||
|
|||
Quote:
haha dat is het licht val zit echt geen kleur verschil in heb wel een golf3 gezien met kleur verschil een flip flop als normaal oranje als de deur open ging paars gek he |
|
|||
|
|||
Super mooie rallye, en die kleur
|
||||
|
||||
Quote:
Haha oke super dan gaat tie goed |
|
||||
|
||||
Vandaag eens goed bekeken in Zemst. Schitterende wagen!
Die velgen passen er helemaal bij, waar heb je ze nog gevonden?
|
||||
|
||||
Gespot in Zemst
Ik neem aan dat er nu al kenteken op zit (zag wat achter t raam liggen ) Hele mooie wagen geworden. Ik heb alleen 1 klein puntje en dat is de combi van het schakelmeganisme en het behoud van de middenconsole. Ben je daar nog mee bezig of is dit zo klaar ? Ik zie hem liever dan zonder middenconsole ,maar ach het is jou wagen |
|
|||
|
|||
Super dikke rallye geworden !!
|
||||
|
||||
Had hem achter het hek zien staan,maar was al weg voor ik kon gaan kijken,maar erg geslaagde combi dat bruin met die gele lampen..
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Jammer dat je al zo snel weg was idd. Toen wij aankwamen stond hij achter het hek, eenmaal op het terrein niet meer gezien.
Zag er erg netjes uit zover ik van een afstandje kon zien, klasse auto.
|
||||
|
||||
Heb hem ook gespot op Retro Mania. Wat een dikke bak zeg, petje af voor het werk
|
||||
|
||||
Super wagen
Hoop hem aan de worthersee even te aanschouwen. Kwam trouwens op vw vortex zijn broertje tegen Groeten Jan |
|
|||
|
|||
weet denk ik wel wat voor kleur het is mijn mk2 was ook voor 3 jaar geleden die kleur
|
|
|||
|
|||
lijkt mij de zelfde kleur kan me natuurlijk vergissen maar is en bijft n dikke kleur rij nu met deze kleur |
|
||||
|
||||
Wat maakt het iedereen nou uit watvoor kleur het is damn
Trouwens een tijdje geleden heeft een maatje van zijn golf IV in zo een kleur gespoten en is echt mooi. Jaren geleden was er al een corrado die die kleur had Andre Kain van Cult Society so what het staat Geweldig . Corne super jonge staat goed hopelijk weer eens een feestje op een Meet
Built NOT Fucking Bought Last edited by GerardMkIIVR6 : 06-05-2009 at 15:01. |
|
|||
|
|||
ja dank jewel manne is erg naar mijn zin vd week effe mijn nieuwe midden demper monteren want was zo lek als een mand geen orginele helaas maar past wel perfect iedereen tot ziens op de see en gerard spreek jou wel weer he jullie gaan toch ook naar engeland edtitie 38 anders vagfest ook gezzelig
|
|
|||
|
|||
Zéér VETTE Rallye, hoop dat de mijne er zo ooit mag uitzien...
Grtz |
|
||||
|
||||
Super combi kleur met lampen, echt gaaf
|
||||
|
||||
Quote:
Hee kerel,alles goed Ziet er SUPER UIT! Zeker gaan wij naar EDITION 38 Hebben er allemaal erg veel zin in! We gaan zeker NIET naar vag/fest ! Gr Siep Last edited by siepgti1978 : 08-05-2009 at 17:45. |
|
||||
|
||||
Afgelopen zaterdag "in het wild" tegengekomen en uitgebreid kunnen bekijken, maar hij is echt super Corné!
|
|||
|
|||
zo siep hoe gaan jullie met boot of trein en wanneer vertrekken jullie?? altijd gezzelig met onze friesevlag vrienden haha jammer dat jullie vagfest overslaan
|