|
||||
|
||||
Quote:
Een zwarte 69er karmann had witte of rode bekleding dus dat was geen moeilijke keuze Die witte is een 63er, zodra de zwarte (ooit) klaar is wil ik daar wat leuks van gaan maken om mee te spelen Quote:
Ik heb de terugweg bij Apeldoorn noord nog twee stalen velgen verkocht aan een ene Peter met een rood t2a busje, bekende meschien? Ik ga het even wat anders doen dan eerst de bedoeling was Ik heb nu de motor eerst gelaten voor wat het was, en ben begonnen met chroom aan de buitenkant. striping, spiegel en vw logo op de neus zitten er al aan. de voorbumper gaat er deze week ook nog op... Last edited by lowghia : 28-04-2010 at 05:13. |
|
||||
|
||||
echt een super project... net ff doorgebladerd en ziet er goed uit.. de bumpers met het dakrek etc lijkt me echt super ogen ben benieuwd!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ook!.. Bumper hangt er ook aan Beetje stoffig maar goed. Foto's!... |
|
||||
|
||||
Echt schitterend... Chapot!
|
||||
|
||||
super!! blijft ook echt een mooi model. dit is mijn droom auto
|
|||
|
|||
Quote:
1ste huisje aan de rechterkant he Zet koffie maar aan |
|
||||
|
||||
Quote:
Niet te lang blijven dromen he.. Quote:
Yep!.. Last edited by lowghia : 03-05-2010 at 04:33. |
|
||||
|
||||
wordt erg mooi hoor!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je! Kleine opdate, gisteravond heb ik de achterbumper gemonteerd En de logo's niet te vergeten... |
|
||||
|
||||
Oei, wat een plaatje dit...!!!
|
||||
|
||||
Quote:
De sier strippen/biesen aan de bijrijders kant zitten er nu ook op, net als de raammechanisme en geleider. Vanavond gaat het raam er in. ik hoop dat deze kant beter gaat dan de andere. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
lekker kontje!
mooie wagen man |
|
||||
|
||||
Quote:
Danke peerke! Raam zit in de deur. Nu ik de juiste volgorde had van inbouwen kwam er eigenlijk weinig bij kijken... De binnenkant van de deur vind ik een beetje schraal qua bescherming tegen roest, iemand een idee wat ik daar het beste voor kan gebruiken?? |
|
||||
|
||||
http://www.rustbuster.nl/Caprotech/...h_produkten.htm
http://www.sjaakvanaalst.nl/ http://www.mike-sander.nl/ Een van de laatste 2 zou ik langs gaan als je klaar bent zij weten alles van anti roest behandelingen vooral mike sander schijnt echt goed te wezen |
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt voor de info, ga het zeker even bekijken. |
|
||||
|
||||
Deze week niet zo veel gedaan, nog wat wezen rommelen met de bedrading van de motor en andere kleine dingetjes.
Ook heb ik de oliebad-luchtfilter even onderhanden genomen. De filter was overgespoten op een manier waar je echt niet vrolijk van wordt! Toen ik die verflaag er met wat tinner afpoetste, kwam de oude gebruiksaanwijzing tevoorschijn.. ik ga een poging doen om deze te redden. De gebruiksaanwijzing heb ik afgeplakt en de rest ligtjes opgeschuurd Van de spuiter heb ik een halve liter autolak gekregen en die heb ik er vanmiddag op gespoten, morgen ga ik voorzichtig het schilderstape er aftrekken om te kijken hoe het geworden is. Ik denk dat er een enorm kleur verschil zit in het zwarte achter de letters en het nieuwe zwarte maar dat hoop ik een beetje te vereffenen mat wat blanke lak er over te spuiten...We zullen zien! Johan. |
|
|||
|
|||
deze ziet er ook zeker netjes uit! ga ik ook volgen
|
|
||||
|
||||
en? is het gelukt met de gebruiksaanwijzing?
|
||||
|
||||
Quote:
Redelijk,ik geef het nog niet op en overspuiten kan altijd nog! ik denk dat het wel gaat lukken. De lak is nu nog te zacht om er verder iets aan te doen. Dit is de bovenkant van de filter: Over een paar dagen schuur ik de tuit ligtjes op met scotch brite en dan de blanke lak er over en ik hoop dat het dan wat bij trekt. Johan. |