|
||||
|
||||
In mijn ogen niet nee. Maar ik vind die van jou ook meer oldskool Dus dan mag die wel schoon zijn.
Die van mij ziet er nu echt niet uit, kap die bijna helemaal verroest is. Dakrek met oude zooi erop. Heb me aangepast bij het thema. Binnenkort al die roest bende eraf, en hem weer netjes maken. |
|
||||
|
||||
ik kan helaas niet gaan wegens omstandigheden,
ik hoop dat iedereen een fijne dag heeft en dat het weer maar mee mag zitten gr,egon |
|
||||
|
||||
Ja heel jammer Egon maar we zullen samen nog wel wat treffens pakken..
Veel succes thuis. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Voor de mensen die rond kwart over 9 over de A28 rijden bij Harderwijk, tussen 09:15 en 09:30 wacht ik daar op een aantal andere bij tankstation Leuvenhorst...
dus mochten er mensen met ons mee willen rijden dan kan sta ik daar rond die tijd...
|
||||
|
||||
Nou ik heb besloten 8 uur weg te gaan... Heb mijn auto gewoon ook even een wasbeurt gegeven.... Maar verder...
|
|||
|
|||
vanavond ff wezen prutsen , hoedenplank gestoffeerd , moest nog steeds gebeuren , en wou dat hij morgen wel netjes zou zijn , dus goede reden om het te doen .
en samen met Vliet hem shiny gemaakt . tot morgen ,, ga om 8 uur rijden , ben er rond 10 . groeten
|
||||
|
||||
vertrek over dik kwartier..
|
|
||||
|
||||
Kijk naar buiten en zie dat t weer wel meevalt...
Straks de daily ff naar Assen trappen en rondje lopen... |
|
||||
|
||||
Quote:
Ziet er hier ook goed uit voorlopig dus start straks de vrrrrrrrrrr5 ook ff om die kant op te gaan dus mischien kom ik julli nog wel ff tegen
|
||||
|
||||
kijk HIER voor het verslag!