|
|||
|
|||
was leuke meet,
volgend jr weer :P |
|
||||
|
||||
volgend jaar dan maar naartoe.
kon het niet w8en leuke sirocco mk1's gezien op de foto's
|
||||
|
||||
Quote:
ja klopt, ik ging 's middags wat "leuks" doen met me vriendin dus moets ik er al vroeg zijn. maar het viel me een beetje tegen. niet allemaal mijn ding. kwam deze tegen in het album
"I Only Support Gay Marriage If Both Chicks are Hot" Last edited by levis : 02-03-2009 at 19:21. |
|
||||
|
||||
Nog iemand foto's van die bordeaux rode MK2 met 17" BBS eronder??
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Quote:
als ik in zo'n auto moest zitten zou ik ook janken |
|
|||
|
|||
Quote:
zal men best doen om een groot formaat in de hand te krijgen (aks ze ori nie zo groot zijn tenminste) toevallig niemand foto's van men broer zijn seat ibiza(belgie's kentekens) edit:grooter kan niet http://i43.tinypic.com/28wp2iq.jpg Last edited by Beetlefreak : 02-03-2009 at 21:22. Reason: Size ;) |
|
||||
|
||||
was wel leuke meet! Nog een aantal bekenden gesproken...
Hier mijn foto's: Voor meer van mijn pics? KLIK HIER... Deze heeft nog wel even een speciale uitleg nodig, aangezien de meeste zullen denken 'waarom op de vluchtstrook'? : Passat voorop hoorde in ene een harde klap bij de wielen, dus ging even checken of er niets beschadigd was. Was niks aan de hand, maar vond het wel een Kodak moment
|
||||
|
||||
Quote:
dat was toch die groene mk2 met dat opgefokte blok er in? Damn wat een motor was dat zeg Deze dus.... edit jah was m wel dus! Last edited by Der Ghopmeister : 02-03-2009 at 20:50. |
|
||||
|
||||
Quote:
Zo! wie zijn dat dan? Mooi plaatje!
|
||||
|
||||
LOVELY! Meer info over deze? |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat vroeg ik me ook af, mooie bak!
|
||||
|
||||
Allemaal geweldige reacties, dit is voor ons als organisatie natuurlijk geweldig om te lezen. De dag zelf vliegt voorbij en je krijgt eigenlijk helemaal niets mee, dus het genieten begint voor ons pas, na de meeting.
Bij deze willen wij iedereen heel hartelijk danken voor de komst. Uiteraard hebben we dit jaar weer ons uiterste best gedaan, veel puntjes van vorig jaar zijn verbeterd en ook dit jaar hebben wij weer veel geleerd, dus volgend jaar maar weer eens kijken of we het wederom kunnen verbeteren. Nogmaals allemaal bedankt voor de geweldige opkomst. Quote:
een groter compliment kan ik me eigenlijk niet voorstellen Foto's wordt nog steeds aan gewerkt, maar komen uiteraard zo snel mogelijk online, dus houd onze site in de gaten
|
|||
|
|||
Quote:
Is die ene van markptlaats af, met dat rallye recaro interieur. Is nu het bezit van een maat van pvjl-g60 volgens mij.
|
||||
|
||||
Quote:
*Boks ouwe |
|
||||
|
||||
Quote:
Best of Detail |