|
||||
|
||||
Quote:
he kerel is klote man maarre je komt toch zeker wel met de trap in de rug |
|
||||
|
||||
denk ff in de Lupo
|
|||
|
|||
In die kermit mobiel?
De VR maar klaar maken voor MIVW dan.... Het is klote, maar is niet anders!
|
||||
|
||||
Mijne is klaar, wielen en al erop .. maarrr, ik verwacht dat mijn papieren er maandag pas zijn.. dilemma!
|
||||
|
||||
Bij goed weer ook aanwezig
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
ik moet helaas mededelen dat ik niet met 2 auto's kan komen
mijn broertje laat me weer is stikken mag hij eindelijk keer in me vr6 rijden laat die het afweten en moet duss nu keuze maken met de vr6 of met me jetta kom denk ik met de jetta omdat daar er maar 2 van in NL zijn en van de vr6 wel meer mensen die mijn jetta nog niet kennen hij is gespoten in zwart wit net ene amerikaanse politie auto met LLPD stikkers oftewel lower level pimp department ik zie jullie zondag groeten van uit emmen 150 kilometer van de meet plek maar ben er wel bij
|
||||
|
||||
Wow, wel 150 kilometer?
|
|||
|
|||
Quote:
zover is het voor jullie (frieslanders) al rijden naar de boot !! gr. Martijn
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
ik heb er zin an!!!
|
||||
|
||||
Ik denk dat ik maar met de fiets kom...
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dat is 'n heel stuk als je normaal niet verder weg mag dan de supermarkt van mams |
|
||||
|
||||
kom ook zeker met de polo . Mooi in de buurt . Gr joey
|
||||
|
||||
jah jah wel 150 kilometer :P kom anders niet verder dan einde van de straat :P
want als ik te ver van huis ga breken ze weer in in me auto zo als 2 week terug ongeveer hebben ze hele deurklink enzo lopen forceren duss heb schade aan me voordeur stikkers zijn in de maak dan dan andere deur halen maar jah wat doe je er aan niet zo veel groeten en tot zondag allemaal
|
|||
|
|||
ik kom ook met de sletta (mss 2)
|
|
||||
|
||||
We zijn druk bezig met het opbouwen geweest!
De eerste foto's van het opbouwen staan online op www.vwfanatics.nl |
|
||||
|
||||
Super man! ziet er al goed uit en volgens mij hebben jullie al een boel kunnen doen!
Is die discotheek niet meer open dan van 't weekend? |
|
||||
|
||||
wie gaan er allemaal van uit Friesland die kant op??
|
|
|||
|
|||
Wat een hoop werk gaat er ook altijd aan voor af!
We zullen zien morgen... heb er zin in! Zo naar mijn werk om de auto te poetsen, dan ff paar kouwe rakkers op het terras en morgen fris en fruitig die dikke 15 km. karren die kant op
|
||||
|
||||
Quote:
Ik en ik vertrek vanmiddag alvast weet je hoe ver het is bel anders ff met bas of zo die gaan morgen allemaal |