|
|||
|
|||
@Klaas16V, waar zitten jullie??
|
|
||||
|
||||
@GEENGTI:
Wij zitten in Apartement Angela in Reifnitz, zit in de buurt van de Billa. Nog maar 5dagen en dan gaan we op reis! |
|
||||
|
||||
Met de fiets of Ralley ?
|
|
||||
|
||||
Dat zal er nog om spannen
|
|
||||
|
||||
@Twan
Wij zitten weer in het zelfde hotel/ pension. Voorbij de Billa, waar de auto's voor kunnen staan (ben de naam even kwijt, het is voor Cafe Leo en als je mazzel hebt staat de zingende donerverkoper voor de deur) |
|
||||
|
||||
Kwam deze op hyves tegen!! Nog maar 14 leden en dat moeten er toch meer kunnen zijn...
http://woerthersee.hyves.nl/ Gr, Ronald |
|
||||
|
||||
Quote:
Zat op youtube filmpjes van Worthersee te bekijken. Hier even een negatief filmpje van ORF, maar het geeft wel aardig aan hoe het "die" dagen is. Natuurlijk is het hier allemaal negatief uitgelicht en de positieve kanten worden niet naar boven gehaald(alleen een omzet van 12 miljoen euro) http://www.youtube.com/watch?v=gaOE...feature=related Ook jammer dit.. http://www.youtube.com/watch?v=LANr...feature=related Last edited by Ronald : 05-05-2009 at 20:30. |
|
||||
|
||||
Helaas gaat het voor mij dit jaar voorbij... volgend jaar maar weer
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Dat word het zeker, ach ja heb genoeg plek om mee te rijden haha Ik blijf gewoon hopen, zou wel jammer zijn in iedergeval. |
|
|||
|
|||
vandaag de kaarten ook binnen gekregen. de auto is klaar, dus we zijn klaar om te vertrekken! hopen dat de golf 1 het volhoudt...
groeten rick.
|
||||
|
||||
He Rick.
Hoe laat vertrekken jullie,misschien komen we elkaar nog tegen onderweg. Denk dat we ongeveer dezelfde route rijden uit het noorden. (via de 31) Groeten Jan |
|
|||
|
|||
hoi jan, wij vertrekken zondagmorgen 17 mei om een uur of 8. wij gaan idd ook de A31 af. wij gaan niet zo hard want we hebben 2 golfjes 1 1.1 bij ons dus toeren mooi rustig aan die kant op. wij rijden in 2 dagen heen. en jullie?
groeten rick.
|
||||
|
||||
Wij vertrekken in de nacht van 16 op 17 mei en rijden in 1 stuk door.
Wij (de vriendin en ik) rijden alleen dus kunnen in duitsland lekker doortrappen. We zitten in een huisje in Velden , en jullie? |
|
|||
|
|||
ja das lekker van de nacht doorijden he. wij zitten in maria elind ofzo, niet echt in de buurt volgens mij maar was een van de weinige plekjes die we nog konden krijgen. zien elkaar daar vast nog wel...
|
||||
|
||||
Als jullie aankomen op 18 mei kun je direct door naar de meeting bij de piramidenkugel
Als je een zwarte audi s2 ziet moet je me maar even aanhouden. |
|
|||
|
|||
dat was ook de bedoeling! ik zal de audi in gaten houden! en als jij een blauwe type 1 ziet rijden met porsche teledails eronder dan ben ik dat!
|
||||
|
||||
Blauwe type 1 valt mij altijd op,dus dat komt wel goed.
Ga misschien volgend jaar met mijn eigen type 1. :-) |
|
|||
|
|||
oke dan! tot over 1,5 week dan maar.
|
|||
|
|||
Over een week stappen we in de T5, ga voor t eerst niet met eigen auto. Mijn Golf wordt zaterdag opgehaald, heb m verkocht.
|
|
||||
|
||||
Jullie gaan de 18e alweer weg las ik.
Nog wel naar de Meeting? |