|
||||
|
||||
lastig as je niet kan slapen maar goed krijg er wel inspiratie van eerste wat ik morgen ga doen is men achterwisser + sproeier verwijderen ik bedoel er moet dinsdag toch gespoten worden, kan dat toch gelijk worden meegenomen?? zit er ook heel hard over te peinzen om de harten van men velgen hoogglans-zwart te laten spuiten, vind ze un beeetje saai zo......wat denken jullie?? of misschien kan er iemand un shopje maken??
Last edited by De Pul : 16-02-2009 at 02:13. |
|
|||
|
|||
Het lastige van deze velg is dat de 5 spaak in de (binnen)rand overloopt.
Als je dat het hart zwart wil spuiten moet je eigenlijk de binnenrand ook meepakken anders heb je de kans dat je een overloop rand krijgt. En de binnenrand mee verfen dat wordt niet mooi denk ik. Het is wel te doen hoor, alleen de 5 spaak! Maar dan moet je een goede spuiter kennen! |
|
||||
|
||||
@demonic....je bedoelt dat je dan ut velgbed ook mee moet nemen?? dat wil ik juist niet ik wil de gepolijste rand wel houden,volgens mij is dat geen probleem as ut maar netjes afgeplakt word....
nog f bij de spuiter gekeken, had vanochtend vroeg men achterwisser verwijderd+gat dichtgelast,spuiter was an ut strakmaken morgenochtend in de kleur... |
|
|||
|
|||
Quote:
IK heb hier nog wel 1 liggen. Linker. Hoef je alleen rechter te zoeken Komt uit een golf 3 VR6. |
|
||||
|
||||
@domi... thanks,maar ik heb al wat anders... had nog un setje originele rood/oranje liggen die heb ik gecoat,as ik men auto terug krijg van de spuiter zal ik wel f pics posten.....
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
@demonic,thanks dat bedoel ik ook... de boutjes kunnen er makkelijk uit dus die blijven dan chroom en de rand blijft gepolijst, ziet er best leuk uit vind ik....
|
|
||||
|
||||
vanmiddag even bij de spuiter geweest, hebben ze um in un hoek gezet..... was erg druk door de gladheid van afgelopen weken hij zou er morgen mee verder,hoop um morgenmiddag toch helemaal af te kunnen bouwen....
gr. |
|
|||
|
|||
mijn broer heeft nog donkere achterlichten liggen,
zaten in zijn rode golf 3 (past naar mijn weten het best zoals je al zei met rood valt nietveel te combineren) mocht je intresse hebben dan spreek ik hem er wel eens over greetz vind jouw wagen anders wel super |
|
||||
|
||||
@ obimaster,ga ff kijken of ut wat word met die gecoate lichten, mocht ik ut niks vinden laat ik het je weten.....
waarschijnlijk pas maandag terug van de spuiter daarom maar f un foto van zen kontje opgezocht zo zag ut ur dus uit..... [IMG] [/IMG] |
|
||||
|
||||
en weer loop ik tegen un probleem aan....ben bezig met de afbouw en ut keuring-klaarmaken, maar kom tot de ontdekking dat in snel genomen bochten men voorwielen toch met men voorschermen in aanraking komen.... nou dacht ik zelf al eens gelezen te hebben dat je schroefset stugger word as je die kleine (zachte) veren er tussenuit kegelt,klopt dat?? wil um nl. zo laag laten as ut f kan....
|
|
||||
|
||||
Heb net je hele project doorgelezen en vind het echt nice wat je allemaal doet.
Ga zo door en deze zal ik zeker volgen, ben zeer benieuwd naar het vermogen dalijk.
|
||||
|
||||
door priveproblemen word ik gedwongen om dit projekt voorlopig even in de ijskast te zetten, ik weet ut hij is bijna klaar maar heb momenteel geen tijd/geld/energie om de laatste dingen af te werken en wat kleine kinderziektes de kop in te drukken..... zogauw er weer nieuws van ut front is horen jullie ut......................
|
|
|||
|
|||
Sterkte kerel!
|
|
||||
|
||||
Jammer, is een leuk project om te volgen, hoop dat je snel weer verder kan!
|
|
||||
|
||||
Dat is jammer, hopen maar dat deze situatie snel achter de rug is...
Want we zijn allemaal benieuwd naar de resultaten op de testbank
|
||||
|
||||
klote man,
ik hoop dat je het allemaal snel weer op orde krijgt. ik had je project graag af gezien sterkte gewenst van mij. |
|
|||
|
|||
Hey shit man gaat het net lekker. suc6
(by the way) de bekleding komt van een gl heb het namelijk zelf ook. greetz |
|
||||
|
||||
thanks allemaal; heb er nog f aan gedacht om um maar weg te doen maar denk dat ik daar ongelooflijk veel spijt van ga krijgen,dus blijft ie wel....
@fingolf3; dat is zeker un aardig jonge gl dan?? die van mij is ook un gl maar ik had ori van dat grijze badstof met gekleurde stipjes.... |
|
||||
|
||||
vandaag nog even wat gedaan aan de golf, omdat de voorwielen aanliepen even de lengte berekent die ik aan zuigerstang overheb van mijn schroefset in belaste toestand en bumpstops op maat gesneden en ertussen gezet rijd super strak nou vind hem zo ook beter remmen omdat hij niet meer deint.....
|