|
||||
|
||||
Laatste X off-topic:
(hoewel 'Madison' het niet zó erg vindt, hoor...) Ik doe zèlf net zo hard mee aan het 'off-topic'-gelul.... ...je bent zó afgeleid, hè?! Het T-shirt had ik al op E-bay gezien, ja! Maar i.d.d. is wel duur verzenden. We moeten er 10 tegelijk bestellen... Mike, regel dat ff! ... en dan: (weer on-topic: ) ...drukken we de volgende datum en tekst erbij: "23 augustus 2009 Mini-meet Fire and Ice Edition"
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
ik zag die shirts ook,, dat is super vet, maar niet voor in je 1tje te dragen.
ik doe mee ! |
|
||||
|
||||
Oké, werk aan de winkel, Mike! Doe mij dan maar een XL !
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
hmm 10 shirts of setje estoril velgen voor dat geld?
Wil dat best wel doen, die shirts bestellen, 3 stuks nu dan? 2x XL en koekie welke maat heb jij nodig? Mocht er nog iemand eentje willen , dan bestel ik ze over paar weekjes of was het een grapje ? |
|
||||
|
||||
Quote:
Zulke t-shirts moeten we hebben met de meeting tekst en voor mij ook 1 met alleen F&I logo XXL please 23 augustus is trouwens midden in mijn zomervakantie,dus komt helemaal goed! Heb ik ff goed geregeld
Volkswagen Golf MK2 1.8i Fire and Ice 02-11-1990 project Opel Astra F tailgate 2.0 16V GSI 26-05-1995 daily Last edited by Madison : 14-04-2009 at 16:57. |
|
||||
|
||||
Mensen, we moeten Mike wel ff vooruit betalen, vind ik!
Hij hoeft niks voor te schieten en/of risico te lopen, hè?! (kan-ie gewoon z'n Estorils kopen...) Dus @Mike: zoek maar 'ff' uit, wÃ*t het moet kosten en dan horen we het wel... Heb ik je lekker aan het werk gezet, hè?! Tja, jij kwam met het T-shirt op de proppen... -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- En nu we toch bezig zijn met 'merchandising': Wie heeft er nog belang bij een hoesje in het roze met blauw voor bijv. een radio-frontje? (maar er kan ook bijvoorbeeld ook een zonnebril in) Het is gemaakt van LYCRA, wat erg elastisch is. Eéntje is voor mijzelf, ééntje heb ik 'koekie' beloofd; blijven er nog twee over... Ik zou zeggen een tientje per stuk? (inclusief verzenden!) Zie het niet commerciëel, maar als donatie van mijn project! (@'koekie': Ik had toch iets beloofd? PM mij je adres eventjes) Niet allemaal tegelijk...
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 14-04-2009 at 17:55. |
|
||||
|
||||
Oké! Ik heb nog es gekeken en wat zitten rekenen.
Een shirt met logo kost 20 euro. Maten volgen nog , zag wel staan XXL. Anders maar ff heet wassen :p . Verzendkosten voor 1 shirt = 20 euro. Voor elk shirt wat hierbij komt wordt 5 euro extra verzendkosten gerekend. Waarvan ik dan de eerste 20 euro wel wil betalen. Mijn vriendin wil ook een shirt. Totaal zitten we nu op 5 shirts , de prijs bedraagt dan 140 euro (20x5 voor het t-shirt en 20+5+5+5+5 verzendkosten). In principe kost 1 shirt op 5 stuks dan dus = 25 euro stuk. 10 shirts = 200 , en zijn we dus nog goedkoper uit voor 20 euro p.s.t. En ja hoe het zit met een opdruk in de zin van "F&I mini-MEETING 2009" zal ik bij de drukker moeten informeren maar daarmee zal de prijs wel weer omhoog gaan en ik wil het niet zo maken dat je straks toch nog 40 euro betaald voor je shirt ff kieken wat handigheid is.. Laat maar even weten wie nog meer voor het logo shirt! En anders heb je ook voor 25 euro "zonder fi logo" misschien dat ik dit kan toevoegen op een of andere manier, te zien is de achterkant maar dit kan ook de voorkant zijn haha (heb ff wat in elkaar geflanst) : deze vind ik ook wel gaaf Ow @ René, ik liet het plaatje even aan mijn vriendin zien en die wil er ook wel ééntje hebben. En de Estoril velgen zijn gereserveerd deze 1 mei ophalen in fryslan. Last edited by mverh85 : 15-04-2009 at 11:27. Reason: fotootje erbij :) |
|
||||
|
||||
Quote:
Als al 3 eerste 10 nu over een tijdje mij even een zooi onderdelen en hulp sponsoren, of een autoambulance dan kan er nog wel eentje staan
|
||||
|
||||
Hey...als iedereen nou A4 tjes langs wegen plakt in zijn/haar woonplaats???
In plastic mapjes,worden ze ook niet snel nat Ik weet zeker dat er best veel rondrijden die wij nog niet kennen! Ik weet wel wat mooie drukke kruispunten (waar je altijd zo lang voor rood staat)je weet nooit wie er nog meer komen.
Volkswagen Golf MK2 1.8i Fire and Ice 02-11-1990 project Opel Astra F tailgate 2.0 16V GSI 26-05-1995 daily Last edited by Madison : 15-04-2009 at 09:07. |
|
|||
|
|||
Ik heb momenteel nog wat problemen met de auto(koppakking moet vervangen worden).
Maar dat moet in augustus zeker wel opgelost zijn. Dus dan ben ik ook wel van de partij. Lijkt me gezellig en leer ik ook is andere fire and ice liefhebbers kennen:P |
|
||||
|
||||
Quote:
Hier is het officiëel geregistreerd (!) logo; als je daar wat aan hebt: zonder volksforum.com er doorheen? mail me!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 15-04-2009 at 13:48. |
|
||||
|
||||
Heb ik zo een groot scherm moet ik nog scrollen.
Maar goed, @ madison ; goed ideé, al betwijfel ik of het in mijn dorp zal helpen en me inkt is op . Misschien even wat printjes maken op de baas zijn kosten en die mapjes heeft ie vast ook wel liggen Heb je al een foto/poster/flyer/reclame om te printen? Anders kan ik misschien wel wat fotowinkelen @Fons F&I : Zou erg leuk zijn , nummer 11 dan succes alvast met het vervangen van je pakking en dan zien we je op de meeting! @Vento-Vice: Is inderdaad wel veel we kopen al genoeg in duitsland :P Mailtje en PM zijn gestuurd ! En dan zal ik even achter de kosten aangaan voor het "ëigen F&I design". Last edited by mverh85 : 15-04-2009 at 20:51. |
|
||||
|
||||
Deelnemerslijst, update 15 april:
nog ff, en het is geen MINI-meet meer...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- HEB JE EEN ORIGINELE GOLF MkII FIRE AND ICE EN HEB JE TIJD? Kom dan op ZONDAG 23 augustus 2009 naar de 2e(!) Fire and Ice mini-meet! het is vanaf 12:00 uur tot ... (gezelligheid, kent geen tijd ) locatie: AC Meeting Centre 'De Meern', de Meern (Utrecht) De voorlopige deelnemerslijst(-je) is: 1 Madison(= de topic-starter 'F&I minimeet') (met F&I 1.8; de VR6 is dan inmiddels al verkocht...) 2 Rallyegolf20vt (3-deurs GTI G60!!!) 3 fire and ice vr6 (Komt mss met 2 X F&I; 1.8 en VR6) 4 Vento Vice (3-deurs 1.8 GTI 8V; als-ie klaar is... EDIT: het schiet al aardig op!) 5 Fire&Ice Koekie (3-deurs 1.8; als-ie klaar is... EDIT: ook deze schiet op; hij is inmiddels gespoten!) 6 Jan_g6tig (met, naar zijn zeggen, 1 van de totaal 69 GTI G60-exemplaren!) 7 F&I power 8 Mu!s (met een 5-deurs) 9 Maat van Mu!s (met een 3-deurs) 10 mverh85 (met een 3-deurs 1.8) 11 Fons F&I (reparatie is vóór augustus klaar...) 12 ??? Wil je ook komen? Geef dit dan aan in een nieuwe 'post'! En ken je iemand met een F&I, attendeer hem/haar hier dan even op; hoe meer, hoe leuker natuurlijk! komt allen!!!
(Kenmerken locatie: ) Ondanks de korte afstand tot de verschillende grote steden (Amsterdam op 30 minuten, Den Haag op 25 minuten en Utrecht op 10 minuten) ligt AC De Meern in een landelijke omgeving dicht tegen het Groene Hart van Nederland aan. Prima geschikt om tussen de 'vergaderingen'( ) door een rustige wandeling te maken. (voor de route-planning/ navigatie: ) AC Meeting Centre De Meern Meerndijk 59 3453 HP Utrecht Nederland --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
||||
|
||||
Je kunt natuurlijk ook printjes in de supermarkten hangen
In mijn buurt heb ik al vaker een F&I zien rijden, maar kon nooit de eigenaar aanspreken,dus misschien dat ie zo'n printje leest! M'n VR6 wordt niet verkocht omdat er te weinig echte interesse in is. Hij wordt na z'n 18e verjaardag geschorst!
|
||||
|
||||
Quote:
...en dan?
|
|||
|
|||
Het heeft me een flinke duit gekost maar m'n auto is (motorisch) weer klaar, dus ik ben dr sowieso bij
Moet alleen even kijken of ik hem qua uiterlijk wat knapper kan maken ... |
|
||||
|
||||
Quote:
Sparen natuurlijk,en beetje bij beetje weer opbouwen. Ik verkoop die VR6 echt niet voor een habbekrats. Daarvoor is ie mij teveel waard,en het is een leuk stel zo toch?(17-04-2009)
Volkswagen Golf MK2 1.8i Fire and Ice 02-11-1990 project Opel Astra F tailgate 2.0 16V GSI 26-05-1995 daily Last edited by Madison : 17-04-2009 at 18:34. |
|
||||
|
||||
Nu officieel dan? Met de shirts ben ik nog bezig hoop het wel eind van deze maand nog in orde te hebben, gaat goed komen. Last edited by mverh85 : 21-04-2009 at 01:59. Reason: extra,extra waarom dubbel posten? |
|
||||
|
||||
mooie poster,
zal hem is uitprinten en wat verspreiden onder wissers van f&i tjes. heb er in hoogeveen paar mooien zien rijden. de shirts vind ik wel mooi als het f&i logo er ook op komt. goede ideen allemaal. gr kevin |
|
||||
|
||||
heel goed, Mike!