|
||||
|
||||
nou ik geloof niet dat ik iets wil hebben als aandenken!!!
aan de foto's heb ik wel genoeg! de verzekering is ingelicht en daarna kun je toch niets meer doen? gelukkig was de spuiterij wel goed verzekerd, maarja een verzekering die uit moet betalen is nie zo vlug nie nooit nie he! hoop dat het tegen de winter geregeld is kan ik misschien weer een ander projectje opzoeken. greettzzz.. |
|
||||
|
||||
jezus, zelfs de velgen zijn gesmolten... en ik zie nu pas wat die dingen links op de eerste pic waren.. afplak pappier....
vind het echt heel sneu voor je.
|
|||
|
|||
sterkte man dit is echt erg bah
gr jarno |
|
|||
|
|||
Sterkte...
Hoop voor je dat zowel de verzekering als de politie hun werk goed doen... |
|
||||
|
||||
Jeetje, wat een hell. Ik zat de eerst pagina's te lezen en dacht wat een mooi project en dan ineens lees je dat de boel is afgebrand.
Sterkte en hopelijk heb je snel weer een nieuw project.
|
||||
|
||||
dit is echt K*T met hooftletters!!!
|
||||
|
||||
Ik ben zelf vrijwilliger brandweerman en als ik je één raad mag geven probeer alles wat je op papier hebt van kosten die je in de wagen hebt gestoken voor hij naar de spuiterij ging door te geven aan de verzekering. Als de verzekering je uitbetaald dan doen ze dit aan de hand van de waarde van de wagen, en hoe K*t het ook klinkt, voor hun is deze ooooooooh zo mooie caddy geen reet waard.
Ik hoop op het beste, echt kut voor je, al dat werk voor niks...succes... |
|
||||
|
||||
dit is echt super beroerd voor je.....
sterkte! |
|
||||
|
||||
Doodzonde.
Het casco lijkt me helemaal verloren, hij is te heet geweest. Ik hoop dat de verzekering gunstig uitdraait. Op zich maakt het hun niks uit of zo'n claim nu 1000 of 2000 euro is. Het blijft voor hun peanuts dus doe je best om er wat uit te halen.
|
|||
|
|||
pfff zo dit is echt klote, sterkte!
|
|
|||
|
|||
wat een triest afloop van de caddy , je was zo goed opweg.
het is zonde van al je werk en tijd. ik hoop dat de verzekering het nog een beetje goed maakt , maar meestal draai je toch altijd verlies. ik hoop dat je de moet niet opgeeft en toch weer eens opnieuw begin. sterkte. |
|
||||
|
||||
al nieuws over hoe het verder gaat?
|
||||
|
||||
als het goed is komt vandaag een expert van de verzekering langs .
kkijken wat daar uit komt, en ja zoals men zegt de caddy is voor hun gewoon een oud barrel . als ik meer weet hou ik jullie op de hoogte . mzzl. |
|
||||
|
||||
Hey
Wat klote Man! Weet je inmiddels al wat meer? |
|
||||
|
||||
nou dan zo het er nu bij staat krijg ik 2000 euries van de verzekering .
vindt het nog steeds niet vet,maar ben allang bij dat ze niet alleen de dagwaarde uitkeren. dus vd zomer eerst maar een beetje in mijn tuin rommelen,want dat moet ook gebeuren anders krijg ik ruzie met het vrouwtje . tussendoor nog een beetje motorrijden en een paar dagen naar het cicuit met de brommer . en tegen de winter maar weer eens en caddy opzoeken,om de korte kuode winterdagen door te komen mazzeltjes. |
|
||||
|
||||
balen seg !! super zonde
een mooi project naar de haaie |
|
|||
|
|||
Ik zat even te kijken wat je aan het bouwen was dat je heel wat uurtjes erin hebt zitten het is gewoon een superwerkje maar dan kijk ik verder en dan zie ik dat ie afgebrand is dit is gewoon ziek.
ik ben bezig om vanuit Griekenland caddy's te importeren als er een harde tussen zit ga ik je foto's sturen en ik ga kijken wat ik met de prijs kan doen zodat je met je 2000 euro op een eind resultaat kan gaan komen. Alleen voor jou omdat je heel mooi werk heb laten zien aan ons allemaal. Ik heb er hier wel 1 staan waar wel werk aanzit maar ik moet even kijken wat ik ermee ga doen want deze heb ik eigenlijk belooft aan mijn schoonzoon. gr. erik Last edited by caddyeck : 16-07-2009 at 20:37. |
|
||||
|
||||
Wat een Rukzooi !
Zo,n leuk project en zo goed bezig.... Gelukkig heb je nog iets terug gekregen van de verzekering en hoop dat je nog veel losse delen thuis hebt liggen die je kunt hergebruiken en die niet in de caddy zaten ??? Succes met je zoektocht naar een andere caddy.... kun je wel gebruiken denk ik want ze zijn niet te vinden voor een paar honderd... iig niet belastingvrij |
|
|||
|
|||
je bent goed bezig! Zo te zien gaat dat ook wel goedkomen met je bumper Mooi kleurtje ook in je motorruimte, ik neem aan dat hij helemaal die kleur word?
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je die laatse 2 pagina's ook gelezen?