|
||||
|
||||
Quote:
Thnx, komt helemaal goed met de schades. Hopelijk gaat eind van de winter het turbo blok erin. Quote:
Losse DX blok heb ik ergens bij Hazerswoude opgehaald... wel van MP. hoezo? mvg Mike Last edited by Hight : 17-08-2009 at 22:25. |
|
||||
|
||||
Zo het werd weer eens tijd voor een update
vandaag even scirocco 16v remmen gemonteerd met zimmermann schijven. oude: nieuwe foto volgt nog... tevens een sneak previeuw: wie het weet mag het zeggen... mvg Mike |
|
||||
|
||||
Ik zie een Schrick intercooler, dus ik gok een Schrick turbo-kitje
|
||||
|
||||
Quote:
meteen bingo! zal hier nog even een topic voor aanmaken. zit namelijk (nog) niet op de pirelli maar op een mk1 cabrio. |
|
|||
|
|||
Mooie pirreli! zo moet die van dus ook worden.
|
||||
|
||||
hierbij de foto:
ziet r een stuk beter uit. stalen remleidingen zijn ook binnen kunnen dus tegelijk met de achteras (als ik die heb) en hoofdremcilinder gemonteerd worden. mvg Mike Last edited by Hight : 07-03-2011 at 17:47. |
|
||||
|
||||
Ziet er hartstikke gaaf uit Mike, vooral die staal omvlochten remslangen ga je goed vernemen. Daar wordt het rempedaal keihard van!
Goed bezig hoor, en veel plezier ermee. |
|
||||
|
||||
Zeker een dikke 1-er Harry
Moeten eens samen komen! effe bij lullen! Gr
|
||||
|
||||
zo, ff t stof eraf!
net als bij de gti! de hele winter staat ie al lekker verwarmd binnen, dus de uitgelezen kans om weer eens wat te doen! heb me lichtzoemer aangepast, die ging af als er een deur open ging, nu zodra het contact uitgaat alles met originele relais 36 tevens olie druk meter aangeschaft, nu alleen nog turbodruk (voor in de toekomst) en een volt meter. olie druk is geinstalleerd en de voorbereiding voor de rest is ook gemaakt. |
|
|||
|
|||
Hey Mike,
Ik wist helemaal niet dat je hier ook actief bent Maar goed lekker bezig met golfje turbo blokje altijd leuk. Ik wil wel eens komen kijken bij je? Sta je in de loods van je pa zeilmaker???? Groeten, Rick |
|
||||
|
||||
Quote:
Hee Rick idd staat in de loods van me vader ja. Ja is goed kom maar eens langs, tijd, troep en verhalen genoeg |
|
||||
|
||||
ff foto update:
edit: zie dat ze niet van de allerbeste kwaliteit zijn |
|
||||
|
||||
ff voltmetertje gemonteerd |
|
||||
|
||||
inmiddels druk aan het onderdelen verzamelen geslagen voor de turbo ombouw, en ombouw naar scirocco 16v achteras incl. cpl remsysteem.
achteras even weer nieuw in de verf, remklauwen ff reviseren. blok gaat 1 dezer dagen naar Hurricane voor zuigers,honen, lagers enz enz. |
|
|||
|
|||
Netjes hoor. Alleen weer jammer van dat spuck stuurtje.
Hoort eigenlijk een lederen stuurtje in he |
|
||||
|
||||
Quote:
die heb ik ook nog, die ligt op de plank.. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb ook nog 2 op zolder en 1 in de Pirelli |
|
||||
|
||||
nog ff wat spulen binnen gekregen:
Last edited by Hight : 19-06-2011 at 10:08. |
|
|||
|
|||
Kut van de zuigers,maar goed dat de vorige eigenaar wilt betalen.
Mooi project! ben benieuwd naar de inbouw van de turbo. Grtz
|
|||
|
|||
Hey Mike,
Ziet er weer top de onderdelen man!!! En een schroefsetje van H&R altijd lekker Kom binnenkort weer even langs bij om te kijken bakkie koffie! Succes! Groeten, Rick |