|
||||
|
||||
ow en dat kan niet met electrode? is net zo sterk als mig/mag.
mvg Mike |
|
||||
|
||||
Quote:
Tuurlijk kan dat ook met electrode, maar vertrouw ik mijn eigen laskunsten niet goed genoeg voor een rolkooi, zoals ik al zei, ik wil het goed |
|
||||
|
||||
je kan de rolkooi ook tig lassen.(zelfde als railingwerk op boot)
johan joure
|
||||
|
||||
Quote:
Ik wil t ook wel doen voor je, heb ik toch niet voor niks me diploma's mvg Mike |
|
||||
|
||||
Anders ik wel
Heb ook al het materiaal en moet er zoiezo weer een paar maken van de winter.. heb genoeg ervaring, en goede recensies. En ben de duurste niet (zeg maar bijna de helft van een prof) Ook mij kan je bij intresse een PM sturen.. Ik blijf het een leuk project vinden! Wanneer ga je aan het blokje beginnen? Blijft hij ook deze kleur btw?
|
||||
|
||||
Als het zover is zal ik hier en daar wel even wat info vragen wat betreft de kooi, alvast bedankt voor de aanbiedingen iig
Eerste doel nu is de carrosserie in orde hebben (lees: roestvrij..) blokje komt ook pas daarna. kleurtje blijft niet inarisilber, wat wel dat zien jullie vanzelf wel |
|
||||
|
||||
Bitumen waren dus weg:
een paar flessen wasbenzine en wat hersencellen minder, later: Op de kit na bijna schoon dus |
|
||||
|
||||
allejezus wat is dat ding hard
|
||||
|
||||
zitten nog wel wat rotte plekken die jullie nog niet gezien hebben hoor
|
|
||||
|
||||
Toch valt het mee als je naar de foto's kijkt, heb zeker weleens slechtere gezien op straat.
|
||||
|
||||
kun je de auto niet beter een een afbijt dompelbad drukken ?
scheelt je veel werk, en je ben verzekerd van een kale en schone auto!
|
||||
|
||||
Tuurlijk, betaal jij het?
overigens hebben ze dan ook liever dat je zoveel mogelijk bitumen e.d. er af haalt ivm vervuiling van het bad zuurbad i.c.m. een ktl bad kost je al gauw 4000 euro.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Gaat dit nog over de auto?? |
|
||||
|
||||
even een beetje rustig geweest hier, maar er is weer voortgang,
dakkie schoon: verder ben ik momenteel bezig overbodig staal uit het interieur te halen, foto's volgen Ook kwam er nog een leuk pakketje binnen uit de USA: Kunststof 12Gallon tank, met schuim en een sump. Daarnaast nog een vlotter erbij besteld en een 45gr. vulhals, deze sluit ik uiteindelijk aan op de originele tankopening. |
|
|||
|
|||
vordert lekker man ! echt gaaf foto's foto's !
|
||||
|
||||
hee frank,
ik zou het even laten weten wanneer ik weer tijd had, maar heb nu weer wat tijd voor de bakjes, dus ik zou zeggen we pakken de "draad" weer op, |
|
|||
|
|||
cool project
ben benieuwd naar de rest!! |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit, ding is zekers nog wel hard
|
||||
|
||||
Vandaag weer een leuk pakketje uit Engeland binnen!
Motorkap, zijschermen en achterklep uit fiberglas. Kwaliteit ben ik goed over te spreken afgezien van de achterklep: Dat deel is niet echt recht dus, maar wel te fixxen. Even wat getallen: Motorkap staal: 11kg Motorkap fiberglas: 3.5kg Achterklep staal: 7.5kg Achterklep fiberglas: 2kg Zijscherm staal: ?? Zijscherm fiberglas: 2kg Gewichtsreductie: 13Kg Totaal gewicht nu: 671,5kg! |
|
||||
|
||||
Damn dat is leuk spul zeg, wist niet dat dat er was, prijzig? Je hoeft geen cijfers te noemen hoor, kleine indicatie.
|