|
||||
|
||||
Quote:
idd en als die 9 ook nog eens geen aangifte doen dan kan de politie niks beginnen.. in dit topic lees ik alleen maar grootspraak van ik ga wel ff langs en ik regel het wel ff maar als je daarnaast ook ff aangifte doet heb je nog wat bijgedragen aan de maatschappelijke aanpak van dit probleem.
|
||||
|
||||
Quote:
En daarmee is deze kous voorlopig even af. De waarschuwing is nu wel duidelijk. Het regelen van knokploegen is zeker niet de core-business van Volksforum.
|
|
|||
|
|||
iedereen ga aangifte doen alleen dan kan deze jonge en meid gestopt worden , doe het alsnog , zonder al jullie aan giftes zal er nooit wat gebeuren alvast bedankt
|
|
||||
|
||||
Wij zijn recentelijk ook slachtoffer geworden van fraude, erg vervelend. Iemand heeft online (Wehkamp, Large) spullen besteld en betaalopdracht gegeven het af te schrijven van het rekening nummer van mn vriendin (ook op haar naam). Voor de duidelijkheid: het gaat om bijna 1000 euro. Via de afleveradressen hebben we kunnen achterhalen wie er achter zit. Het blijkt de nieuwe bewoner op ons oude adres te zijn. De ING heeft een adreswijziging niet goed verwerkt waardoor de afschriften daar nog steeds werden afgeleverd. Hij heeft deze post geopend en zo rekeninggegevens achterhaald. Wij hebben dus twee weken geleden netjes aangifte gedaan bij de politie in Drachten zoals het hoort. Zonet gebeld en "het is nog niet in behandeling." De kerel zonet dus een mail gestuurd dat ie voor vrijdag het geld terug kan boeken en anders sta ik volgende week op de stoep. Ik ben d'r klaar mee...
|
||||
|
||||
Quote:
zo sander das lekker lullig,dat zulk volk uber het lef heeft om zoiets te doen als je van de week hulp nodig hebt zeg je het maar |
|
|||
|
|||
doe aangifte hoe meer er binnen komen bij de politie hoe beter ,
als iedereen denkt tja ze doen er toch niks aan zal hij nooit gestopt worden ik weet zeker dat ze er dan mee aan de slag gaan |
|
|||
|
|||
Quote:
€1000,- Waar haald zo'n vent het lef vandaan. Ik zou zeggen; binnen zonder kloppen
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
damn daar ben je ff lekker mee hopelijk is dit snel opgelost succes er mee
|
|
|||
|
|||
ik zit het zo telezen maar ik had allang op de stoep gestaan bij die knaap.
anders regelen jullie allemaal 1 bussie en gaan met zijn alle opstap kan de rest die achterin zit alvast ze bokshandschoenen oppoetsen |
|
||||
|
||||
Quote:
even de uitkomst van dit verhaal. Ik heb een aantal keren bij hem op de stoep gestaan en de druk een beetje opgevoerd en het geld is terecht. Inclusief onkostenvergoeding (want ik vond wel dat we daar recht op hadden).
|
||||
|
||||
nice. Die laat het voorlopig wel uit zn hoofd dus........
|
||||
|
||||
Goed werk man, aanpakken die handel.
|
|
|||
|
|||
De foto met dat kind is patrick hij word herkent door een vriend van me..
het blijkt dat hij al langer van zulke praktijken doet ook met scooters... Last edited by Christiaan : 20-02-2013 at 10:37. |
|
|||
|
|||
hmm heel vervelend zon figuur,
maar wat ik dus niet begrijp van al deze reacties dat er nog niets concreets gebeurd is, zoals gebleken is zijn er meerdere mensen gedupeerd door deze meneer, en zoals bij ons allen bekend is doet de politie hier, in zoverre, weinig mee. ik zeg waarom ga je niet met zijn alle even langs deze meneer om te vragen wat er allemaal aan de hand is, en dan dus niet zomaar een random avondje, maar wanneer hij weer een auto te koop heeft staan oid even een afspraak met hem maken. het is toch heel goed mogelijk dat meneer na een kort maar dringend gesprek tot inzicht komt dat hij niet goed bezig is en jullie met alle plezier nog dezelfde avond het beloofde onderdeel/ verschuldigde bedrag betaald! |
|
||||
|
||||
hoe is het nou afgelopen?
offuuhhh,nog steeds van plan langs te gaan?(een jaar lang:P)
|
|||
|
|||
Tuurlijk, gewoon doen! Maar alleen ook daadwerkelijk face-to-face kopen! Je zult merken dat er om wat voor reden dan ook hij ineens toch uit wil wijken naar verschepen, of je laten geloven dat dat de beste optie is.
Als hij een foto kan maken met zichzelf voor de auto en twee vingers in z'n neus, dan zou ik nu een aanhanger huren en dat ding gaan halen! |
|
|||
|
|||
WesternUnion is geld in een bodem loose put gooien
Last edited by Alberto : 14-11-2009 at 23:47. |
|
|||
|
|||
hahah heb je em ook gemaild dat je cash wilt betalen
|
|
|||
|
|||
Paul Towler kan het mooi vertellen, dat hier nog steeds mensen in trappen
you have some pictures of me and my family and also a copy of my passport, driving license, insurance card and my Police Id card. ja tuurlijk joh , doe ook even jou bank rekening nummer en de pin code , visa kaart , en jou sleutel van de vila die je in Italie hebt Last edited by Alberto : 15-11-2009 at 08:04. |
|
||||
|
||||
Je ziet deze manier veel vaker, op mobile.de op ebay en autoscout24be/de/nl enz enz
En er zijn toch nog heel veel mensen die erin trappen. Heel makkelijk geld verdienen voor deze heren...