|
|||
|
|||
als ge geen PLAATS meer heb mag die altijd naar hier komen
|
|
||||
|
||||
zie geen foto's in je laatste post
uitlaat staat m goed !
|
||||
|
||||
Ik ook niet maar t zal vast goed staan, gezien de rest van de uitgevoerde werkzaamheden.
|
|||
|
|||
Ik vind het een dikke wagen!
|
||||
|
||||
Ben je 7 dagen later nog steeds bezig met het monteren van de verlaagde spindels?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
hij staat er wél al wat verder bij dan dit, maar de juiste hoogte moet nog bepaald worden...snel meer!
|
|
||||
|
||||
heel erg gaaf ! ben benieuwd hoe hij er uit ziet met zijn nieuwe rijhoogte!
|
|||
|
|||
erg mooie wagen geen problemen met de kenteken sticker gehad? of mag dat gewoon?
|
|
||||
|
||||
Te ruil voor goede 1303 cabriolet....
|
|
||||
|
||||
Sticker mag (uiteraard) niet, maar heb twee RVS beugels onder de neus van de RSK en de kentekenplaat achter de stoel liggen Dus in uiterste geval (en met APK enzo) zit ie er binnen twee minuutjes op
|
|
|||
|
|||
Quote:
wil je de auto kwijt dan ik hou het voorlopig ff bij me vw type3 squareback |
|
||||
|
||||
Dag Peter,
Ja wil toch naar iets comfortabelers gaan, de spyder is erg "hardcore" om te rijden maar wel puur...hij staat niet in de weg ofzo, maar ben benieuwd of er liefhebbers zijn zodat ik een andere stap kan doen...zal snel wat fotos van de verlaging posten! |
|
|||
|
|||
Complimenten
Hoi Dick,
Bij toeval stuit ik op jou nieuwe project. Ik moet je echt mijn complimenten maken, prachtig werk ! ik hoop dat je er veel plezier aan beleefd. Je Scirocco ragtop rijdt nog als een zonnetje, en ik rij hem ook met veel plezier open. Misschien treffen we elkaar nog wel een keer ! Sciroccogroet, GTOTheo
|
||||
|
||||
Dank je Theo! Goed te horen dat je nog steeds gelukkig met de GT2 bent...
De RSK is inmiddels verkocht! |
|
||||
|
||||
kan het toch niet laten even een reactie te geven op dit topic wat een uber mooie wagen zeg echt mijn complimenten en dit is indd wel wat om mee te toeren in de weekenden enz veel suc6 met je plannen maar dat zal zeker goedkomen
|
|
||||
|
||||
Nog de beloofde foto's na de verlaging aan de voorzijde...en het vertrek naar de nieuwe eigenaar
|
|
|||
|
|||
Echt een hele gave wagen.
Hopen dat je er geen spijt van krijgt!
|
||||
|
||||
Zonde zeg dat ie weg gaat, wat een gaaf ding