|
||||
|
||||
Top meeting mensen, mooie wagens, geweldig weer en een goede sfeer!
Dank aan allen die dit geregeld/georganiseerd hebben! |
|
|||
|
|||
Quote:
zit een 1800 moter in onderweg was zijn gaskabel geknapt vandaar dat die seat hem sleepte |
|
|||
|
|||
Quote:
wel weer op eigen kracht weg gegaan zag ik |
|
|||
|
|||
toch nog 103 foto's op mijn camera ....dank aan deze man
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
staat je goed johan .... even kijken wat hier gaande is .... Last edited by Alberto : 09-06-2008 at 12:18. |
|
|||
|
|||
voor een nederlandse meeting niet slecht dacht ik |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik had die jongen naar jou gestuurd Alberto. Ik zei, misschien heeft Alberto nog wel een gaskabel voor je. En had je nog een gaskabel in je verzameling ? |
|
|||
|
|||
Quote:
had ik wel ja ..... maar hij kwam niet bij mij vandaan ... |
|
|||
|
|||
Bas heeft de auto gesleept en gemaakt,
voor zover ik weet heeft hij ook de kabel geregeld. We sliepen bij hun dat weekend in Hallum. Goede service uit Friesland
|
||||
|
||||
De gaskabel kwam van marteen ut e westereen
|
|
||||
|
||||
Quote:
Gas kabel was kapot ! En is later die dag weer gemaakt gr mac jappie En ook wij hebben een super dag gehad ! Top hoor |
|
||||
|
||||
Whoowwwwwww zijn allemaal tegelijk hahhah top jongens
groeten uit hallum city |
|
|||
|
|||
hey was weer een super meeting, mooi weer en hele mooie opkomst.
super mannen van de organisatie op naar oktober
|
||||
|
||||
Ja de mannen ut Hallum must hewwe en kabeltjes uit de Westereen
Was super geregelt Aberto en the clan TOP. Super gezellig gehad. En bedankt voor de goede zorgen van mijn auto die nacht OFFTOPIC: Mannen ut HALLUM ook weer naar VAG-Fest dit jaar? Zou wel met jullie mee willen rijden dit jaar. Hoor het wel.
|
||||
|
||||
Quote:
je bent 5 uur later laatste pag nog niet gezien of een heeeeeeeel langzame computer
|
|||
|
|||
Ziet er goed en gezellig uit allemaal!!
Jammer dat ik er niet bij kon zijn... |
|
||||
|
||||
Was Top
Veel leuks gezien! Volgens mij kwam ik wel aan op het warmste moment van de dag! Poeh! Had zweet dik op de kop bij het 'indoor' gedeelte |
|
||||
|
||||
Die blauwe Golf 2 is van mij, wielen zijn Amerikaanse Audi A8 winterwielen, zoals Bobby al zei.
De gaskabel knapte 'smorgens op weg naar de meeting. Bas en Roy konden nog een andere gaskabel regelen, dus ik kon zelf weer naar huis rijden gelukkig. Was ik echt heel blij mee Verder was het zeker een geslaagd weekend. Zaterdag avond en nacht was gezellig in Hallum! Meeting zelf was ook goed geregeld allemaal, genoeg mooie auto gezien ook |