|
||||
|
||||
Quote:
Kom je even naar oostenrijk dan kun je hem beter bekijken haha na of in oostenrijk komt er een fotoshootje van Oliver! Dat belooft dus wat moois! |
|
|||
|
|||
super mooie auto! helemaal die combi met de rode lak en het creme leer! super
|
||||
|
||||
Quote:
Als mijn zomer wielen af zijn en we zijn samen op een meeting wil ik ook nog een duo shootje doen, zoals lang gelden afgesproken. Ik kom dit jaar zeker ook naar jullie eigen meet dus...... See zit er helaas voor mijn niet in,maar jouw cabby zal daar zeker veel bekijks trekken. Enjoy |
|
||||
|
||||
Quote:
ff off-topic Even de Octavia aanslingeren en met 90 km/h ernaar toe rijden. Haal je het met 2 tanken op een neer en slaapplekjes zijn wel te vinden toch? Ga ook voor een paar dagen en ga lekker tussen mijn broertje en zijn vriendin in liggen. |
|
||||
|
||||
ziet er goed uit Twan!
en nog steeds moet ik een keer langskomen om het in het eggie te zien, maar je weet hoe dat gaat..... |
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit Twan.
Kom hem bij jullie meet wel even bekijken. Ben benieuwd naar het leer
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ik heb je auto bij de Shell zien staan toen Oliver foto's aan het maken was. Mooie wagen!! Ook leuk om te zien hoe Oliver de foto's schoot. 1 opname en 4 of 5x flitsen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Haha ja was een beetje aan het uitproberen. Resultaat was niet overal prima maar deze is idd wel ok geworden. Ps. Sorry Twan ik zal stoppen je topic vol te spammen met foto's
|
||||
|
||||
Alle prijzen voor mooiste cabrio zijn nu al vergeven
|
||||
|
||||
Quote:
Ga vooral zo door Hier nog een paar pics van een fotoshoot met Oliver: Meer foto's op www.vwfanatics.nl onder Members |
|
||||
|
||||
geweldige cabrio! ben jaloers
|
|||
|
|||
helemaal geweldig geworden pet en touhpet af en een staande ovatie van uit een cabrio loos apeldoorn
|
|
||||
|
||||
BOM! zoals de belgen dat zo mooi zeggen. Die oliver schiet trouwens hele mooie foto's!!!!
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
|||
|
|||
he oud buurman.. zeker mooi geworden.. weet nog dat je em net had en er niets aan zou gebeuren omdat ie van je vriendin was....
heel jammer dat ik em niet in oostenrijk heb gezien.. had ergens de verwachting je in reifnitz zelf te zien maar jammer genoeg niet gezien.. |
|
||||
|
||||
wat een super cabrio! Vooral dat interieur, super!
|
|||
|
|||
Hey Twan
Ziet er echt super uit, super strak hoor
|
||||
|
||||
Echt een super mooie cabrio geworden.
Hij was al mooi maar nu is ie in een woord geweldig. Het enige wat ik nog mis is ook de chrome ruitenwisserbladen aan de chrome armen. Ik heb heb nog een setje liggen splinternieuw. Om het af te maken mag je ze gratis hebben en hoef je me alleen de verzendkosten maar te betalen. Bij interesse stuur me maar een pm. Groet, Marco |
|
||||
|
||||
Quote:
Okdan,