|
|||
|
|||
En ik zag op de fotos toch een zeer mooi interieur???
Wat is daar mis mee? Of gewoon zin in wat anders? |
|
||||
|
||||
@Degolf1 Interieur is niks mis mee, maar heb ondertussen ook nog iets anders erbij is een andere kleur (wat extremer ;-) ) en hierbij is alles bij bekleed ook dashboard, hoedenplank stuur enz. Ook heb ik besloten hem om te bouwen naar kleine achterlichten en de kleur zal geen zwart meer worden.
Naast het carroserie werk doe ik ook kleine projectjes voor de auto ernaast, denk hierbij het onderstel, remmerij, wielen enz. maar deze zal ik tzt ook hier wel tonen.
|
|||
|
|||
goed bezig hans
|
||||
|
||||
Thanks Rob, met die van jou komt het ook vast goed ;-)
|
|||
|
|||
Leuk project Hans, moet binnenkort eens de kunst af komen kijken!
|
||||
|
||||
@ Aart, bent altijd welkome jongen!
|
||||
|
||||
Dit weekend aan het linker achterscherm bezig geweest, Dit had ik al eens in de epoxy gezet, alleen was er iets misgegaan met de verharder du ik vertrouwde het niet helamaal, niet knoerhard. Daarom alles er afgeschuurd en in de epoxy gezet en daarna in de polyfill:
Omdat de spuit toch vuil was de stijlen ook gelijk in de primer gespoten: ondertussen is alles geschuurd en spuit ik morgen het hele scherm in de primer. Dit weekend ondertussen ook nog wat leuk werk gedaan, een bij projectje De remmen pasgemaakt binnen de velgen op de voorkant. Het moet allemaal nog gespoten worden maar voor het idee: Grtz Hans
|
||||
|
||||
Goed bezig Hans!
|
||||
|
||||
Thanks guus, jij nog DUB05 joh ;-)
............When I grow up, I wanna be a mad scientist FAD crew Last edited by Juupje : 24-02-2014 at 23:19. |
|
||||
|
||||
vandaag het achterscherm gespoten, eerst alles geschuurd, gelijk de instap nog een keer meegenomen:
daarna alles afgewassen en de primer erover: Omdat de onderkant ook meegespoten word had ik de wielkasten al 2 keer in de epoxy gespoten, alles weer geschuurd: en dikke laag primer er over: Foto's zijn wat slecht, lensje was wat vuil volgende keer beter