|
||||
|
||||
[QUOTE=a.busser]Variant zag er inderdaad puik uit!
Dank je !! Die gele wagen was inderdaad gaaf, een skoda....... nog nooit gezien! maar wel zeeer dik! |
|
||||
|
||||
Quote:
Het moet niet gekker worden! Dan hebben we nog in dezelfde straat geslapen ook! Jullie aan het begin, wij aan het einde. Bij de spar omhoog, spoor onder door, eerste straat links.
|
||||
|
||||
Quote:
Toevallig, daar ben ik nog een aantal keer langs gereden! Volgend jaar kom ik ff een praatje maken! grtz Bram |
|
||||
|
||||
a.busser, als jullie je gedragen hadden had ik jullie niet opgemerkt.
Geintje ofcourse, maar zal me volgend jaar wel eens melden aan de tafel. Heb 2 jaar in Pörtschach geslapen, dit jaar eens in Krumpendorf. Dat is me ook erg goed bevallen. In de week dat we daar waren een hoop mooie wagens gezien, maar na donderdag werd het heel snel minder. Het weer was verder ook niet echt super. Volgend jaar NOG eerder daar en NOG iets eerder weg. "kleine" bijdrage van de dik 600 foto's,
|
|||
|
|||
Mooie foto van m´n Lupo, dank je!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ter info.
|
||||
|
||||
no dronke moffen meer dus...awel, das t idee erachter....
|
|
||||
|
||||
Die "totales Schnapsverbot" mag er wat mijn part komen!!! Aangezien de meeste mensen die er zijn nog moeten rijden na het uitgaan en ik toch geen alcohol drink
|
||||
|
||||
Quote:
Nah, 1 bob aanwijzen, vond het wel leuk dat er gedronken mocht worden. Misschien is het wel slim om geen alcohol op straat toe te staan maar alleen op de feestgrond en tenten. Ik lust nl wel een biertje . |
|
||||
|
||||
Gaat over snaps, niet over bier.
Volgens mij zit daar verschil in. Mij lijkt het wel wat, een totaal alcohol verbod tot bijvoorbeeld 15.00 uur zou ook geen gek idee zijn.
|
||||
|
||||
Ligt het nou aan mij, of mis ik het gedeelte van die mooie foto's van van de week???
Zou toch zweren, dat hier een 50-tal onder elkaar stonden
|
||||
|
||||
Quote:
Kan, ik heb in Rene's posts ge-edit, foto's trokken alles uit het verband. Er staat nu een link naar al die foto's, kun je daar kijken. |
|
||||
|
||||
whehehe, nix is leuker dan een topic vol foto`s...nu wordt et echt zo`n schijttopic met allemaal links....beetje jammer hoor..
|
||||
|
||||
Wil de 600 foto´s ook wel beschikbaar stellen voor het album...
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Who cares.........als die foto's maar ergens staan
|
||||
|
||||
Erg handig voor de enorme dorst....
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nix is irritanter dan een topic wat niet te lezen is vanwege te veel te grote foto's..... Ernst: Grz Niels
|
||||
|
||||
Vraag, heeft iemand misschien foto's genomen van een passat 35i variant (donkerrood) met 15" RS'en en een dikke G60 erin? Of misschien tegengekomen op internet?
Ding zag buiten stevige verlaging en velgen er origineel uit. Ben hem zelf alleen meerdere keren 's avonds rijdend tegengekomen rond het Shell tankstation.