|
||||
|
||||
Hele mooie kleur heb je gekozen! De auto is op de kentekenplaat na onherkenbaar geworden
Ik heb bij mijn Santana de trekhaak eraf geslepen, is dat ook geen idee voor deze Passat??
|
||||
|
||||
Ik zit er idd aan te denken Jurgen om die trekhaak eraf te halen.
Is dat gewoon de slijptol erop zetten of is er een andere manier?? Stoort de achterkant toch wel een beetje. Bedankt voor het kleur compliment. Nu nog even andere wielen denk ik en lekker rijden. |
|
|||
|
|||
Quote:
en het orgineele frond er weer in .. spullen in lak zwart zal hem ook zeker goed doen kleur in de zon is zeer mooi ... |
|
||||
|
||||
Alberto,
originele front ligt al kaar, alleen het embleem nog lakzwart spuiten |
|
||||
|
||||
Je kunt of een bumperbinnenwerk zonder trekhaak regelen, of gewoon het trekhaakgedeelte eraf slijpen. Dan hou je een stevige bumperbalk over
Emiel zijn vader A.K.A "Der Alte" heeft het voor me gedaan toen hij voor lassen/spuiten bij MIVWCD stond. Maar wat ik hoorde ging het wel erg makkelijk. Wel de verse lak beschermen als je eventueel gaat slijpen he!
|
|||
|
|||
Mooie Passat geworden !
Erg gave kleur ook. Denk ook dat hij met de orginele voorkant mooier is. |
|
||||
|
||||
hij is mooi geworden hoor jean, nog een paar dikke wielen eronder en hij is af.
|
||||
|
||||
De wielen gaan in de verkoop!!! Het zijn mooie wielen maar komen niet goed tot hun recht on der de passat. |
|
|||
|
|||
ABT grilletje zal hem ook wel leuk staan
@ onze passat GT. |
|
||||
|
||||
Originele gril ligt klaar om gemonteerd te worden.
Alleen het embleem moet nog gespoten worden. Abt griil is ook mooi maar mijn originele is al gespoten. |
|
|||
|
|||
Welk kleyr is dat eigenlijk? ziet er goed uit ; Persoonlijk zou ik bovenkanten en stootstrips in zwart zetten ( glanzend) misschien komen je velgen nog beter tot hun recht dan.
Heb je nog interesse in velgen van me? Grtz Bart
|
||||
|
||||
De kleur komt van Maserati.
Voorlopig gaan we gewoon rijden en langzaam het een en ander aanpassen en monteren. Heb ook wat andere prioriteiten buiten de auto om. 9J breed voor lijkt mij iets te... |
|
|||
|
|||
Quote:
stond zo op mijne zelf nog met spacer van 0,5 tussen
|
||||
|
||||
Zo de BBS wielen zijn zojuist verkocht en opgehaald.
Ga nu op zoek naar een set dikke wielen. Of 7,5 en 9J in 16 inch. Of 17 inch wielen. Twijfel tussen een paar setjes. |
|
||||
|
||||
Zo de zoektocht naar andere wielen is geslaagd.
bij toeval kon ik deze wielen overnemen. afgelopen zaterdag even gepast en gelijk maar laten zitten. Deze set vind ik erg geslaagd voor dit type. met name achter staat het stukken beter. Overige veranderingen aan de Passat zullen binnenkort volgen. We gaan audio inbouwen. Het spuitwerk gaat waarschijnlijk pas in het najaar of voorjaar plaatsvinden. ook zullen dan de andere bumpers erop komen. zodat hij van buiten wel af gaat zijn (denk ik) |
|
||||
|
||||
Super wielen!!!!!!!!!!!
precies de goede stijl en maten voor deze auto !
|
||||
|
||||
Super wagen zo
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit DE velgen voor de 35i
|
||||
|
||||
Quote:
Kan ook haast niet anders |
|
||||
|
||||
Welke bandenmaten heb je erom zitten?
Wat gaat er verder met de bumpers gebeuren?