![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() alleen die racefietsbandjes mogen van mij wel iets breder
|
||||
|
||||
![]() Niks meer aan doen!!!!
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit, zou alleen die voorlip veranderen. Naar een cl lipje, is iets subtieler!
Goed bezig geweest!!! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Een CL lip heb ik thuis liggen, alleen zit ik dan weer met het feit dat een CL lip niet origineel is op een Edition One. En dat vindt ik nou net weer jammer ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik vind het strak, maar bredere velgen zouden hem zoveel beter kunnen staan.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat de velgen betreft weet ik niet wat het wordt. De BBS blijf ik wel houden, maar ze worden komende winter pas gerestaureerd. Ik vindt bredere randen heel mooi alleen vind ik het jammer dat de diepe rand in het velgbed verdwijnt bij het monteren van een bredere rand. Het effect alsof het hart uitsteekt over het velgbed is dan weg ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat maakt toch niet uit, het is geen merkschennis als je het een klein beetje aanpast. ![]() Gewoon proberen, kijken hoe het staat! ![]() In ieder geval veel plezier. |
|
|||
|
|||
![]() Gisteren gespot op de steinderweg
![]() ![]() ![]() Als je een dunne lip eronder gaat zetten en je 16v lip zou in de weg komen te liggen houd ik me wel vrijwillig om hem evt van je over te nemen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb jouw auto maandag idd zien staan in de sint cornelisleen. Ik moet zeggen dat het wel een stuk fijner rijdt vergeleken met de ATSers, vooral op de snelweg.. Sorry maar de 16V lip blijft er onder zitten, vindt ik hem toch het mooiste staan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Denk dat het iets breder maken van die BBS'en toch net dat beetje subtieler zal staan onder de wagen. De plannen zijn trouwens ook heel aardig te noemen.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij gaat heel stein weer aan de golf. Want heb er zelf ook weer 1
![]() maar nigel nette wagen binnekort moet je nog maar eens stoppen latersss
|
||||
|
||||
![]() Hey mark,
Toch maar weer aan de Golf? Ben benieuwd wat het geworden is, ik kom binnekort wel eens ff langs hobbelen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Op verzoek van jullie heb ik maar eens de dunne lip eronder gezet
![]() Geef jullie meningen maar...
|
||||
|
||||
![]() Dus je gaat op verzoek van forumleden je auto aanpassen? Heb je zelf geen mening?
![]() Mijn mening: GTI lip er snel weer terug op..
|
||||
|
||||
![]() Nee hoor, ik heb mijn eigen mening. Ik was zelf ook even benieuwd hoe het zou staan dus heb ik hem er even onder gezet. Of hij eronder blijft is nog de vraag
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik zou zeggen, snel die smalle lip er weer onder. Veel mooier!
Verder weer een super auto uit het Limburgse.
|
||||
|
||||
![]() Eerlijk gezegt vindt ik deze lip ook mooier staan bij je auto.Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() GTI lip staat echt vele malen beter!
|
|
||||
|
||||
![]() NETJES zo met cl lip, is net even wat subtieler!
|
|
|||
|
|||
![]() gti lip eronder..... is mijn menig maar je moet doen wat je zelf mooi vind...
|