|
||||
|
||||
Quote:
Zitten er nou rallye stoelen in? Of zijn deze standaard? |
|
||||
|
||||
Quote:
Yep hij had nog een Rallye interieur op zolder liggen |
|
||||
|
||||
Quote:
Ken t maar hebben toch
|
|||
|
|||
Fantastisch !
geen ander woord voor.. Auto wordt goed grondig aangepakt zo te zien.. Kleur is ook helemaal mijn kleur ! Heb jaren geleden een 87er 16v gehad in die kleur.. helemaal geweldig !
|
||||
|
||||
weet jij misschien het laknummer hiervan? want ben zelf ook met een golf bezig in deze kleur maar ik weet het laknummer niet...
|
||||
|
||||
Hey Kerel had je laatst aan de telefoon over bier drinken komende zondag en auto's.Maar waar blijven nu die nieuwe foto's van het nieuwe spuitwerk.Ik zal snel eens komen helpen met die remklauwen.
Tot zondag Proost |
|
||||
|
||||
Ja dat bier drinken komt zondag wel goed
Maar zoals beloofd hier de foto's van het andere spuitwerk, omdat ik de rechter en linkerhoek hebt moeten lassen heb ik daar geen lak meer. Dus de bumper eraf en de complete zijde van links naar rechts bijgespoten. En nu weer opgebouwd: Nog een kleine blik in het interieur: Moet alleen nog een keer goed gereinigd worden, zit nog veel stof op Zoals KB2 al zei ben ik nu met de handrem bezig, dacht nl dat de klauwen vast zaten, maar het blijken de kabels te zijn, dus dat scheelt weer.
|
||||
|
||||
ben benieuwd hoe het golfje er nu in het echt uitziet.
dus ook hier maar op de koffie komen.
|
||||
|
||||
Quote:
LK6U Racinggrün!
|
||||
|
||||
Quote:
Yep dat klopt, was te laat met posten
|
|||
|
|||
Je hebt pb , met een link waar je om vroeg...
Dit is ook een leuk projectje. Als ik een keer in de buurt van eindhoven kom dan kom ik wel kijken. |
|
||||
|
||||
Quote:
Gave mk2 man zeker in deze kleur, was 15 jaar geleden mijn eerste auto en ik blijf er toch nog een zwak voor houden. Je bent goed bezig zeg ik ga zo door, in deze kleur zie je ze niet zoveel meer |
|
||||
|
||||
Hey Roland spuitwerk ziet er goed uit jongen. Nu de rest van de auto ook maar ens laten blinken dat zal hem goed doen.
|
|
|||
|
|||
mooi laswerk zo
is ie onder de achterlichten nog een beetje goed ?
|
||||
|
||||
Quote:
Yep, is ie nog super, alleen vuil
|
||||
|
||||
Nou, de handremkabels vervangen, en gister naar de apk.
Meteen goed Dus zaterdag nog ff wat kleine dingetjes en dan gaan we de Ned.wegen onveilig maken
|
|||
|
|||
Mooie Golf!
|
|
||||
|
||||
Nog up-date's...??
Mooie 16v..!!
|
||||
|
||||
Quote:
Thx, foto's komen eraan heb zo nog niet op de pc staan
|
||||
|
||||
Na lang w8ten eindelijk wat pics:
Het is toch wel makkelijk een extra wagentje, zeker als de andere niet start als het tijd is voor de stalling Dan nog een winter pic: Hij doet het goed, alleen mag iets sneller aanslaan, of het is de koudestart vernevelaar of ik moet 'm bij de spinnekop iets rijker zetten, hebben ze volgens mij bij de apk wat teruggedraaid. Nu zit ik te twijfelen om er deze lampen op te zetten, om deze onder de voorbumper naast de kentekenplaat te hangen. Zo kan ik ze altijd weer verwijderen zonder lelijke gaten. Wat vinden jullie???