|
|||
|
|||
Dat zullen we nooit weten, de BBSen zijn verkocht.
I.v.m in aantocht zijnde gezinsuitbreiding zal ik aan de auto verder niet heel erg veel meer doen (behalve natuurlijk onderhoud en netjes houden) en zal hij over een tijdje plaats moeten maken voor iets anders... Last edited by tiefflieger : 02-06-2008 at 20:43. |
|
|||
|
|||
Toch nog maar een ander setje velgen geprobeerd...
Heb gekozen voor een set Sebrings zodat de schroefset nog wat omlaag kon ( is inmiddels ook al gebeurd ). Ik heb de velgen gespoten in een aparte kleur, soort antraciet/ bronsachtig. Banden zijn van Bridgestone in 165-50-15. Foto's zijn ff snel gemaakt na montage van de wielen, ik maak komend weekend even betere... En ja, ik weet dat de auto vies is ( zie een zwarte auto maar eens schoon te houden met die woestijnzand buien ) . |
|
||||
|
||||
staat niet gek, maar moet toch nog wel wat zakken om de kasten mooi te vullen met die 165/50-15ers
|
|||
|
|||
PRACHTIG!!!
grts |
|
||||
|
||||
Super jetta is hij te koop ????
|
|
|||
|
|||
De auto gaat inderdaad nog wat verder omlaag, had vanavond tussen de buien door niet veel tijd en zin meer .
@golfgtifreak : alles is te koop... |
|
|||
|
|||
Quote:
van harte Jan op naar de 35i |
|
||||
|
||||
Quote:
De jetta ook voor hoeveel zou je hem wel kwijt willen.?echt een gaafe jetta |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
poetsen doe je alleen als je verder echt, maar dan ook echt niks te doen hebt
|
|||
|
|||
Haha, ja op een gegeven moment houd het wel op...
Kan hem wel blijven wassen met dit weer, zaterdag maak ik hem wel weer netjes voor Bergum. Hij ligt trouwens al weer aardig lager, maak komend weekend wel ff foto's. @Alberto, bedankt... Word trouwens geen 35i, plannen zijn gewijzigd . |
|
||||
|
||||
Een T3?
Als je hem kwijt wilt, stuur me dan aub even een PB. Blijft een erg gave wagen!
|
|||
|
|||
Nee ook geen T3, er is maar 1 kind onderweg .
We hebben nu voor mijn vriendin een ruime family car voor de deur staan van een niet nader te noemen merk . Voor mezelf wil ik straks een Jetta of Golf MK1, omdat we allebei minder gaan werken zal ik toch minder kilometers gaan maken en dan lijkt een belastingvrije auto met klassiekerverzekering erop me een stuk voordeliger... Heb nog een half jaar om de Jetta te verkopen, dus ga nog geen advertenties plaatsen maar in principe is hij al te koop voor de serieuze liefhebber . |
|
|||
|
|||
Nieuwe foto's, auto is nu verder verlaagd en nog ff gepoetst.
En ja, ik weet het hij kan lager maar ik kan nu al niet de straat meer in thuis zonder met het carter op een heuvel te blijven steken... Laag genoeg dus . |
|
||||
|
||||
Mooi plaatje!
Ik vind die kleur van de velgen echt heel gaaf zo.
|
||||
|
||||
Nice erg gaaf met de sebrings.
|
|
||||
|
||||
ziet er inderdaad goed uit, hij is opzich genoeg gezakt voor de wielen
lager kan altijd natuurlijk, maar hij ligt netjes zo kwa band/wielkast!
|
|||
|
|||
Thanx mannen.
Lager zou nog mooier zijn maar dit is eigenlijk al niet echt praktisch voor mij dus hier laat ik het bij... |
|
|||
|
|||
ziet er super uit zo
|
|
||||
|
||||
Supervet.. mooie auto hele mooie wielen erg mooie kleur,
Gr Ronnie