|
||||
|
||||
denk dat het straks nog wel heel anders staat, als je die amg's met de juiste banden eronder hebt..
maar cool busje hoor! |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is mijn Golf MK1. |
|
||||
|
||||
He Bobbie zit mijn Topic niet te vervuile joh
@Hajee. Ben er erg wijs mee met m,n nieuwe bussie. denk inderdaad dat het al een heel ander gezicht is als de wielen er onder zitten. @arnus gaat de bus ook lager liggen dan als je de bumpstops inkort?? groeten hans
Www.retro-cruisers.com Last edited by retro hans : 21-04-2008 at 16:01. |
|
||||
|
||||
sorry.....
|
|
||||
|
||||
Heb zondag even bij je bus staan kijken, ziet er netjes uit.
je kwam net binnen rijden toen ik richting ingang liep om er eentje af te lossen (zeikerd.... ) andere velgen zal hem zeker goed doen, maar verder echt een nette bus!
|
||||
|
||||
mooi bus inderdaad ja..
|
|||
|
|||
Mijn setje Formel K is net binnen, heb er een zwaar camper interieur ingebouwd dus hoop dat die van mij lager komt te liggen. Hans heb je trouwens gemeten voor en na als dat al mogelijk is? Verder een top bus ziet er erg strak uit.
@arnus die van jou vond ik toch wel wat lager liggen of is dat opties bedrog? |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat ik die niet herkend heb zeg... Die golf van jou is uitzonderlijk fraai.
|
||||
|
||||
Allemaal beankt voor de reacties.
@ dirk. Heb wel gemeten hij is ongev 5.5 cm gezakt. Heb wel het gevoel dat ie is nagezakt.en ik heb er nog haast geen interieur in zitten. komt allemaal nog. Van de week nog maar effe proberen de bumpstops in te korten kijken of dat nog iets scheelt. Eerst maar eens verder met wielen enz. Hou jullie op de hoogte/laagte groeten hans
|
||||
|
||||
Ja ja daar is ie weer.
Vandaag met robbie bobbie de bumpstops ingekort. Heb er 3 ringen van afgehaald. En ik moet zeggen hij is aardig naar beneden gekomen. Hier het resultaat. Wielen liggen bij JPS en gaan erg mooi worden.. groeten hans
|
||||
|
||||
kijk dat lijkt er al meer op.. mooi ding hoor.
|
||||
|
||||
Ziet er idd beter uit, zo staat de mijne er ook bij.
|
|
||||
|
||||
Mooi hoor!
|
|
||||
|
||||
SoW! Dat scheelt!
Heel netjes!
|
||||
|
||||
Dank jullie wel!
Ben er wel tevreden mee zo. nu nog wachten op de wielen...
|
||||
|
||||
@Retrohans....
Is niet echt veel gezakt hey. Kan zeker schelen omdat je geen inbouw hebt. Mijn camper weegt een dikke 1850 en dan zakt ie ook aardig. Maar mss over jaartje of 1 a 2 met een hele club die H&R bestellen. Kost aardig duiten maar dan zakt ie pas echt een eind.. Paar dike wielen doet ook nog wel iets voor het oog.. grtz..Vic
|
||||
|
||||
Quote:
ben druk bezig met de inbouw.maar goed kan nog niet echt een leuke slaapbank vinden..komt wel goed. had afgelopen maandag 8 rollen dakleer er in en toen lag ie lekker laag. maar ja slaapt dan zo lastig dan he tussen die rollen he groetn hans
|
||||
|
||||
hahahaha..wat je zegt...
Leg de rollen mooi vlak en plankie eroverheen ;-)... grtz.. Vic
|
||||
|
||||
Proficiat met een hele mooie T3!
Over met de T3's bij elkaar komen, naar mijn idee waren er afgelopen jaar op VagFest al meer T3's dan de 2 jaren ervoor. Misschien met z'n allen daar de parkeerplaats volzetten deze zomer?
|
||||
|
||||
Dank u dank u.
Goed plan.Zal eerst eens effe kijken of ik kan.. groeten hans