|
||||
|
||||
waarom de steelies dan?? Anders beschadigen ze mijn velgen? Dan hou ik de steelies erop maar heeft dat dan geen effect op de uitlijning?
|
||||
|
||||
Heeft geen effect op het uitlijnen (tenzij die stalen zo krom zijn als een hoepel..). Het instrument wordt aan je velgrand gemonteerd en dat gaat bij een gladde rand moeilijker, om nog maar te zwijgen over het eventuele beschadigen van de velgen
|
||||
|
||||
Quote:
Ik wil heel graag een sleurhaak voor een 2f coupe!!!! Wil je ruilen? Zwarte achterbumper met rode lijst zit nu nog op de auto, maar zoek al een tijdje een trekhaak + Bumper Gr. Martijn
|
||||
|
||||
Heb alleen de trekhaak maar de rest heb ik geloof ik niet meer liggen maar ik wil altijd ruilen.. Geen probleem.
PM me je gegevens maar.
|
||||
|
||||
Hier even een fotootje hoe hij er op dit moment bij staat.
Last edited by PoloCoupeGT : 30-07-2008 at 08:28. Reason: Foto deed het niet |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Nog een paar foto's die ik geschoten heb...
Bodemspeling Prachtig neusje!
|
||||
|
||||
Heb een paar vervangingsvelgen gekocht zodat ik met de ATSen aan de slag kan.
Camera heeft alleen de kleuren wel wat vervormt het rood is hetzelfde kleurtje als de auto. Vind het wel vet