|
||||
|
||||
Quote:
jij kunt gewoon blauwe platen bestellen, daar hoef je waarschijnlijkniet eens je kenteken voor mee te nemen naar de platenboer. echter, als je niet de combinatie hebt van 2xletters en 4 x cijfers.. mag je er officieel niet mee rijden, die grens ligt in principe rond 1-1 1978... daarom heb ik op m'n eigen gele ook de lelijke gaik platen... voor m'n maat hebben we speciaal gezocht naar een pre -78-er zodat hij met de blauwe platen kan toeren... |
|
||||
|
||||
Quote:
ow. op die manier.. ja ik had al een x gevraagd bij de lokale platenboer, maar die zei dat ik met de gaik platen moest rijden, omdat ik ook een gaikstempel in me kenteknbewijs heb nu.. en ik zou een fikse boete krijgen als de politie er achter zou komen, dak niet met de gaikplaten zou rijden...maar ja, het was te proberen.. och... en ik heb een originele hollander, dat vind ik al mooi genoeg.. beter dan zo`n kenteken op een ingevoerde... :biggrin: (behalve de blauwen dan he! die zijn super) |
|
||||
|
||||
wat`n verhaal van mij.. ik lees het net even terug en kan er geen touw aan vast knopen! hahaha LOL!
|
|
||||
|
||||
ik zat net ff je golfje weer te bekijken, maar zit er nou ook een open dakje in??
|
|
||||
|
||||
Quote:
yep, helaas wel, maar hemel en alles is nog superorigineel en zit er vanaf nieuw in, is niet anders.. was van plan om hem even op te knappen voor dagelijks gebruik, maar is alweer iets uit de hand gelopen :biggrin: maar als ik weer een keer tijd en zin heb... |
|
||||
|
||||
nog ff een paar auto's van vrienden van mij:
de gele van Coen en de sublieme 75-er van L-win!! |
|
||||
|
||||
Quote:
eh ja maar ksnap het hoor!! LOL!! :biggrin: :biggrin: |
|
||||
|
||||
Quote:
Ach ja... zo lang hij maar niet lekt of er omheen roest.. Kheb een keer een golf 1 gehad uit 1983, daar zat ook een universeel open dakje in en het hemeltje was een beetje gescheurd.. toen ik op een dag het hemeltje een beetje opzij trok, vielen er een paar kranten naar beneden en zag ik dat het hemeltje omringd was door één klomp roest!! Als ik mijn deur dichtgooide, vielen de stukken roest naar beneden!! Die hebben we maar ingeruild tegen een fiat tipo, omdat we die toen goedkoop konden krijgen, maar hij is weer te koop, omdat een golf 2 toch STUKKEN mooier is!! :biggrin: :biggrin: |
|
|||
|
|||
ik wil niet lullig doen he, maar of Coen of L-win heeft het rubber op de zijkant van de voorbumper verkeerdom zitten... denk ik zeg het ff...
|
|
||||
|
||||
Quote:
euhh...ja, dat kwam er wel een beetje raar uit he! Ik heb een golf 2 gehad en heb de geruild tegen die golf 1 met sunroof.... Maar ik heb er zo`n spijt van en ik mis zo`n golf 2...daarom wil ik weer een type 2.... (ZO beter?) Eigenlijk een veel te grote fout, maar dat was de enigste keus die we hadden, want die handelaar gaf het meest voor de Golf 1 en vroeg relatief weinig voor de Tipo.. Zodra we weer een type 2 hebben.. Post ik er foto`s van!! U hoort nog van mij |
|
||||
|
||||
Quote:
haha! je hebt gelijk! was me nog niet opgevallen.. LOL! :biggrin: |
|
||||
|
||||
ik zeg coen :biggrin: :biggrin:
|
|
||||
|
||||
Quote:
ja ik denk het ook! :biggrin: nieuwe stijl???? |
|
||||
|
||||
Quote:
rofl :biggrin:
|
||||
|
||||
Quote:
nee hj geen nieuwe styl pest hem er liever mee :biggrin: :biggrin: hehehe |
|
||||
|
||||
Quote:
dat gaan we ook zeker doen!!! HAHA!! :biggrin: :biggrin: |
|
||||
|
||||
Hee stonden die golfjes van Coen en Lwin ook op de VW AUDI meeting in Hoogeveen? Ze komen me zo bekend voor.. Die van Lwin heeft ook nog op marktplaats gestaan ofnie?? Toffe bakken man!!
|
||||
|
||||
vandaag heeft m'n maat een us car treffen bezocht in deventer..
komt ie met heel erg foute wieldoppen in huis..maar wel lachen!! is dit fout of niet?? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
jazeker zijn dat foute wielen, echt foute wielen!
Neem aan dat deze gewoon ff voor de fun zijn...toch??