|
||||
|
||||
Kijk, dat ziet er goed uit.
Zodeju, zie nu pas hoe duur die krengen zijn...
|
||||
|
||||
Die slijtage van die verdringer stelt geen moer voor.
Verdringer is ook niet ingelopen op wat de foto's laten zien. Denk dat de meesten niet eens weten wat dat eigenlijk inhoud! Blijft altijd zonde een lader zo kapot te zien gaan. 2 lagers voor 30euro dat was alles had deze lader nog heel lang mee gekund. Het is nu altijd afwachten of die 2e hands ook goed is.
|
|||
|
|||
Quote:
wat bedoelen ze dan met in lopen van de lader heb je daar geen foto van.
|
||||
|
||||
Quote:
Inlopen van de verdringer. Het loopvlak van de dichtlijst is uitgehold, dat is het simpel gezegd. Met de begie dichtlijst in een vrij nieuwe lader zoals hierboven heb je daar weinig kans toe. De begie lijst is de meest vriendelijke en krimpvrije lijst die er is. Die paar putje in de wand van de verdringer worden veroorzaakt door zand. Meestal door een niet goed ingeolied openluchtfilter. Of door die geweldig tuningsfilters, van autostyle. Metalen aanzuigbuisje met kelk erop. (waar je door heen kunt kijken)
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dus als de dichtlijsten er uitliggen dat is dus in lopen van de lader.
|
|||
|
|||
Nou,
Ben net terug om even een G-Lader te kopen. Maar helaas Ik heb hem niet gekocht. De beide lader helften waren nogal erg ingelopen De verdringer is dus aardig aan het werk geweest. Die gok wou ik niet nemen. Hij had nog wel 2 goede lader helften voor me. Dus morgen maar weer even heen. Mocht dat ook niks zijn dan neem ik een lader van mijn Collega over. Helaas heb ik dan wel een oud type. terwijl ik nu een nieuw type heb (had) |
|
||||
|
||||
Quote:
Oud of nieuw maakt niet zoveel uit. Ik rij op dit moment met een 2e generatie lader. Maar ook wel met de laatste. Zijn beide even slecht
|
|||
|
|||
Quote:
Ik wil toch wel een goede erop hebben Wil over een maand niet weer 1 moeten zoeken. ps voeg me evn toe op msn domig60@hotmail.com |
|
|||
|
|||
Vanmorgen even bij de dealert geweest.
Ook maar even nieuwe boutjes besteld nieuwe banjo-boutjes met koperringetjes en wat ander klein grut om de G-Lader te monteren. Dan heb ik dat iig vast. |
|
||||
|
||||
@domi ik ken iemand hier die heeft een orgineele lader nieuwe type helemaal opgeknapt lader helften zoals ik zelf gezien heb in top conditie verkocht hem volgens mij helemaal kompleet g lader steun alles der op en der aan zal hem eens belle wat ie kost.
|
|
|||
|
|||
ja vraag maar ff.
As weekend ga ik weer bij een lader kijken. 1 met zeer weinig km,s (60.000) en ongereviseerd. Als de lader van binnen maar goed is. Reviseren kan dan gelijk wel. |
|
||||
|
||||
denk dat je deze nu ook wel kunt gebruiken, of niet?
http://auto-diversen.marktplaats.nl...b_click=1#photo
|
|||
|
|||
Quote:
Heb hem even gemaild. Is wel een nette steun. Mijne mist nu een klein stukje uit he. |
|
||||
|
||||
ik heb ook nog wel een steun liggen. mag je voor dezelfde prijs ophalen
groet marten
|
|||
|
|||
Quote:
Inmiddels geregeld via msn. |
|
|||
|
|||
Vanmiddag de nieuwe booutjes moeren ringen banjobouten bij de dealert gehaald.
Straks alles weer mooi nieuw. Ook even gevraagd wat een G-Lader koste €2795,- incl btw. Maar in NL lag nergens 1 op voorraad |
|
||||
|
||||
Quote:
had laatst (jaar geleden) ook gevraagd wat een g40 lader kostte. toen was deze 2800e ex btw ex montage (bij de dealer). grtz.
|
||||
|
||||
Domi ik heb die jongen gesproken hij doet de g lader neit weg wegens inbouw in projeckt auto heb me best gedaan.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Toch bedankt kerel. Ik ga nu donderdagavond een G-Lader halen. |