|
|||
|
|||
Quote:
Friesland is standaard 1800 km rijden . |
|
||||
|
||||
Aldus het KMI (Belgische KNMI):
"Vrijdag zijn er eerst brede opklaringen. In de loop van de dag ontwikkelen er zich stapelwolken waaruit nog een paar lokale buien kunnen vallen. De maxima liggen tussen 18 graden in de Hoge Venen en 22 graden in de Kempen. Er waait een zwakke tot soms matige noordwestenwind. Vrijdagnacht blijft het droog met brede opklaringen. Er worden nevel en enkele plaatselijke mistbanken gevormd. Het is behoorlijk fris met minima van 3 tot 6 graden ten zuiden van Samber en Maas en tot 10 of 11 graden aan de kust. De zuiden- tot zuidwestenwind is zwak. Zaterdag begint de dag met brede opklaringen maar geleidelijk wordt het bewolkt met opklaringen en in de namiddag is er kans op een plaatselijk buitje maar op veel plaatsen blijft het droog. Ook zondag verloopt gelijkaardig met wolkenvelden en opklaringen en in de namiddag kans op een enkele bui." Mowh, ziet er toch nog redelijk uit! Zonnebril, zonnebrand en een dikke slaapzak (of je vriendin?) mee. C U tomorrow!
|
||||
|
||||
Yes!! vandaag nieuw gespoten velgen met nieuw rubber gemonteerd! morgen alvast even poetsen.. en dan zondag naar Belgique..!
Last edited by Iv0 : 14-08-2008 at 16:56. |
|
||||
|
||||
Hier staat de Rallye ook al in de startblokken...
|
||||
|
||||
Quote:
ik ga zaterdag ook naar iron maiden toe, maar ga zondag ook naar vag-fest toe. zal alleen wel lastig zijn om mijn hoofd steeds recht te houden op de meeting grtz.
|
||||
|
||||
Quote:
Ben benieuwd. Ga je het hele weekend Hans?
|
||||
|
||||
Quote:
Yeps, kom je wel ff opzoeken. Heb je de VR bij?
|
||||
|
||||
Quote:
Dan kunnen we wel een Volksforum meeting houden daar !! Ik ga ook !! Ff lekker ouderwets rocken !!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Waarschijnlijk niet, staat al 2 maanden stil ivm motorombouw. Hoop te kunnen carpoolen deze keer. Ik zie je morgenavond wel! Bon Voyage!
|
||||
|
||||
have fun mannen!
|
|
||||
|
||||
ook hier klaar voor de start
|
||||
|
||||
Als iemand nog zwarte hoedenplanksteunen/ dragers van een golf mk1 heeft en deze graag kwijt wil, neem deze dan aanstaande zondag mee naar de meeting.
Dan zal ik ze wel overnemen, evenals een originele radioknopje als iemand dat nog heeft!! Ik zal dan present zijn met mijn (bijna) afgeronde projectje Tis dan de eerste meeting die ik ooit van mn leven doe
Golf MK 1 - 1.1 CL juli '82 Last edited by golfr32 : 15-08-2008 at 19:30. |
|
|||
|
|||
Kan er helaas ook niet bij zijn, morgen werken !
|
||||
|
||||
ik kom natuurlijk ook. heb net me lenso bsx velgen gehaalt bij ronnie. met die omin lauwe BBS stickers erop.
schiet me niet meteen lek, heb nog geen tijd gehad om ze eraf te halen
|
||||
|
||||
Volgens mij gaan we morgen echt dood
|
|
||||
|
||||
Deze kan nu wel dicht, jullie kunnen HIER je verhalen kwijt