|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb een cube LTD (volledig XT afgemonteerd). Maar fiets niet veel meer.
Nu een maatje ook een fiets heeft gekocht, hoop ik 't weer op te pakken! |
|
||||
|
||||
Ik fiets ook! Maar dan wel op mijn verrotte studentenfiets en alleen als ik in Breda moet werken, en natuurlijk met boodschappen doen, uitgaan, etc. Maar goed, even to the point, ik zal dit topic eens even doorlezen als ik weer thuis ben. Want er zijn plannen ontstaan om weer een mountainbike aan te schaffen na lange tijd zonder te hebben gezeten, ik wil er eigenlijk alleen liever geen duizenden euro's aan uitgeven (want ik loop al hard dus drie keer in de week fietsen zal er niet bij zijn, eerder 1x per week/2 weken) en er staan hier vast wel ergens tips...
|
||||
|
||||
Quote:
Zaterdag nog over de Haagdijk, toch!? Ik fiets eigenlijk nooit, alleen als ik naar de stad ga met de intentie om aanzienlijke hoeveelheden bier tot mij te nemen. Vroeger wel veel gefietst vooral op de Giant MCM Carbon Teamframe, compleet XTR afgemonteerd, vering Rockshox Judy Xl, Spinergy 4 spaaks carbon wielen en nog wel wat leuks. Oh ja en bij een fietsenmaker gewerkt dan moet je wel iets met fietsen doen.... Last edited by Dirk : 29-06-2009 at 11:17. |
|
||||
|
||||
Ga ongeveer 1 x Mountainbiken in de week (á 2 uur)
en Fiets ongeveer 1 x per week naar school (á enkel 35 min) Verder bezorg ik nog om de week de krant en dat komt gemiddels uit op 3 uur fietsen per week |
|
|||
|
|||
naar de kroeg...terug meestal lopend:P
|
|
||||
|
||||
ik fiets elke dag wel een paar kilometers.. waarom? ja omdat ik het leuk viind
scott mountenbike |
|
||||
|
||||
Kheb alleen een caferacer..
|
||||
|
||||
Quote:
Yep! Het wordt wel tijd voor een bakfiets of zo, ik snap niet eens hoe ik thuis ben gekomen met al die tassen van de markt.. In elke hand drie stuks of zo
|
||||
|
||||
Ik fiets alleen naar de kroeg. Maar meestal ga ik met de golf heen, als het gezellig is loop ik naar huis en haal de auto de dag erna op.
|
||||
|
||||
De mijne ziet er nog niet zo uit als deze, maar ongeveer dit is wel het doel als ie klaar is:
Dyno Compe uit 1988.
|
||||
|
||||
mijne:
|
||||
|
||||
Quote:
me too, of ik crash bij m'n broertje die woont wat dichter bij de horeca..... (omdat ik anders nog wel eens m'n linker en rechterbenen in een knoop heb zitten is naar m'n huis toch 3km sjokken)
|
||||
|
||||
Ik heb een fietsje wat ik nog moet opknappen. Gaat vast een 'projectje' worden
Vorig jaar als wrak gekocht en nog maar ongeveer 40 km gefietst en dat na minimaal 12 jaar niet te hebben gefietst (zere poepert). |
|
|||
|
|||
paar weken terug nieuwe Trek T300 opgehaald! dagelijkse fiets, 24 versnellingen, v-brakes, heerlijk!
|
||||
|
||||
Ha, 1x per jaar als mijn auto voor de APK met beurt is. Anders niet....
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
tevens te koop me commencal |