|
|||
|
|||
zozo, heb me ook maar ff aangemeld
|
|
|||
|
|||
hey jou kom je ook overal tegen
|
|||
|
|||
winterhoepeltje al vast gepast, beter nu dan van de winter
195/50/15 ken net emblemen liggen ook klaar, net als donkere afdekdopjes voor de bouten
|
|||
|
|||
Klaar!
wielen lopen niet aan! Vmaxx schroefsetje is heerlijk stug! (wielen zijn 8J en bandjes 195/50/15)
|
|||
|
|||
Vandaag weer even gezellig een meet en shoot gehouden altijd gezellig!
Zijn ook allemaal bekende hier van het forum Ook altijd fijn als mensen wat laat reageren als je STOP!!! roept........ Paar van Pondjaby zn vento en mijn vento Links de mijne, rechts die van Pondjaby Rechts die van mij, links die van Pondjaby Links de mijne, rechts die van Pondjaby **** AHUM.... KUCH... STOP?!?!?!..... KUCH **** Nog even met een nietlopertje op de foto zo.. dat waren de foto's van mijn kant
|
|||
|
|||
Ze zeggen weleens dat Legendes nooit vergaan......
Nou... Vandaag wel!!!! Vandaag was de dag dat het Legendarische spatbord vervangen ging worden!!! De Legende: Mouwen opstropen en hop hop er tegenaan! Eerst de halve auto demonteren.. Wielkuip weer zand vrij maken.... Beetje boel zand :o Na een half uurtje schroeven en kit door snijden... ff stapje terug en kijken waar we in godsnaam weer aan begonnen zijn... that looks like a lot of fun......... Wat losse materialen.. Nieuw spatbordje erop! Fam Janzen weer bedankt dat ik lekker droog mocht sleutelen! Van voren lijkt het zowaar ook weer een rond spatbord en geen platspatbord Ff naar buiten gezet om in het daglicht te bekijken Morgen de rest van de auto ook maar weer eens wassen.... weer strak! Altijd al een legende in huis willen halen? Grijp je kans! Na een tip van Roy (Pontjaby) inmiddels kandidaat nr 4 in huis gehaald... hopen dat deze wat langer heel blijft dan zn 3 voorgangers.. zo.. is die ook weer netjes! weer klaar voor vandaag
|
|||
|
|||
Yes! Eindelijk een droge ochtend!
dus gelijk even de auto gewassen en gewaxt glim glim kleurverschil van het linker voor spatbord is vrijwel afwezig!
|
|||
|
|||
het mooie zonnige weer is weer afgelopen..
maar we gaan nog steeds naar buiten vandaag nog een kleine meeting gehouden met wat vrienden maar het was zo koud dat we maar een uurtje zijn gebleven :P het is wat met dat weer.. hier begint de sneeuw al op te vriezen.. moest net al ff een straatgenoot helpen zn busje in een parkeervak te duwen
|
|||
|
|||
Vandaag even naar de Meet & Greet geweest
na de meeting nog ff wat pics geschoten thuis zitten is ook zo saai
|
|||
|
|||
Vanmiddag nog ff een shoot gehouden..
helaas was het al bijna donker voor we een plek hadden gevonden haha :roll: het was een beetje funny weer met die mist in de haven.. maar des al niet te min, toch leuke fotos! haha sorry Roy :mrgreen: jaja als ik de smaak te pakken heb dan ben ik ook echt irritant :mrgreen: pssssst Roy? hmmmmm haha :oops: sorry meligheid verdwijnt niet zo snel *FLITS* en nu lekker een broodje rookworst :mrgreen:
|
|||
|
|||
Tijd voor de presentatie van de zomer style 2010!
Helaas wat ge-eikel gehad met de wiel bouten en bandjes... maar gelukkig is alles opgelost! gelijk maar even alles gemonteerd, naar de wasstraat klatsen, en daarna snel naar de haven om het laatste beetje zon te vangen blijft een mooie locatie!
|
|||
|
|||
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
De vento gaat eruit!!!!!!! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Vandaag is mijn oog gevallen op mijn toekomstige auto, Gelukkig tot een mooie prijsafspraak kunnen komen! Helaas kan ik NIETS van mijn Vento overzetten op mijn nieuwe auto........ :shock: :'( De vento wordt ingezet als joker van de slooppremie...................... :shock: I know... Maar ik mag er vrijwel alles af halen wat ik maar wil, zolang het ding maar enigzins compleet is. Dus al is hij 100 kleuren, geen probleem, maar hij moet wel compleet zijn. Dussssssssssssssssssssssssssssss morgen wordt het nationale sleutel dag!! Alle niet standaard onderdelen van de vento gaan in de bingo... zelfs de velgen.. ik ga morgen de boel zo ver mogelijk demonteren en zal van alles wat ik verkoop een foto maken en hier posten met daarbij de prijs. wat ik ervoor terug koop?....................... alles op zn tijd!
|
||||
|
||||
Waarom de sloop op?
Voor zo een vento kun je toch nog wel een eigenaar vinden! Ben eens benieuwd naar de nieuwe auto.
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
Quote:
benzine blok heeft 285.000 gelopen, versnellingsbak ook, dus beide op. koppakking is aan het oplossen, dus dat duurt nog een maandje en dan is het zowieso afgelopen. En om dat allemaal te reviseren enz.. tja dat is ie gewoon niet meer waard.. rondom roest plekkies, bodem is niet meer zo mooi omdat hij zo laag ligt. En ik krijg er toch NOOIT voor terug wat ik erin heb gestopt. Dus nu heb ik een regeling getroffen met de verkoper, ik mag ALLES eraf halen en vervangen door originele onderdelen of zelfs door golf 3 onderdelen. Kleuren boeien niet, als het maar een "complete" auto is. Er komt een VAG voor terug, geen VW... die is een beetje nieuwer dan deze
|
||||
|
||||
ik ben in shock
|
|||
|
|||
Morgenvroeg zal hier en in het TE KOOP gedeelte een lijst worden geplaatst met de onderdelen die te koop zijn!!
Prijzen liggen niet hoog, dus ben er op tijd bij! Weg = Weg!
|
|||
|
|||
de nieuwe is ookal bekend, een Skoda Fabia Combi Elegance van 2005 vrijwel full options, 130.000 gelopen, 2e eigenaar, altijd dealer onderhouden geweest, onderhuids gewoon een vw met een 2liter 8v a 115pk. Nette auto waar ik nog een aantal jaar mee vooruit kan! kratje bier meenemen is nog altijd geen probleem
|
|||
|
|||
jammer van de vento..
nog plannen met de skoda? nu ken je wel lekker relaxx over de drempels :P jij was dat vrijdag toch in de mac? grt
|
|||
|
|||
daar zaten wij vrijdag avond inderdaad ff te kanen
plannen zijn er altijd hij mag wat zakken, 18ers eronder, nog wat kleine dingetjes wijzigen.. mooi houden en heel houden
|
||||
|
||||
leuke skoda,benieuwd wat je er van maakt