![]() |
|
||||
|
||||
![]() lipje staat wel stoer ik heb m ook maar jah die wieldoppen is ook niet echt mijn smaak maar jah gelukkig verschilt iedereen daar in
![]() |
|
|||
|
|||
![]() zeg, en de simpelste en goedkoopste manier van verlagen, wat is die???
En wat kost die?? Ik zou em graag verlagen, maar ik ben student, en kan in november m'n rijbewijs + inschrijving + keuring + verzekering + nieuwe distributie gaan betalen voor deze auto ... dus ik zou em liefst zo goedkoop mogelijk verlagen :p |
|
||||
|
||||
![]() zou eerst de belangrijke dingen doen en dan doorsparen voor verlaging ,dan pak je gelijk goed spul en loop je niet achteraf ,had ik maar............
|
|||
|
|||
![]() Dat is ook waar
![]() eerst deftig leren rijden met m'n auto zoals hij nu staat ... zeg, en wat bedoel jij met belangrijke dingen? rijbewijs, inschrijving, keuring, verzekering, nieuwe distributie, ... ??? |
|
||||
|
||||
![]() exacte mundo
|
|||
|
|||
![]() Hoi!
Ik heb weer wat wijzigingen uitgevoerd aan mijn interieur!! eerst en vooral: Een Hawai slingertje! ![]() ![]() De nieuwe radio: ![]() Compleet interieur (wazig ![]() ![]() Boxen & cd charger: ![]() ![]() ![]() Den hond: ![]() draadjes voor achterruitverwarming ook maar eens solderen denk ik ... ![]() Dobbelstenen vonden geen plaatsje meer aan de spiegel, dan maar een de zetel gehangen -dunno- ![]() de achterbank ... ![]() De achterste ruitenwisser zal er ook nog af gaan. Maar eerst en vooral het pinkerprobleem zien te vinden -ja- Mijn groene ledje in het instrumentenpaneel brand zacht, als ik pink naar links of naar rechts brand het fel, de pinkers gaan niet. Het linker standlicht gaat ook niet, het rechter dan weer wel :s en de blazer gaat ook niet ... Foutje in de bekabeling te zoeken dus ... En zoals je ziet ben ik nog opzoek naar iets voor op de bodem van mijn kofferbak te leggen. Op een manier dat ik nog aan mijn reservewiel kan geraken! Last edited by -krikke- : 26-03-2009 at 22:08. |
|
|||
|
|||
![]() loop eens de zekeringen na en kijk op corrosie,check ook een de pinkerrelais die zit onder je dashbord.
|
|||
|
|||
![]() stond deze wagen niet te koop?
|
|
|||
|
|||
![]() Stond idd te koop: was om te kijken wat hij waard is momenteel op de markt, maar het lijkt me beter om hem te houden :p
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dit verlengd weekend weer heel wat gedaan.
Chromé nr-plaathouder achteraan gestoken. Bumper opgespoten, en wat roest weggewerkt. Ook maar meteen de bumper gemonteerd uiteraard. En nu het goed weer was daarjuist, even fototjes gaan schieten! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lookin' good!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Nog is een paar fotokes.
Update: N'r plaat "krikke" ![]() ![]() ![]() ![]() De meriva van de mama: ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ok, kgaan em terug in orde zetten, en ermee bijven rijden.
Kgaan dus eerst en vooral een nieuwe tank steken (ga ik morgen halen) dan ga ik een nieuwe carbu steken (heeft iemand zo een liggen toevallig?) PIERBURG 2E3 Nieuw raammechanisme :o wordt ook serieus tijd! En dan ori bumper terug steken, lipje, LATEN verlagen (om in orde te zijn voor de keuring) vette velgjes embleemloze grill zoeken heldere koplampjes als ik die ergens vindt??? Zo xenon - look, iemand een idee? |
|
|||
|
|||
![]() kijk dat zijn nog eens leuke berichten.
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig.
Atijd leuk om te zien als iemand zo bezig is... Idd originele bumptertje terug, een hele wijze keuze ! ![]() Succes ! |