|
||||
|
||||
Wij kijken niet naar een plekje roest... of je nu een RAT hebt of een trailer queen ons van dub05 maakt dat niets uit, zolang het maar een gezellige sfeervolle meeting is. dan is voor ons de meeting pas geslaagd.
Als je mee wilt doen voor de prijzen kun je kijken in welke klasse je evt. valt : van Rat style tot King of show of best orginal er is voor de liefhebber altijd wat te winnen |
|
||||
|
||||
Oke dan lees ik dit topic even door want wou dat altijd wel eens weten, aangezien er vaak mooi nette golfjes staan en ik zelf een golf 1 heb met wat plekjes die ik beetje bij beetje opknap wat kleine roestplekjes en zo. Dacht dat gaat niet in het plaatje vallen als de mijne er dan tussen staat tussen al dat mooi,s schoon heb nog nooit met de auto op een vw meeting gestaan. Dus dat maakt niet uit op welke meeting dan ook gaat om de zelfde liefde voor vw en de sfeer oke hartstike bedankt voor de info lees even dit topic door.
groeten mathijs |
|
||||
|
||||
Prima,je bent op alle meetings welkom dat weet ik zeker
|
|
||||
|
||||
Kijk gelukig wel vw meetings dan he ahah
|
|
|||
|
|||
Server ligt er tijdelijk uit. Volgende week is alles als het goed is weer opgelost.
|
|
||||
|
||||
Aanmeldingen stromen binnen uit binnen en buitenland,
Duitsers, Belgen Engelsen en zelfs een groep Czechische vw liefhebbers hebben zich aangemeld. |
|
||||
|
||||
Hoi,
Ik kom samen met een maat van me, maar we komen niet als onderdeel van een club ofzo. Hoe zit het met "club" en "aantal leden inschrijven"? Moet wij dan wel afzonderlijk inschrijven? Of per auto? thanks gr Boaz
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
net met molle gesproken en we gaan ook weer een weekeindtje heen heb er weer zin in.
wie van ons rijd komen we wel uit anders eens in de blue er heen
|
|||
|
|||
Na wat problemen met de server is alles nu weer in orde. en is aanmelden weer mogelijk:
http://www.dub05.com/ Mvg Sebas. ( het aantal plaatsen voor het hele weekend is beperkt, dus ben er op tijd bij ). |
|
||||
|
||||
Hier wil ik eigenlijk ook wel bij zijn? Moet je dan een tentje mee nemen en dan gewoon 50E en je kan het hele weekend daar chill zitten kijken naar andere auto`s of hoe moet ik dat begrijpen??
gr ronnie
|
|||
|
|||
Quote:
Idd ronnie !
|
|||
|
|||
Quote:
Nou daar krijg je zaterdag ook nog een bbq voor ( onbeperkt en onbeperkt drinken ) en een leuke party s'avonds, en zondag een onbijt en een leuke meeting. Mvg Sebas |
|
|||
|
|||
Quote:
is echt gezellig ronnie vorig jaar voor het eerst geweest was super gezellig. maar denk niet dat het dit jaar wordt jammer genoeg de autos krijg ik niet klaar dus wordt het een jaar later
|
||||
|
||||
ik kom ook
|
|
|||
|
|||
Quote:
Kaartjes zijn besteld ruurd, dus gaan we in de mijne
|
|||
|
|||
Quote:
mooi zo kan niet wachten hoop dat het mooi weer is.
|
|||
|
|||
Een vraagje, van hoe laat is het terrein open ?
Kan het zo 1, 2 niet vinden ?
|
||||
|
||||
Flyert verplaatst? Wilde hem kopiëren in de kalender maar de link deed het niet meer...
Deze wel:
|
|||
|
|||
zondag vanaf 9uur en voor het weekend vanaf 12 uur als ik het goed heb