|
||||
|
||||
Hey martijn, weer een updatetje !! Komt allemaal goed zie ik wel. Wel vervelend dat hij een tik heeft gehad. Maar da komt wel goed zie ik wel . Ben benieuwd als hij weer thuis staat en mooi opgebouwt kan worden!!! We zien het wel !!!
Gr Thijs
|
||||
|
||||
Hey tinus een maandje later. Hoe staat het er mee? Heb gehoort dat de kever weer thuis staat. Wat zijn de voorderingen??
Gr Tieske
|
||||
|
||||
Daar is die weer!
Nu gaan we knallen met de kever. Afgelopen weken alweer druk aan de gang om de kever verfklaar te krijgen. Afgelopen week samen met Tim_passat (zie hieronder zijn uber-passat!) de electra vervangen, wat een zooitje! Electra is klaar! We hebben met een enkele kleur draad gewerkt, maar voorzien van unieke codering op iedere draad. Lekker overzichtelijk en duidelijk. Alles ook wat langer gemaakt, zodat we het rondom kunnen vastzetten op de carroserie met clips in krimpkous of kabel-wokkel-slang. Dan is het helemaal netjes!!! Nu is het ook weer stukje veiliger Komt een hoop zooi uit! Zo staat hij er nu bij. Super hard, alles gelast wat krokant was, even lekker aanpakken met strak maken, en dan verven en opbouwen maar! Als laatst nog even een plaatsje voor Tim_passat. Wat een heerlijke bak! Last edited by martijnvanderh : 24-05-2008 at 22:58. |
|
||||
|
||||
kleur...
Ben er ook al uit wat voor kleur ik wil...
M'n keuze staat vast na honderd verschillende kleuren en glans-waarden... Donker/Muis-grijs glans. Met de roller! hihi Aanschouw... gewoon 3 minuten naar kijken... begrijpen jullie dat de keuze snel gemaakt is? Last edited by martijnvanderh : 24-05-2008 at 23:16. |
|
||||
|
||||
De tijd is weer nuttig besteed door de electra te vervangen!
Zo te zien was er voorheen al veel in de bedrading gerommeld. Puik kleurtje voor je keef, hopelijks ktijg je hem zo strak als dat plaatje met een roller Btw: die Passat is idd erg vet, nice rims!
|
||||
|
||||
Ga er niet vanuit dat ik hem ZO strak krijg. Laat het doen door mijn oom, een schilder, koop goed materiaal en daarna lekker de tijd nemen om te polijsten.
Low-budget, en zo kan ik kijken of dit de kleur is zoals ik hem wel laten spuiten over aantal seizoenen. |
|
||||
|
||||
eej martijn,
goed bezig met de kever!!!! het is wel een super kleurtje dat je hebt uitgekozen! maar de bedraging was echt een bende maar Tim kennende zal het wel weer netjes zijn geworden. ik ben benieuwd hoe het eruit komt te zien en ik kom wel weer een keertje kijken |
|
||||
|
||||
hey Tinus,
ZIet er weer gelikt uit!! Haha maar het schiet al op! De kleur ziet er goed uit op het plaatje! Enne wilde je die velg nou fotograferen of toch stiekem jezelf?? Als je weer gaat knutselen aan de kevert dan hoor ik het wel kom ik ook weer ff langs! Gr Tieske
|
||||
|
||||
Weer even een updateje!
Bezig met strak maken voor primer en verf. Meteen ook maar alles in de tectyle, nu het toch kan! Hierbij de foto's daarvan: Voorkant Kofferbak (vlekjes zijn van een paar regendruppels!) en achter.. Shout-out to a mede-flat-bewoner. best een nette bak. Volgende week rollen? ik hoop het! |
|
||||
|
||||
Daar knapt ie gelijk van op!
|
||||
|
||||
Photo-shop bij Misha!
Mijn main man misha heeft een photoshop in elkaar gezet!
Zo komt hij er precies uit te zien! Freakin' gaaf toch!!!??? Misha, je bent een held!!!! |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Nice nice nice!!!
|
||||
|
||||
lekker hoor Tinus!! Ziet er goed uit Misha!
Gr Thijs
|
||||
|
||||
ziet er goed broeder!!!
echt vetter shit!! ben benieuwd als hij weer klaar is. als er wat moet gebeuren moet je maar bellen, dat weet je! groeten rick |
|
||||
|
||||
verwacht een telefoontje van me rick .. m'n kamer moet opgeruimd worden van de week
|
||||
|
||||
Voortgang!
Hallo!
Het is met de vakantie wat rustiger geweest rondom de keef! Veel bezig geweest met strak maken... Het is voor ons nooit genoeg en dus veel dubbel werk. Ons pa kwam toen een oud klasgenoot van me tegen... Wat denk je.... 5 jaar ervaring als plaatwerker/spuitvoorbereider.... Kan echt voor een droomprijs de kever helemaal strak maken en dan gaat n kameraad van hem de keef spuiten... Volgende dag stond hij op de stoep! De plamaar, de stof, het schuurpapier.. alles vloog in het rond! Dan ben je als 'amateur' toch weinig waard.... Verwachting: over een maand moet de kever gespoten zijn.... Hij werkt er alleen op zaterdagen aan... 1e zaterdag: Vast veel basiswerk... De deur schiet al lekker op! Hans lekker aan de slag... Ik heb me deze zaterdag bezig gehouden met het 'kuizen' van de tank... Helaas geen foto's van toen hij helemaal af was... Hier in de primer... Onderkant met zwarte teer gedaan. De tank is nu mooi mat-zwart.... erg netjes weer. Nu dat hij ipv gerold, gespoten word.... is de discussie rondom de kleur losgebarsten... Ik twijfel nog... Graffiet (zoals de photoshop van misha, blauw zoals hij was, of toch een andere speciale kleur.... Bruin? Mooie kleur uit het palet van porsch of bmw..... Ik twijfel nog teveel... Iemand nog ideeen? |
|
||||
|
||||
gewoon die mooie grijze kleur zou ik doen steekt chrome mooi bij af en staat uber op een kever, in de audi pallet qwa kleur nimbus grey!
|
|
||||
|
||||
nimbus grey:
|
|
||||
|
||||
mooi dat je hem gaat spuiten zeg. rollen was echt zonder geweest van al je werk!
de kleur grijs zoals op de kever op de foto staat vast goed, hoewel de originele blauwe kleur ook mooi is hoor. hier een foto van de blauwe kleur(dit is de kleur toch?)