|
|||
|
|||
vakman!!! ;-]
|
|
|||
|
|||
alweer vooruitgang? of tedruk met dingen voor klanten!?
|
|
||||
|
||||
Komt die zwarte mk1 toevallig uit dalfsen?
Dan is het spuitwerk mislukt omdat de kachel van de spuitcabine uitviel tijdens het laten drogen Auto was van een kennis van me, heb m een flinke schop gegeven toen ik hoorde dat ie m had weggedaan! Succes met het project, is iig een goede basis! |
|
|||
|
|||
als je goed leest lees je dat ie de zwarte golf terug heeft gedaan naar de ouwe eigenaar was iets niet goed met de papieren!
|
|
|||
|
|||
hey michel leef je nog??? heb je net geprobeert te bellen maar kreeg helaas geen gehoor! gr stefan
|
|
|||
|
|||
mmmmm is nog steeds stil uit het hoge noorden! kom op michel komt allemaal wel weer goed!
|
|
|||
|
|||
Denk dat ie het te druk heeft met zn klanten !
|
|||
|
|||
en een keer een upje voor dit project hoop dat ie snel keer weer word geupdate! was/is een zeer mooi project.
|
|
||||
|
||||
Uhm geloof dat er iemand op zoek is naar mibo,
zal wel weer verschrikkelijk uit zijn verband zijn getrokken maar toch : http://www.vwforum.nl/modules.php?n...der=asc&start=0 Michel, check dat even als je wilt ? |
|
|||
|
|||
mmmmmmmmmm dit is vreemd! michel is normaal een correcte man! ik heb al zeer veel van hem gekocht en hij ook van mij ging altijd prima!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Een kat in het nauw maakt rare sprongen ... zeggen ze welleens! Is best jammer, want zijn kenbaar goede reputatie is nu wel kapot. Hopelijk lost hij het goed op. |
|
|||
|
|||
als ik het goed begrijp is het gebeurt met mibo motorsport! teminste zijn site doet het ook niet meer! en de gedupeerden hebben het geld terug volgens mij! jammer michel is zeker een man met veel verstand van vw!
|
|
||||
|
||||
Volgens een scheiding heb ik begrepen via via...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
ja ik wist wel dat ie relatie problemen had! jammer dat het zo moet eindigen hopelijk begint ie weer opnieuw! teminste hopen dat ie er zelf niet bij laat zitten.
|
|
||||
|
||||
Dat is wel jammer zeg. Hoor je wel meer, maargoed om bij elkaar te blijven als het niet gaat is ook niet wat. Wat het wel extra pijnlijk maakt is dat je eigen bedrijf er mogelijk ook nog bij inschiet.
In ieder geval sterkte gewenst! |
|
||||
|
||||
Zijn golfje staat nu weer op internet op marktplaats, dus hij is nog wel bereikbaar