|
||||
|
||||
Zo te lezen, mogen alleen hele saaie golfjes lid worden, ikzelf zou de regels toch aanpassen maja tis jullie clubje...
|
||||
|
||||
Quote:
Ik bedoel zo'n meet als afgelopen zondag wordt al gauw minder zonder de polo's, derby's, caddy's enz. Edit: Ik zie het maar als de keverclub Nederland ben ik ook lid van.. Nog nooit een kever gehad maja, wel een type 3, daar maken ze er toch ook geen probleem van Ik weet wel dat je het één niet met het ander kan/mag vergelijken....maar toch. Last edited by veedubprins : 11-09-2007 at 14:27. |
|
||||
|
||||
Bedoel ook vooral de veranderingen, laat mensen lekker gek doen, zolang je nog maar ziet dat t een golf 1 is....
|
||||
|
||||
Quote:
Eens! clubje oprichten??? |
|
||||
|
||||
Kan me hier wel een beetje bij aansluiten...
Ben ook best wel gecharmeerd van een mooie originele Golf1, maar als je 20 originele Golfjes nast elkaar hebt staan, dan is t gauw veel van t zelfde ben ik bang. Kun je alleen nog maar verschil zien en kleur en uitvoering... Ben bang dat t wel wat saai zal worden. Degene die zijn Quartett-uitbouw e.d. op zijn (dichte) Golf heeft zitten, trekt ook weer meer de aandacht omdat deze anders is... Mooi of niet |
|
||||
|
||||
Audi 50 valt onder polo1 he? Dus dan zou ik ook een mogen komen buurten?
gr
|
||||
|
||||
Ben dus ook kansloos met mijn golf3 edition recaro's.
|
||||
|
||||
Hoop dat ik ook lid mag worden, heb de wasco's al uit me tekendoos gehaald en ben nu dit geweldige logo aan het overnemen...
Super zo'n a4tje achter de ruit....
|
||||
|
||||
Quote:
He...verdorie |
|
||||
|
||||
Quote:
Best vervelend, maar ze zitten heerlijk.
|
||||
|
||||
Quote:
Super gaaf ja als je niks te doen hebt teken er dan ook 1 voor mij mensen die handig met computers zijn kunnen er denk ik best iets moois mee maken. Denk ik
|
|||
|
|||
Hoe zit het dan met de cabriotjes, die lopen tot 1993 door!!!!
Verder leuk initiatief. |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb ik een niet origineel leren interieur in, een hoop niet originele chrome accenten en straks een 2 liter DX, ook geen optie dus.
|
||||
|
||||
kom op stelletje wijven...sjoes doet hardstikke goed z`n best om een leuke club op te richten dus ga nou niet lopen bitchen....
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is ook zo. Het is volgens mij ook best lastig om ergens een grens te trekken. Maarja ik ben zeer benieuwd wat ze er allemaal van gaan maken. gr
|
||||
|
||||
ik doe mee maar enkel als lid ! Maar ik hoop dat we een 'eigen' clubje op kunnen richten.... goed bezig Sjoes
|
||||
|
||||
Quote:
Dat bedoel ik maar!!!!!!!
T5 tdi werkbussie Golf 1979 (daily) TE KOOP Porsche 924s 1976 in restauratie Chevy pickup 5.7 automaat. (daily) golf 1976 in restauratie verkocht Suziki swift gs 1993 TE KOOP Mazda 323 f 1.5 1997 TE KOOP |
|
|||
|
|||
Je zou kunnen zeggen dat allemaal originele Golfjes bij mekaar iets saais oplevert, maar dat hangt er gewoon van af wat jij mooi en leuk vindt om te zien. Ik heb me uitstekend vermaakt op de mk1 meeting in Assen en leuke dingen gezien.
Maar persoonlijk ga ik voor origineel. en daar wil ik de club dan ook naar inrichten. In Wolfsburg komen ook vooral originele Golfjes bij mekaar, en dat vind ik hartstikke sjiek. Net als die andere 400 mensen wat daarvoor daar komen. Ieder zijn eigen smaak. |
|
||||
|
||||
Quote:
kom op Dennis, een beetje flexibel moet je wel zijn, ook niet alle auto´s bij de IG zijn 100% origineel. Je wilt graag een club beginnen, dan moet je ook een beetje water bij de wijn doen, maar ook weer niet téveel water...
|
|||
|
|||
Quote:
De Golf 1 staat centraal; ik heb het idee dat de eigenaren van verbouwde Golfs zich eerder bij al bestaande clubs zullen aansluiten die veelal optisch en motorisch tunen; en als ze willen kunnen ze steunend lid worden... Ik prefereer ook origineel, maar subtiele aanpassingen moeten kunnen vind ik. Met subtiel bedoel ik bv; -witte knipperlichten -lichtmetalen wielen -verlaging -originele spoilers |