|
||||
|
||||
Heel mooi geworden!
Combi verbreed staal en verlaging staat echt wreed! Ik heb wel ff een vraagje? Wat is de et-waarde (of is die nog standaard), hoe breed is de velg en loopt dit niet aan tegen de schroefset? Mijn originele staaltjes hadden maar een millimeter of 2 ruimte met de schroefset (dus tussen band en schroefset). Is dat hier ook of heb je er een spacertje tussen gelegd?
|
||||
|
||||
Quote:
owja tuurlijk, ik was de banden ff vergeten , dan kan het indd wel kloppen. maar ik moet zeggen het valt nog niet mee hoor om zo laag rond te rijden zonder iets te raken. vooral in die straatjes daar in dokkum |
|
||||
|
||||
Quote:
De ET waardes zijn nog standaard gebleven ,de velgen zijn aleen naar buiten verbreed ,naar 7 & 8 J En dan loopt het niet tegen de schroefset aan .
|
||||
|
||||
Dat ziet er dik uit Ron Verder hoef je er niks meer aan doen. Morgen ook even naar Heerenveen neem ik aan?
|
|||
|
|||
wat een onwijs gave auto zo!
wat kost poedercoaten ongeveer als ik vragen mag?heb zelf ook verbreed staal,maar die zijn aan een opknap beurt toe. |
|
|||
|
|||
nou ik heb hem vanmiddag bij wietze weg gehaald en moet zeggen elke keer als ie hem zie schrik ik weer zo laag hahaha
we hebben hem nog even gepoest en wat kleine dingetjes gedaan en nu is ie klaar voor morgen, even naar Heerenveen. ik wil er alleen nog een ander voorraam (want deze is stuk, barst zit nu op 18,5 cm na schroefset hahaha) en dan meteen even het roest onder het voorraam weg. verder vind ik het wel mooi zo is een daily nou ja 1 keer in de week mischien hahha. |
|
|||
|
|||
hier even een paar foto's van hoe ie er nu bij staat ik ben er zo blij mee en doe er niet veel meer aan rijd mooi zo beetje om de bobbels denken
als je goed kijkt ist 2,5cm is de achterste motorsteun van de bak, denk dat ik die steun een beetje ga aanpassen geen gti maar leek me wel mooi is een schaalmodel doos ik ga met veel plezier een blokje in om iedereen kijkt om zelfs de oudjes |
|
|||
|
|||
ik ben vandaag bij beiboer geweest en over buiten post terug en daar stond jou auto ook sikke aant en ik heb totaan dokkum niks geraakt en heb geen hernia
dus het is nog niet eens zo mal hahhhahah maar ja word het wel erger dan gooi ik hem gewoon omhoog |
|
||||
|
||||
Van zondag,
|
||||
|
||||
die is lekker!!!!
vette kleur en heeel erg laag. zie ik nou een deukje onderaan het rechter portier?
|
|||
|
|||
Quote:
ja wel mooie kleur he zit echt een deukje ja nog wel meer rondom maar dat geeft niet ze roesten niet dus ken er mooi mee doorrijden het is originele schade hij is nog nooit geheel gepoten. |
|
||||
|
||||
Vind hem echt netjes je bruine golfje, ECHT netjes
|
|||
|
|||
heb de golf maar even laten laten uitlijnen
en ik moet zeggen DAT SCHEELT HAAHHAHAHAHAAH de voorwielen stonden zo scheef, komt omdat ie zo laag is geworden dat de stuurstangen naar binnen zijn gegaan. de uitlijner moest wel lachen toen ik binnen reed hahhhah maar hij heeft hem goed gekregen en moet zeggen stuurt veel mooier en vooral veiliger want als ik eerst stuurde gebuurde er eerst haast niks en dan opeens ging ie haaks om, is nu over en stuurt gewelig nou ja voor zo ver hahha nu is het eerste wat ik ga doen de motor steun aanpakken. |
|
||||
|
||||
Quote:
Als je ze naar buiten verbreed verandert de et waarde weldegelijk... Maar voor t gemak kun je t indd zo stellen
|
||||
|
||||
Quote:
ja indd, de meeste wegen hier zijn wel goed te nemen, maar als je wat op die bolle boeren binnen wegen komt word het al minder, maar zelfs daar kom je meestal wel langs. Ik weet niet of je "de doale" kent, dat is echt een heel smal, hobbelig binnen wegetje van de mieden naar de triemen maar daar kom ik, met hier en daar wat slingeringen te maken elke dag nog langs Maar hoe vaker ik die velgen zie van jou hoe dikker ik ze vind worden, vooral op die foto van beetlefreak, echt UBER |
|
|||
|
|||
@sikke aant
ik zoek de weggetjes wel uit hoor hahahah ik rij er ook niet veel in hoor als ik lekker wil rijden pak ik de variant wel. en ben ook erg blij met men velgen ze gaan er vant winter ook weer onderweg hoor komt origineel 13" staal onder. wil ze een beetje mooi houden. |
|
|||
|
|||
vandaag even een origineel setje staal gevonden voor onder de golf voor vant winter
het zijn de zelfde velgen als men verbreed staal alleen dan nog 5j hahaah lekker smal en nog mooie bandjes met veel profiel. ik vind het zonde als ik ze laat zitten en stel ik kom in de slip en raak de stoep af wat dan ook dus daarom een winter setje. fotos volgen hoe het lijkt haahhahah |
|
||||
|
||||
Een heel erg strakke Golf zo
Waarom niet gewoon doorrijden op je verbreed staal? `t is maar staal en dikke winters hebben we toch al lang niet meer gehad
|
||||
|
||||
nee ,maar die pekel zut ,die we hier in dit verkloote land gebruiken ...............