|
||||
|
||||
lekker anders
|
||||
|
||||
super.... maar idd TOB zou mooier zijn. en de achterkant heeft in mijn ogen iets teveel tekst nu, met het nummerbord er nog bij.. maar heel veel lef, en heel erg cool..
gaat hoge ogen gooien komend seizoen... (of iig erg vaak op de foto)
|
||||
|
||||
Straks even de spatbordranden erop en winterwielen eronder...............brede steelies gaan naar de coater. En top to bottom vind ik persoonlijk geen Brood-stijl.............Herman sloeg ook wel eens delen over En het is wel de bedoeling om er wat meetings mee te besoeken dit jaar.
|
||||
|
||||
niet alleen meetings, wat denk je als je met dit ding naar de supermarkt gaat
|
||||
|
||||
Naar de supermarkt en naar mijn werk doe ik er natuurlijk ook mee maar volgend jaar toch proberen om wat meetings te bezoeken
|
||||
|
||||
...waar blijft die achterspoiler, die bijzonder gemonteerd zou worden?
...en hoeveel kwam je te kort bij je wielkastranden? Je had 16", ET37, 6,5 J verbreed tot 8 J, toch? Ik wil nl. graag weten hoever je kunt gaan zònder carroserie-aanpassingen. (En vóór had je geen problemen, toch?)
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Vind hem erug cool gedaan, doe je ook nog iets met het interieur in die stijl of niet?
|
||||
|
||||
Quote:
Kleine aanvulling: T2B (top to bottom) is een piece op een treinstel van de bovenkant tot de onderkant. E2E (end to end) is een piece, of meerdere, van het begin tot het einde van het treinstel. Een combinatie van beide heet een 'Whole Car'.
|
||||
|
||||
Kzal straks even piccies maken
@ Vento Vice ...........er zat teveel velg voor de randen. Met et37 is 7J nog te doen als je laag wilt...........ik heb bdw voor komende zomer een set in de maak die nog iets bijzonderderderder is dan de 16inch steelies.............kan ik niet superlaag maar heb ik wel iets wat niet veel andere mensen hebben. Ik zal binnenkort de 8j steelies met de banden te koop gooien. @MauSeR35 Interieur is nu nog standaard. Als ik weer thuis ben van mijn werk ga ik daar ook nog even mee aan de slag
|
||||
|
||||
Quote:
Sorry, maar ik weet niet beter, dan dat het 'TOB' is; ben zelf geen Graffiti-artist, maar heb er wel vroeger veel over gelezen, vanwege de interesse Dan ben ik verkeerd voorgelicht... maarja, de strekking is duidelijk! ('k zal 't nog 's nakiek'n...)
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Dit komt er in het voorjaar onder worden nog verbreed naar 8j rondom
|
||||
|
||||
16" mini staal ?
|
||||
|
||||
vijf gaten???
Quote:
Ben ik blind, of zie ik hier 5 gaats, gecamoufleerd met 'paint'? Zo, ja; is dit 5 X 100 en zo ja, wat voor velgen zijn dat dan en welke ET hebben ze? Want dan passen ze nl. dus op een Vento GT (moi!)
|
||||
|
||||
Quote:
@ Erik : Nope @ Vento-Vice............nope again geen 5x100 Zoek je die nog in 5x100? Mijn GL is bdw 4x100. Wacht nu even af..........ga dinsdag weer op zee en als ik terug ben zal ik even piccies maken van de velgen op de auto.............nu nog even badjes bestellen.
|
||||
|
||||
Quote:
Heb hier nog wel wat grafitti tijdschriften liggen uit de gouwe ouwe tijd
|
||||
|
||||
even camoufleren met paint ja niet teveel weggeven........maar ze komen dus onder de Vento in 8j en de Vento is 4x100................en dat zijn de velgen niet gaan over twee weken naar de verbreder en dan zal ik ze even passen. Bandjes zijn al besteld.
|
||||
|
||||
Dus toch gaten rondom Fabian
Ben eens benieuwd welke maat ze zijn.
|
||||
|
||||
Quote:
Even geduld hebben
|
||||
|
||||
Dit worden de nieuwe velgjes voor vant voorjaar.................worden nog even gestraald en gecoat................verbreden laat ik even zitten anders kan ik niet meer laag rijden.
Lekker groot
|
||||
|
||||
Hoeveel inch en van welk type VW komt-ie vandaan? (Of is alleen het dekseltje een VAG-onderdeel?)